می‌برند و می‌خورند و فکر می‌کنند کسی متوجه نیست

لازم نیست در مراکز اطلاعاتی و سیاسی خاصی حضور داشته و یا به طریقی، به اسناد و اخبار فوق سری دسترسی داشته باشید تا خبر دست‌اندازی برخی مسئولین دولتی بعضی شهرستان‌ها را به اموال عمومی و بیت‌المال دریافت کنید.

می‌برند و می‌خورند و فکر می‌کنند کسی متوجه نیست

به گزارش هشت دی نیوز، سیدمجتبی نعیمی: یکی از زشت‌ترین اتفاقات رخ داده بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم، تلاش‌های گسترده‌ی مسئولین و رسانه‌های منتسب به دولت برای تخریب دولت قبلی بود. خصوصا دست گذاشتن بر روی مسائل مالی و انتصاب آنها به بزرگ‌ترین پرونده‌های اقتصادی شاید تاریخ ایران. و این اتفاق در حالی رخ می‌داد که انگار این حضرات فراموش کرده‌اند خاوری‌ها و بابک زنجانی‌ها و جزایری‌ها و خسروی‌ها در دامان دولت‌هایی بزرگ شدند که هم‌پیاله‌ی قدیمی ایشان هستند.
ما در اینجا نه تنها قصد دفاع از دولت قبلی را نداریم، بلکه حتی نسبت به برخی اقدامات‌شان طلبکار هم هستیم و اصلا آنها را در دایره‌ی منطق اسلامی و انقلابی نمی‌دانیم. اما آنچه باعث شد تا این سیاهه را رقم بزنیم، اتفاقاتی‌ست که در بدنه‌ی دولت در حال تحقق است و معلوم نیست چرا صدای اعتراض هیچ کس بلند نمی‌شود.
در دولتی که اسلاف قبلی‌اش را دزد و راهزن سر گردنه نامیده و با برگزاری همایش! قصد مبارزه با انواع فساد را داشته و می‌خواهد در تاریخ جمهوری اسلامی، خود را به عنوان نماد و بلند کننده‌ی علم مبارزه با فساد معرفی کند، اتفاقاتی می‌افتد که در نقطه‌ی مقابل این بلند پروازی‌ست. و آن تعرض غیرشرعی و غیرقانونی به بیت‌المال است.
اینکه رئیس جمهور به گیلان می‌آید و برای پر کردن استادیوم عضدی، به همه‌ی ادارات و مدارس دستور داده می‌شود تا آدم بیاورید و چه هزینه‌ها که در سطح استان برای انجام این کار می‌شود، منظور ما نیست.
حتی هزینه‌های تبلیغات شهری و بنر و پذیرایی‌ها هم ربطی به منظور ما ندارد. مدیون‌ید اگر فکر کنید ورود مستقیم دولت برای مهندسی انتخابات و برگزاری جلسات مثلا “تعاملی” با جریانات، اما در اصل، “حمایتی” از گروه سیاسی خاص را هم مدنظر داشتیم. اصلا چه کسی گفته هزینه‌ی برگزاری جلسات انتخاباتی در برخی ادارات مدیریتی استان، دست‌اندازی به بیت‌المال است؟ بیت‌المال، آن سه هزار میلیارد و پس‌اندازهای بابک زنجانی بود که بردند و خوردند و ننگش ماند برای …
لازم نیست در مراکز اطلاعاتی و سیاسی خاصی حضور داشته و یا به طریقی، به اسناد و اخبار فوق سری دسترسی داشته باشید تا خبر دست‌اندازی برخی مسئولین دولتی بعضی شهرستان‌ها را به اموال عمومی و بیت‌المال دریافت کنید. اتفاقی که کاملا در سکوت و در زیر علم مبارزه با فساد اقتصادی در حال رخ دادن است.
ذکر جزئیات در این مقطع زمانی لازم نیست و تنها به این طریق، هشداری می‌دهیم به آنهایی که پشت فریاد بردند و خوردند، می‌برند و می‌خورند و فکر می‌کنند کسی متوجه نیست.
به نظر می‌رسد مدیریت ارشد استان به عنوان نماینده‌ی دولت موظف است در برابر این اتفاقات ناپسند، برخورد عاجل و قاطع داشته باشد تا بدین طریق، مانع ایجاد بدبینی مردم نسبت به نظام شود. مسلما چنین برخوردهایی گویای حساسیت نظام و دولت به بیت‌المال بوده و باعث دلبستگی بیشتر مردم به مسئولین خواهد شد و آنها را هم‌دل و هم‌زبان‌تر خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه