توهم فانتزی فتنه‌ گران گیلان برای کاندیداشدن در انتخابات/ نشست حزب در اداره دولتی!

سه نفر از فعالان فتنه ۸۸ در گیلان در آخرین اقدامات غیرقانونی خود اقدام به شهر و محله‌گردی با هدف جمع‌‌آوری آرای محلات برای انتخابات مجلس کرده‌اند.

توهم فانتزی فتنه‌ گران گیلان برای کاندیداشدن در انتخابات/ نشست حزب در اداره دولتی!

به گزارش هشت دی نیوز، بسته خبری “صبح پنجشنبه” شبکه اطلاع رسانی صبح مشرق منتشر شد:

*ماشین آژیردار برای فرزند یک مسئول

یکی از مسئولان نهادهای مدنی در اقدامی قابل تأمل خودروی پژوی اداری خود را به فرزندش تحویل داده که وی برای رفع کارهای روزانه از آن استفاده می کند… البته جای شکر که هنوز کار به مسافرکشی با این خودرو همانند اقدام یکی از مسئولان دانشگاه‌های غرب گیلان نرسیده است

البته جالب‌تر اینکه پسرک جوان فرزند این مسئول در اقدامی عجیب اقدام به نصب فلاشر یا همان آژیر برای این خودرو کرده و با روشن کردن این فلاشر و جولان در سطح شهر به کارهای روزمره‌اش سامان می بخشد…

*نشست حزب وطنی در اداره دولتی!!

یکی از احزاب سیاسی در اقدامی قابل تأمل نشست خود با اعضا و مسئولان شهرستانی را در اداره‌ تحت مدیرتیش برگزار کرد و ناگفته نماند که برخی مدیران‌کل نیز که دغدغه حزبی‌اشان از دغدغه فرهنگی بالاتر است در این نشست حضور فعالی داشتند.

جالبت‌تر اینکه معاون یکی از فرمانداران نیز حسابی دست به جیب شد و در ستایش مسئول حزب هدیه‌ای را که از قبل تهیه کرده بود در مقابل دوربین‌ها به وی اعطا کرد تا نشان دهد علاوه بر فعالیت‌های عمرانی در فعالیت‌های سیاست زده نیز کارگردان زبردستی است.

*شورا نشینان و تعجیل برای انتخاب هیئت رئیسه جدید

شورانشینان فرهیخته شهر که نشان داده‌اند در تغییر شهردار رکورددار هستند، اینبار در اقدامی پیشرو جلسات غیررسمی برای انتخاب هیئت رئیسه جدید شورا را آغاز کرده‌اند.

تا کنون هشت نفر هم برای ریاست شورا، دو نفر برای سخنگویی، ۴نفر برای کمیسیون عمران و ۹ نفر برای پست‌های مختلف هیئت رئیسه سال سوم شورا کاندید شده اند.

شوراها باید در نیمه نخست شهریورماه ۹۴ هیئت رئیسه سال سوم شورا را انتخاب کنند.

*توهم فانتزی فتنه‌گران برای کاندیداشدن در انتخابات

سه نفر از فعالان فتنه ۸۸ در گیلان در آخرین اقدامات غیرقانونی خود اقدام به شهر و محله‌گردی با هدف جمع‌‌آوری آرای محلات برای انتخابات مجلس کرده‌اند…

البته رد صلاحیت این سه متوهم فانتزی و فتنه‌گر با توجه به سابقه بازداشت و اظهارات ضدانقلابی قطعا دور از انتظار نیست ولی بهتر است برای پی بردن به سناریو و فتنه جدید این سه ضلع مثلث فتنه، مسئولان نظارتی در صورت صلاحدید اقدام کنند.

ناگفته نماند فعالیت‌های انتخاباتی به ویژه در مرکز و شهرستان‌های غربی گیلان از مدت‌ها پیش به صورت غیرقانونی آغاز شده است.

*مجری ضدانقلاب و اعتیاد شدید به الکل

میزان افسردگی و وضعیت نامناسب روحی «آرش سیگارچی» به‌حدی‌ست که با ادبیات غیرمودبانه‌ای با مخاطبین صفحه فیسبوکش برخورد می‌کند. وی در پاسخ به دیدگاه یکی از مخاطبین صفحه فیسبوکش که به وی توصیه نمود از مشروبات الکلی استفاده نکند و بطری آن را در طبیعت رها ننماید، با عبارتی بی‌ادبانه گفت: “بی‌شعور نترس، ما تو گیلان‌مون هم نمی‌ریزیم. این شما بی‌فرهنگایید که می‌ریزید.”

«آرش سیگارچی» در چند مورد دیگر نیز با مخاطبینش با الفاظی بسیار زشت و زننده‌ای برخورد نمود که قابل انتشار نیست. رفتار بی‌ادبانه سیگارچی با انتقادهای بسیاری مواجه گشت و مخاطبینش رفتار زننده رو را ناشی از مصرف بیش از اندازه مشروبات الکلی و مستی دانستند.

برخی از مخاطبین گفتند: “آرش شما به عنوان یه خبرنگار باید بهتر جواب بدی، مخصوصا اینکه حرف اون بنده خدا هم نامناسب نبود که چنین جوابی داشته باشه” و “کامنت آرش به هیچ وجه من‌الوجوه قابل دفاع نیست” و “آرش جان گویا زیادی خوردی، حالت خوب نیست!” و “اثرات مستیه آرش!” و “الان آرش مست کرده‌ها، خدا رحم کنه ممکنه فحش بدتر بده، من رفتم“.

این عامل رسانه دولت آمریکا در دوران حضورش در ایران نیز فعالیت‌های ضداسلامی‌و ضدانقلابی بسیاری داشت و به بی‌ادبی معروف بود. به گفته برخی از نزدیکان «آرش سیگارچی»، سرطان زبان وی که سبب قطع کردن بخشی از زبان او شد، عاقبت و جزای توهین‌هایی بود که به ارزش‌های اسلامی‌و مقدسات دینی می‌کرد.

البته موضوع استفاده از مشروبات الکلی و مستی در بین عوامل رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه از جمله «صدای آمریکا» موضوعی طبیعی و عادی است و به اذعان برخی از عوامل اخراجی این رسانه‌های غربی، موارد بسیاری از روابط غیراخلاقی، زدوبند و باندبازی، خویشاوندسالاری و امثالهم در این رسانه‌ها وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علیرضا
درود بر شما و مرگ بر فتنه گران ممنون از روشنگریتون...
ناشناس
دکتر ف ف مدیرکل فرهنگی استان نیزازگزینه های مجلس شورای اسلامی درگیلان است.انشالله ایشان پیروز انتخابات خواهدبود.ایشالله.ماشاالله.
در حاشیه