عضو شورا و شهردار رشت را دعوت به عذرخواهی ازهم می‌کنم/ نامزد انتخابات مجلس نخواهم شد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: بنده هر دو بزرگوار را دعوت به عذرخواهی می کنم و خواهش می کنم به خاطر مردم از یکدیگر معذرت بخواهند

عضو شورا و شهردار رشت را دعوت به عذرخواهی ازهم می‌کنم/ نامزد انتخابات مجلس نخواهم شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، سید امیرحسین علوی عصر امروز(شنبه) به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوانان نشستی خبری با اصحاب رسانه در دفترکار خود برگزار نمود و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به خصوصیت های بارز این جوان کربلا اظهار کرد: الگو قرار دادن وجود نازنین آن حضرت، موجب سعادت دنیوی و اخروی انسان خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یاران صاحب الزمان(عج) افراد و جوانانی هستند که تنبلی در آنها راه ندارد، ابراز نمود: از جوانان شهر انتظار داریم در عرصه های مختلف حضور داشته باشند و دستمان را در توسعه شهر بگیرند.

مشاور قرار دادن جوانان نوعی توهین به آنان است

 

علوی مشاور قرار دادن جوانان را نوعی توهین به آنان دانست و تصریح کرد: باید به جوانان، عرصه و میدان فعالیت داد نه صرفا مشورت؛ بلکه این بزرگان و پیشکسوتان هستند که باید مشاور باشند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای رشت افرادی متخصص و توانمند هستند، فضای شورا را کمی مشوش دانست و افزود: متأسفانه در این دوسال کارهای خاصی که در خور شأن و شخصیت مردم عزیزمان باشد انجام ندادیم.

علوی با اشاره به ۳ برابر شدن بودجه شهرداری رشت خاطرنشان کرد: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای سال ۹۴ تصویب شده است که رقم قابل توجهی می باشد و باید حداکثر استفاده جهت پیشرفت شهر شود.

شهردار رشت گفت که به منتقدانش ابله نگفته است

عضو شورای اسلامی شهر رشت حضور ثابت قدم را فرصت مناسبی برای توسعه رشت دانست و گفت: همه کارهای شهردار را تأیید نمی کنم ولی رسالت بنده و همه اعضای شورا باید کمک به ایشان باشد.

وی با اشاره به جلسه اخیر شهردار رشت با مدیران رسانه ها تصریح نمود: همان روز که متوجه شدم آقای ثابت قدم منتقدانش را “ابله” دانست، سریعا به شهردار زنگ زدم و ایشان تکذیب کرد و گفت که منتقدانش را ابله خطاب نکرده است.

عضو شورا و شهردار رشت به خاطر مردم از هم عذرخواهی کنند

علوی با اشاره به الفاظ غیرمناسبی که گاهی اوقات شهردار و عضو شورا در فضای عمومی و رسانه ای به کار می برند، خواستار شد: بنده هر دو بزرگوار را دعوت به عذرخواهی می کنم و خواهش می کنم به خاطر مردم از یکدیگر معذرت بخواهند زیرا در جایگاهی که هستند نباید از آنان شاهد این موارد باشیم.

 alavi

هیچ شهرداری حق جولان سیاسی در شهرداری ندارد

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری اصلا جایگاه سیاسی و حزبی نیست ابراز نمود: بنده به اندازه خودم به هیچ شهرداری اجازه نخواهم داد که از ظرفیت ها و امکانات شهرداری جولان سیاسی دهد.

مطمئن باشید نامزد انتخابات مجلس نخواهم شد

وی با اشاره به حواشی پیرامون کاندیداتوری اش در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دیگران مکررا به بنده می گفتند که برای انتخابات مجلس ثبت نام کن؛ ولی رسالت و تعهدم در شورای شهر خیلی بیشتر از مجلس است، مطمئن باشید نامزد انتخابات مجلس نخواهم شد زیرا انگیزه و میل درونی برای کاندیداتوری ندارم و احساس می کنم در شورا مفیدتر خواهم بود.

علوی همچنین افزود: متأسفانه برخی افراد وقتی ببینند عضو شورایی در مراسمات حضور موثری دارد و برنامه هایش پررنگ جلوه داده می شود، کارهایش را به انتخابات مجلس ربط می دهند و شایعه پراکنی میکنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان گفت: آروزیم تحقق معیشت جامعه و اقتصاد شهر است و امیدوارم بتوانم خادم خوبی برای مردم باشم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
صادق زاده
واقعا برای ۸ دی متاسفیم که افراد این چنینی را میدان می‌ دهد آخه ایشون کجای کارن که شما... الله اکبر...
بیژن
دیگران مکررا به بنده می گفتند که برای انتخابات مجلس ثبت نام کن.... احسنت آقای علوی با اینکه دیگران اجبارتان می کنند ولی قصد کاندیداتوری ندارید
حسن
بنده از زحمات مهندس علوی و پیگیری مطالبات مردم آگاهم واقعا خدا خیرشان دهد
مهدی ازرشت
خداییش [...] .بااین عملکردتوی شورا صحبت ازمجلس می کنن.
در حاشیه