در ۷سالی که در گیلان هستم، ۵ استاندار معارفه شده است!

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین مسعود داودی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته که با حضور جمع کثیری از نماز گزاران جمعه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهادت سید مصطفی خمینی فرزند برومند حضرت امام خمینی(ره)، اظهار […]

در ۷سالی که در گیلان هستم، ۵ استاندار معارفه شده است!

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین مسعود داودی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته که با حضور جمع کثیری از نماز گزاران جمعه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهادت سید مصطفی خمینی فرزند برومند حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: شهید سید مصطفی خمینی یک مجاهد فی سبیل الله بود.

وی با بیان اینکه  طبل رسوایی آمریکا به صدا در آمده است، افزود: نزاع بر سر بودجه در آمریکا باعث شد دولت آمریکا دو هفته تعطیل شود اما آمریکا به دنبال آن است تا ضعف هایش را بپوشاند.

نماینده ولی فقیه در رودبار،  به روز شکل گیری سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: سازمان ملل متحد دارای جمله خوبی است اما در تحقق آن نیز باید به خوبی عمل نماید.

وی ابراز داشت: تبعیض و دارا بودن حق وتو برخی کشورها در سازمان ملل بی احترامی به کشورهای ملت های دیگر است.

حجت الاسلام داودی با اشاره به معارفه استاندار جدید گیلان، آقای هاشم نیا استاندار توانمند، ایثارگر و توانمند معرفی کرد و ابراز داشت: آقای هاشم نیا در مراسم معارفه خود گفتند که آقای احمدی نژاد با انتخاب بنده به عنوان استاندار ریسک کرد.

وی از زحمات ۱۳ ماهه هاشم نیا در سمت استانداری گیلان تقدیر و تشکرنمود و اضافه کرد: هاشم نیا مسئولیتش را خوب انجام داد.

امام جمعه شهرستان رودبار، تصریح نمود: هر دولت می خواهد مسئولیت را به کسانی بسپارد که با آنها همفکری بیشتری را دارند.

وی ادامه داد: بنده ۷ سالی است که در استان گیلان هستم در این مدت در تودیع و معارفه ۵ استاندار گیلان شرکت کرده ام یعنی گیلان در این سالها پنج استاندار به خود دیده است و آقایان عبداللهی، قهرمانی، سعادتی، هاشم نیا و آقای نجفی استاندار گیلان بوده اند.

حجت الاسلام داودی با بیان اینکه تودیع و معارفه متعدد استانداران نشان دهنده عدم ثبات مدیریت در گیلان است، گفت: آقایونی که برای استان تصمیم می گیرید استاندار تازه به مشکلات استان آشنائی پیدا می کند شما آن را برمی دارید.

وی ادامه داد: گیلان دارای مشکلات کوچک و کهنه ای است که برای رفع آن در انتخاب مدیریت ها باید دقت کنیم مدیری که حساب شده گذاشته شود آنرا به این زودی برنمی دارند.

امام جمعه شهرستانرودبار تسریع در روند احداث راه آهن و باقیمانده آزاد راه را از استاندارجدید گیلان و دولت خواستار شد و ابراز کرد: امیدواریم با تامین اعتبار ۱۰ درصد باقیمانده راه آهن به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه کام مسافرین پس از عبور از ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه در محدوده باقیمانده ۱۱ کیلومتر آزاد راه در رودبار و منجیل تلخ می شود خواستار تسریع در روند احداث آزاد راه شد.

حجت الاسلام داودی از زحمات سرهنگ صمدی فرمانده سابق نیروی انتظامی رودبار تشکر و قدردانی کرد و اذعان نمود: سرهنگ صمدی فرمانده ای موفق، انقلابی و طرفدار نماز جمعه بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه