منجیل رمپ ورود و خروج می خواهد/ مسافران با خطرجانی مواجه اند

مردم منجیل طی نامه ای خطاب به استاندار گیلان خواستار ساماندهی ایستگاه مسافر و ایجاد رمپ ورود و خروج مناسب در محدوده آزاد راه شده اند.

منجیل رمپ ورود و خروج می خواهد/ مسافران با خطرجانی مواجه اند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از زیتون خبر، مردم منجیل طی نامه ای خطاب به استاندار گیلان خواستار ساماندهی ایستگاه مسافر با ایجاد رمپ ورود و خروج مناسب در محدوده آزاد راه شده اند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

استاندار محترم و محبوب استان گیلان جناب آقای دکتر نجفی

سلام علیکم

ضمن عرض سلام و خسته نباشید احتراما به استحضار می رساند با بازگشایی باند جدید آزاد راه، اهالی شهر منجیل جهت مسافرت با اتوبوس به تهران و سایر شهرها و بالعکس بخصوص در ایام شب با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند که این امر موجب نگرانی کلیه شهروندان گردیده است زیرا مکانی برای پیاده و سوار شدن شهروندان در نظر گرفته نشده است و مسافران با خطرجانی مواجه هستند.

1432887704647

لذا ما اهالی شهرمنجیل مجدانه از حضرتعالی درخواست می نماییم جهت رفاه حال مردم این شهر همانند سایر نقاط کشور با پیگیری از طریق وزارت راه دستور فرمایید در انتهای پادگان، سمت منازل مسکونی جنب ایستگاه فروش گاز با پهن نمودن دو طرف آزاد راه به عنوان ایستگاه اتوبوس و سایر وسایط نقلیه از طریق زیر گذر یا پل عابر پیاده وسیله ورود و خروج مسافرین را به داخل شهر فراهم نمایید.

خداوند ان شاالله به حضرتعالی و همکاران محترمتان توفیق روز افزون عنایت بفرماید.

اهالی شهر منجیل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه