همایش « جوان عاشورایی » در بندر آستارا برگزار می شود

مسئول جوانان عاشورایی بندر آستارا از برگزاری همایش « ۱۱۰جوان عاشورایی» در روز میلاد جوان رشید کربلا در این شهرستان خبر داد.

همایش « جوان عاشورایی » در بندر آستارا برگزار می شود

به گزارش هشت دی نیوز، مرتضی هاشمی نسب، مسئول جوانان عاشورایی بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: دومین همایش جوانان عاشورایی آستارا با عنوان « ۱۱۰ جوانان عاشورایی» به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام ) و روز جوان با حضور جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی و مسئولان محلی در دفتر امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این همایش حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر آستاراست و مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان از دیگر بخش‌های این همایش است.

مسئول جوانان عاشورایی بندر آستارا تصریح کرد: پس از ایراد سخنرانی، پنج نفر از جوانان به نمایندگی از جوانان عاشورایی به طرح برخی دغدغه‌های این قشر خواهند پرداخت.

هاشمی نسب گفت: آشنا کردن جوانان با فرهنگ عاشورایی و پیروی از مکتب و سیره اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه حضرت علی اکبر (علیه السلام) از اهداف برگزاری این همایش است.

وی جوانان را سرمایه‌های اجتماعی ارزنده‌ای برای توسعه پایدار دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان سرمایه‌ای بزرگ برای آبادانی کشور بوده و نگرش به مسئله جوانان در عرصه‌‏های اجتماعی و مبنا قرار دادن توجه به این سرمایه اصلی به عنوان فرصتی ملی مهم است.

هاشمی نسب نقش جوانان در سازندگی و پیشرفت کشور را حائز اهمیت خواند و گفت: باید از توانمندی، نشاط و ظرفیت بالای جوانان در منطقه برای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه