آشوبگر دیروز گیلان ، کاندیدای پست کلیدی سیاسی امنیتی امروز گیلان می شود!

با انتصاب استاندار جدید گیلان زمزمه هایی از روی کارآمدن یکی از فعالین و جرقه زننده های فتنه در گیلان بعنوان مسئول یکی از پستهای کلیدی استان به گوش می رسد.

آشوبگر دیروز گیلان ، کاندیدای پست کلیدی سیاسی امنیتی امروز گیلان می شود!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، پس از روی کار آمدن دولت جدید و معرفی برخی از چهره های فعال در فتنه ۸۸ بعنوان وزیر، کم کم خطر بازگشت به قدرت جریانی که در سالهای گذشته برای براندازی نظام تلاش کرده بود کاملاً احساس شد.

با انتصاب استاندار جدید گیلان زمزمه هایی از روی کارآمدن یکی از فعالین و جرقه زننده های فتنه در گیلان بعنوان مسئول یکی از پستهای کلیدی استان  به گوش می رسد.

البته انتظار می رود نهادهای امنیتی استان در مقابل این حرکت خطرناک مردانه ایستاده و مانع از اشغال پستهای مهم استان توسط قانون شکنان باشند.

وی که آشوب دانشگاه گیلان،  تجمع و راهپیمایی داخل دانشگاه، تعطیلی امتحانات و حتی کشاندن نا آرامی های دانشگاه به داخل شهر را مخفیانه رهبری می کرد و در یک کلام امنیت استان را با حربه سیاسی خود هدف گرفته بود، امروز برای سیاسی ترین و امنیتی ترین پست استانداری کاندیدا شده است.

KM

و نکته جالب اینجاست که وی سابقه بازداشت در آشوبگریهای سال ۸۸ گیلان را در پرونده خود داشته و حال قرار است امنیتی ترین پست نهاد اجرایی استان به وی داده شود!

 به نظر می رسد نرسیدن پست استانداری به تندروهای حامی فتنه آنان را برای گرفتن پستهای کلیدی استانداری و فرمانداریهای استان حریص تر نموده است.

البته انتظار می رود نهادهای امنیتی استان در مقابل این حرکت خطرناک مردانه ایستاده و مانع از اشغال پستهای مهم استان توسط قانون شکنان باشند.

معلمین روشی دارند که در آن بی نظم ترین فرد کلاس را به عنوان مبصر انتخاب می کنند تا از شیطنت او در امان بمانند.

اینگونه که از شیوه مدیریت آقایان برمی آید استان را با کلاس مدرسه اشتباه گرفته اند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهید گمنام
حالا اسم این آشوب گر چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پرشادپرشاد در پاسخ به شهید گمنام
ایشون یکی از اساتید بنام و از چهره های درخشان علمی شهر رشت هستند و این مزخرفاتی که اینجا نوشته شده به جز بهم ریختن افکار عمومی نتیجه ای نمی دهد.
منتظران در پاسخ به پرشادپرشاد
فکر کنم [...] بشما وعده ای داده
اویس در پاسخ به منتظران
خبر نداری برادر قرار است {پ...} مشاور امور زنان استان دار شود.قولش را زمان انتخابات [...] به وی داد.
سید سجاد
چه شود؟!
پرشاد
واقعا متاسفم برای شما که هنوز الفبای کار خبر را یاد نگرفته اید.با تیترهای جنجالی به دنبال جذب مخاطب هستید؟
منتظران در پاسخ به پرشاد
الفبا را شما بفرماييد ما بدونيم فردي كه تا يك هفته پيش لباس سوسولي ميپوشيد و عليه نظام صحبت ميكرد و به دوستان دوران انتخاباتش خيانت كرد و از بابت پست خودش چه دروغها و شب گويي هاي به دكتر نوبخت كرد و اخراجي دكترا است ولي مدعي دكتر بودن است فردي كه به دوستان همسوي خود خيانت ميكند يقين داشته باش به گيلان و كشور هم نامردي ميكند
سیامک
عکس مربوطه تو دفتر خبرگزاری [...]گیلان گرفته شده !؟
علي
يا اسم رابفرماييد يابيخيال سايعه وگماني زني.واقعاچراشربپاميکنيد؟ چرافتنه ايجادميکنيد؟ چطورمعتقدبه ولايت فقيه هستيد وحرف ولي فقيه راکه بارهافرمودند تلاش کنيم تادولت کارخودش رادرست انجام دهدراگوش نميکنيد؟ اينهمه پيش داوري جزء ايجادفتنه وبي اعتمادي مردم چه نفعي دارد؟
مهدی در پاسخ به علي
در جواب دوست عزیز باید بگویم مگر رهبری در سال 88 از فتنه و فتنه گران برائت نجست؟ چرا این افراد به افکار و اهداف و اعمال فتنه گرانه خویش خاتمه ندادند. چرا همیشه حرفهای رهبری را گزینشی می پذیرید؟ وقتی رهبر میفرماید تلاش کنیم تا دولت کار درست خودش را انجام دهد ما هم تلاش میکنیم اما توجه کنید که کار درست!!!!!!!!!!! نه هر چه. مخصوصا این مورد که کاملا مخالف صریح جملات رهبری ست آیا دیگر حرفی برای گفتن دارید؟؟؟
اویس
حالا خانم {پ} که وابسته به رفسنجانی است مدافع این فرد شده. معلوم است دیگر فکر می کند ما خبر نداریم که در زمان انتخابات [...] به وی قول امور زنان استانداری را داد.
عبداالله
سلام . کسی که در فتنه نقش داشته اگر جایگاه معاونت سیاسی برسد نمی شود اعتماد کرد .چون خود فتنه گر است .
یارعلی
شما فکر میکنید با درو غ می توانید مردم را گمراه کنید؟ 1. ایشان در ان ایام استاد ما بود وتمام امتحانات را راس ساعت برگزار کرد . 2.بعد از انتخابات در هیچ راه پیمایی حضور نداشت چه رسد به انکه رهبری ان را برعهده داشته باشد! 3.تا انجا که بخاطر دارم چند مدت بعد از انتخابات88 ایشان به خارج رفتند واصلا در ایران نبودند که بازداشت شوند؟ اگر سهوا دچار اشتباه شدید که توبه کنید و اگرعمدا این تهمتها رازدید از خدا بترسید.
راستگو
اگر اتهاماتی که زدید نتوانید اثبات کنید قانونا می توان شما را تحت پیگرد قرار داد.هر چند کسی که از او صحبت کردید زحمت این کار را بر خو د روا نمی دارد وحوصله ماجرا جویی وپاسخ به هتاکیها را ندارد.!!!!!!
حامد
وقتی جبار کوچکی نژاد لیدر امسال شما است فاتحه خبر وخبر رسانی را باید خواند
مجید
بازنده بودن هم عواقبی دارد بیخوابی وکم خوابی عوارض آن است که منجر به توهم ،نسیان وازهم کسیختگی افکار،هزیان وجعل واقعیات می شود
عبدخدا
دمتون گرم-انگار آدم قحط اومده براي تصدي اين پست مهم.
ناشناس
ول کن وا بده ....
سهيل رادژور
چقدردروغ چقدر كذب .شماخجالت نميكشيد؟ اون شريعتمداري... رو كسي آدم حساب نميكنه چه برسه به شما احمق ها...شما يك عده فرصت طلب بدبختيد كه در 24خردادجواب دندان شكني از ملت گرفتيد..خاك عالم بر سرشما كه بيشخصيت هستيد.شما اگر آدم بوديد اون جليلي ...راي مياورد
اسحاق
یکی از شایسته ترین وسیاسی ترین وصادق ترین افراد برای معاونت سیاسی استان ایشان هستند. باسی وپنج سال سابقه سیاسی و بیست سال تدریس سیاست در دانشگاه از پس جمع و جور کردن اوضاع بر میایند. مخالفان هم از همین می ترسند .او موم دست هیچ شخص و جریانی نیست.
گیلانی
روزگارغریبی است نازنین ...گیلان ماهم عجب حکایتی دارد!همین آقایی که شماسعی درتخریبش داریداگردراستان دیگربودمطمئناًازگزینه های مطرح برای وزارت بود.دلیل من همین نوشته شماست.اگراینقدرقدرت داشت که توانست اینهمه مسائل رادرگیلان مدیریت کندپس ذاتاًمدیراست ومی تواندازقدرت کاریزمای خوددرجهت خدمت به گیلان بهره ببرد.
سیاست بی پدر مادر
سلام من سیاسی نیستم ا ما لفظ بعضی دوستان که همه رو احمق می دونن و خودشون دانا درست نیست - مشکل ما اینه که به آرا و اندیشه هم احترام نمی ذاریم - بعد هی بگو عدالت یا اعتدال کی باور می کنه - همون مردمی که به احمدی نژاد رای دادن تشخیص دادن روحانی گزینه برتریه - مشتی هم نبود که تو دهن حزب یا جریانی بخوره - دوره افراط تموم نشده متاسفانه - خواهشا در کامنت گذاشتن ادب رعایت کنید - یا علی
محمد رضا
من هم موضوع مشاور استاندار شدن سرکار خانم پ را از همان زمان انتخابات شنیدم اما نمی دانم این بحث آقای [...] چه ارتباطی به خانم پ دارد که مدام از وی نام می برید فقط به این خاطر که این خانم دو تا نظر اینجا نوشتن؟
احمد
متاسفم که مملکت کلن دست یه مشت اوباشه. چه اینوری چه اونوری. نظام و مردمی که 8 سال احمدی نژاد رو تحمل میکنه و پشتیبانی می کنه و اصلان اجازه حضورشو میده، مسلما باید بیمارانی مثل شما ها رو داشته باشه دیگه تا چرخش بچرخه.
کالیجار
8دی عزیز!! این دفعه خیلی اوت زدی.این طرف از اون بیدها نیست که با باد دروغ وافترا از کوره در بره ! بهتره زودتر این خبر رو ور داری .تو داری طرف راحول میدی طرف معروفیت بیشترو نمایندگی مجلس !!دیگه دکان فتنه فروشی سودی نداره بهتره فکر نان کنید که خربزه ابه.مقام معظم رهبری فتنه را به نحو احسن مدیریت کردند .
کوروش
فتنه تمام شد.دنبال مستمسک دیگری باشید.
جالب
جالب ترازاین برادرمون واسه پست استانداری مدیرکل شدن مدیرمسئول یک روزنامه است اونم چی مدیرکل ارشاد،سوابق ایشون هم کمتراز آقای دانشگاهی نیست درضمن ایشون همشهری استاندارعزیزم هستند.وازفرهنگ نویس لغتنامه نام میبرند.
در حاشیه