مخالفت بیش از ۶۵ درصدی مخاطبان سایت حامی دولت با عملکرد تیم هسته‌ای روحانی

روند جاری مذاکرات هسته ای، به ویژه پس از توافق لوزان، نه تنها منجر به همدلی و همزبانی میان دولت و ملت در مقوله مذاکرات هسته ای نشده، بلکه به افزایش دلواپسی ها منتج شده است

مخالفت بیش از ۶۵ درصدی مخاطبان سایت حامی دولت با عملکرد تیم هسته‌ای روحانی

یک سایت حامی دولت که اقدام به نظرسنجی از مخاطبانش درباره عملکرد تیم هسته ای دولت کرده بود، با مشاهده آرای حداکثری شرکت کنندگان در این نظرسنجی که این عملکرد را پذیرفتنی نمی دانستند، نسبت به حذف نظرسنجی از سایت خود اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی “خیبرآنلاین”، وبسایت بنفش “خبرآنلاین” که از جمله رسانه های پرشمار حامی دولت یازدهم محسوب می شود، در صفحه نخست خود اقدام به برگزاری نظرسنجی هسته ای از مخاطبان خود نمود.

براساس این گزارش، در این نظرسنجی سوال شده بود “به نظر شما عملکرد تیم هسته ای دولت روحانی تاکنون چگونه بوده است؟” و در پاسخ، سه گزینه برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده بود:
گزینه نخست: شجاعانه و با درایت برای حفظ حقوق ملت ایران بوده
گزینه دوم: قابل قبول، اما نیازمند به احتیاط و دوراندیشی بیشتر است
گزینه سوم: پذیرفتنی نیست و باید تغییر رویکرد بدهد

اما نتایج به دست آمده در این نظرسنجی که ظاهرا برای مدیران این وبسایت حامی دولت غیرقابل پیش بینی بود، جالب توجه بود که در نهایت، مسئولان “خبرآنلاین” را مجبور به حذف نظرسنجی نمود.

براساس آخرین گزارشی که از این نظرسنجی به صورت آنلاین در صفحه اول این وبسایت قابل مشاهده بود، بیش از ۶۵ درصد رای دهندگان، عملکرد تیم هسته ای دولت روحانی را پذیرفتنی ندانسته، و خواستار تغییر رویکرد آن شدند (گزینه سوم).

index

اگرچه این نظرسنجی همینک از صفحه نخست این وبسایت حامی دولت حذف شده، اما چنین نتیجه ای در چنین رسانه ای بیانگر یک واقعیت مهم و غیرقابل انکار است که روند جاری مذاکرات هسته ای، به ویژه پس از توافق لوزان، نه تنها منجر به همدلی و همزبانی میان دولت و ملت در مقوله مذاکرات هسته ای نشده، بلکه با افزایش دلواپسی ها و نگرانی ها مردم نسبت به آنچه که بر سر حقوق و منافع ملی می آید، روند تصاعدی انتقادها و مخالفت ها را به همراه داشته است.

بدین ترتیب، برای چندمین بار به دولتمردان مدعی اعتدال و تدبیر توصیه می شود که به نگرانی ها و دغدغه های مردم، نخبگان و خواص جامعه توجه کرده و از مسیر خطرناکی که در حال پیمودن هستند، بازگردند و روند تازه ای را در راستای حفظ منافع ملی آغاز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه