امیدوارم که داماش گیلان سال آینده به لیگ برتر صعود کند

علی نظرمحمدی دروازه بان و سرمربی سابق داماش گیلان روز گذشته در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد و با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به گفتگو پرداخت. در این گفتگو کیروش برای تیم داماش آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم که داماش گیلان سال آینده به لیگ برتر صعود کند.

امیدوارم که داماش گیلان سال آینده به لیگ برتر صعود کند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از وارش اسپرت، علی نظرمحمدی دروازه بان و سرمربی سابق داماش گیلان روز گذشته در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد و دقایقی را با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به گفتگو پرداخت.

 

در این گفتگو کارلوس کی روش با آرزوی موفقیت برای نظرمحمدی گفت: امیدوارم که داماش گیلان سال آینده به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی پرتغالی تیم ایران در ادامه خطاب به نظرمحمدی اظهار داشت: شما مشخص است که مربی باهوشی هستید. خود من نیز یک دروازه بان بوده ام و در واقع دروازه بان ها همواره مربیان باهوش و موفقی بوده و هستند.

سرمربی سابق داماش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از کی روش و کادرفنی و رسانه تیم ملی به خاطر همکاری با مربیان تشکر کرد و عنوان نمود که تا پایان اردو در تمرینات تیم ملی حاضر خواهد شد.

به غیر از نظرمحمدی امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان ایران و مهدی تارتار سرمربی صبای قم نیز از دیگر مربیان حاضر در تمرین تیم ملی بودند.

در حالی که دروازه بان و مربی سابق داماش در تمرینات تیم ملی به دنبال افزایش دانش فنی خود است، هیات فوتبال استان گیلان، تمایلی به اعزام وی به کلاس مربیگری A آسیا که قرار است به زودی برگزار شود ندارد!

۸۳e84714-5a5c-4520-bab0-8c4c6659c9dc-cb

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه