اصلاح طلبان گیلان عبور از «نوبخت» را کلید زدند؟!/ سرانتشار مصوبه سفر رییس جمهور به گیلان « دبه» در آوردند!

آقای نماینده فوق العاده ای ، بیست!/ همراه منتقد دولت در رشت «لغو ابلاغ» شد!/ اصلاح طلبان گیلان عبور از «نوبخت» را کلید زدند؟!/ سرانتشار مصوبه سفر رییس جمهور به گیلان « دبه» در آوردند!

اصلاح طلبان گیلان عبور از «نوبخت» را کلید زدند؟!/ سرانتشار مصوبه سفر رییس جمهور به گیلان « دبه» در آوردند!

به گزارش هشت دی نیوز بسته شنیده های احرار گیل منتشر شد:

پنجمین بسته شنیده های داغ احرارگیل در سال ۱۳۹۴ از آبستراکسیون اصلاح طلبان در سفررییس جمهوربه گیلان! تا دبه در آوردن مسئولین استانی سر ۱۸ بند مصوبه احتمالی سفر پر خیر و برکت! رییس جمهور محترم به گیلان؛ تا لغو ابلاغ یکی ازمدیران و آتش زدن برادر و همسر برادر با بنزین در رودسرو… شنیده ها دارد ،بشنوید:

  • آقای نماینده فوق العاده ای ، بیست!images (6)

هفته قبل مطلبی خطاب به یکی از نمایندگان گیلان تحت عنوان «کارشما هم فوق العاده بود، آقای نماینده!» دربسته شنیده های احرار به تحریر درآمد و بعد مخاطب عزیز ما هم روی خط آمد و…

(…نه مثل برخی نماینده ها هر که را تو کوچه و پس کوچه دید برایش طرح دعوا ریخت و ازش «شکایت کرد» برای هر شکایت هم دو تا دوتا وکیل گرفت تا در این وانفسا بازار اشتغال بنوعی برای وکلای بیکاراشتغال زایی کنه!! و نه مثل نماینده دیگر سایت های ارزشی و انقلابی استان را «بی دین» و … خواند )

زنگ زد و درنهایت اخلاق،جنبه و بزرگ منشی علل و انگیزه ها و رویدادهای مصاحبه اش گفت و البته توضیح ما را هم با حوصله شنید. انسانهای دارای «سبک وطبع و جنبه» اینگونه اند.

… گفت از تذکر شما ممنونم وازاطلاعات تون بهره بردم . گفت کسانی که مرا می شناسند می دانند که اهل باج دادن نیستم؛ به شما بگویم که به احرارگیل احترام ویژه قائلم از نظرات و تحلیل های احرار استفاده می کنم و…

باشنیدن سخنان سنجیده آقای نماینده؛  با خود گفتیم تفاوت انسانها از کجا تا به کجاست نماینده ای سر هیچی (یه سیخونک طنز گونه)  برعلیه بچه های ایثارگر انقلاب چه غوغایی در استان بپا میکنه یه مسلمان را تهمت بی دینی میزنه آنهم نه با تماس به خودش بلکه طی مصاحبه با هوچی گرهای های میرزا بنویس با بوق و کرنا و…

نماینده دیگری از بس که از هم نوع(ازنماینده،از رزمنده،ازجانباز،از جوان و از پیر و… ) شکایت می کنه« لقب ابوالشکایه» را دشت میکنه

… و ایشان که با تماس با احرارگیل، به ما و جامعه «بزرگ منشی» دیکته میکنه تازه هر سه تای این عزیزان هم از جامعه و خانواده ایثارگرند .

بازهم به این عزیزمی گوییم که آقای نماینده،این بارهم کارشما فوق العاده بود! اینگونه برخورد ها جامعه را به تعالی میرساند/

  • سرانتشار مصوبه سفر رییس جمهور به گیلان « دبه» در آوردند!
  • rohanigilan-746x498

گفتند سفررییس جمهور و هیات دولت به گیلان پر «خیر و برکت» بود و ۱۸ مصوبه داشت؛ گفتیم که سفر شان« کم حاصل» بوده و مصوبه دولتی  نداشته…!

گفتند(مصاحبه یکی از نمایندگان) که کار گروه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوردرگیلان تشکیل می دهیم؛ گفتیم سفرش کم حاصل بود و همین بودجه عمرانی و ملی را به خورد شما دادند اگه سر پرداخت اش «دبه» در نیارند و به گیلان بدهند هنر کرده اند.الکی شلوغش نکنید.

گفتند قطار قزوین –رشت تا پایان ۹۴ سوت می خورد. بعد نم نمک درستش کردن سال ۹۵ نوشتیم عمراً بتوانند. فردا برای عدم تحقق اش تحریم ها را علم می کنند و« دبه» در میارند. والخ

یکی رفت تو برنامه زنده شبانه تلویزیون مرکز استان به صراحت گفت مصوبه دولتی نداشتیم ولی از فردا رفقای بالاسر نشینش بهش گیر دادند و تا آستانه … پیشروی کردند که چرا این جمله را گفتی….خلاصه «دبه» در آوردند

کوتاه سخن اینکه ملت متوجه نشد که آخر سفر رییس جمهور به گیلان پرخیر و برکت بوده ، مصوبه داشته؛ یا نه؟! اگر بوده چرا ۱۸ بند مصوبه را منتشر نمی کنند ؟ کاری داره؟ تایپ نشده؟ چاپگر ندارند؟!! چی شده آخه….

اگر سفر رییس جمهور مصوبه دولتی نداشته و «کم حاصل» بوده چرا در دولت راستگویان مسئولین واقعیت ها را برای مردم بازگو نمی کنند؟!

جان؟

حذف پروژه احداث سایت نفتی دریای خزر یکی از مصوبات سفر دولت راستگویان به گیلان بود؟! بله؟!

راستی اینکه پشت سر هم میگن سفر رییس جمهور محترم به گیلان «پر خیر و برکت» بوده برای چه کسانی یا کدام گروه هایی و…؟!

 اصلاح طلبان گیلان عبور از «نوبخت» را کلید زدند؟!

VID11595277_0001

رفتیم سراغ دوربین های کار گذاشته شده در سفرپرخیر و برکت! رییس جمهور به استان گیلان ببینیم چی گیرمون میاد، دیدیم یه شنیده از میان انبوه شنیده هاجا مونده بود در حد لالیگا! آه ؛ توپ توپ  ،بشنوید:

میگن اصلاح طلبان گیلان  از مدتها پیش که زمزمه سفر هیات دولت به گیلان بود شکماشونو آب و صابون زده بودند تا کمی خیر و برکت  سیاسی دشت کنند مثلاً رفع حصری، پستی مقامی، برای انتخابات آتی اطمینان خاطری و… ولی پس از رفت و آمد های متعدد به تهران ، هیچی گیرشان نیامد و برگشتند و ساز مخالف زدند…

تونشست ها شون آبستراکسیون تشکیل دادند.

سایت های خود را بسیج کردند آدم هاشونو ریختن تو محافل و مجالس که هرچه هست زیر سر این(یار گیلانی دولت نشین) پمپاژ کننده پول در دولته؟ این جنبه نداره؟ نقش «شومن» رو بازی میکنه! دیدارهایش رابی حاصل و به شوهای تلویزیونی تشبیه کردند و…

مابقی رو بشنوید:

سفری با هزینه های هنگفت که از این حیث نیز رکوردی در استان بحساب آوردند.

تنها دغدغه شان پر کردن استادیوم عضدی بود.

دکتر.ن. می خواست بگه موردعلاقه مردم گیلان و متنفذ کابینه بوده است

دکتر.ن. خاستگاهی غیر دولتی دارد. همواره به روش های عوامگرایانه و برگزاری نمایش و جمع کردن مردم و پایین آوردن سطح گفتگوها در حد فهم و درک عوام اعتقاد دارد.

برای او سیاست و اقتصاد و فرهنگ به انتخابات محدود می شود.

برای دکتر.ن. مردم کوچه و بازار مهمتر از اساتید دانشگاه هستند. چون با یک جمله تهییج می شوند و نسبت به نخبگان پرسش های کمتری مطرح می کنند.

برای او مهم است تا هم همشهریان ببینند که در کنار رییس جمهور ایستاده ام و تحسینم کنند و هم رییس جمهور بفهمد که من چقدر در این استان محبوبم و حوزه اختیاراتم را برای دخالت در مدیریت استان افزایش دهد.

قطعاً دولت امیدوار است که با کمک نوبخت نمایندگان همسو در انتخابات پیش رو بفرستندمجلس ولی این رویکرد اشتباه دولت است.

براستی دولتی که با استفاده از بدنه اجتماعی اصلاح طلبان به قدرت رسیده است فکر می کند می تواند با آزردن نخبگان سیاسی گیلان به پیروزی چشمگیری در گیلان دست یابد؟

آنچه در سفر رییس جمهور به گیلان اتفاق افتاد، آینده ای تیره برای دولت در استان را نوید می دهد. آینده ای که انتخابات مجلس فقط موج اول سونامی آن خواهد بود.

آیا اصلاح طلبان تحمل خواهند کرد ؟ یا با مشخص کردن تکلیف خود با دکتر نوبخت عبور از او را کلید بزنند؟!

  •  نغمه های انتخاباتی اصولگرایان چسبیده به تیم دولت و اصلاح طلبان
  • IMAGE634989859753122451

گفت تو راهروهای استانداری تو حال خودم بودم که یکی از اصولگرایان چسبیده به تیم دولت و اصلاح طلبان رو دیدم تعارف کرد و چند دقیقه ای در جمع شان حضور پیدا کردم نمی دانم بحث شان از اول هم همین بود یانه ولی اینگونه سخن می گفتند که در انتخابات آتی لیست پمپاژکننده پول دولت در گیلان رای اول را میاره و ازفوائدش منبر گذاشته بود و…!!

میگم این باصطلاح «ش .ر.خ . ر» که جزء اصولگرایان گیلان خودشو جازده و از هر سو نان میخوره علم غیب داره که لیست حزب پمپاژکننده پول دولت رای اول رو میاره؟ یااینکه قدری ازآن پمپاژهای اخیر به ایشان هم رسیده که از الان برای مثلث طلایی داره خودی نشان می ده؟!

ازتیم ۴نفره اینگونه «باصطلاح اصولگرایان» چسبیده به تیم دولت و اصلاح طلبان که دو تاشون با خوش خدمتی های بی حد در پست های خود در مراکز حساس ابقاءشدند خبرهایی دشت کردیم که در آینده تقدیم می کنیم.

برادری روی برادر و همسر برادرش بنزین ریخت و آتش زد!

images (2)

شنیدیم چند هفته پیش برادر بزرگ خانواده ؛روستایی چسبیده به کمربندی شهر رودسر سراختلافات ارث و میراث باقی مانده از قبل باهم مشاجره می کنن که این مشاجره منجر به تهدید و تهدید هم رنگ عملی به خود می گیرد و در نهایت برادر بزرگ و تهدید کننده بر روی برادر و همسر برادر خود بنزین می ریزد و کبریت و آتش و…

در نتیجه هسر برادر بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود و پس از چندی فوت می کند و برادر دیگر نیمه جان شاهد صحنه و اشک و ماتم و حسرت…. البته برادر بزرگ که گفته می شود از فرهنگیان رودسر بوده ؛شنیده شد که  در بازداشت بسر می برد

 

همراه منتقد دولت در رشت «لغو ابلاغ» شد!

۱۳۹۲۰۷۱۶۲۲۱۶۴۱۳۶۷۱۳۱۹۵۹۳

شنیدیم بمناسبت اعیاد شعبانیه یکی از مراکز آموزش و پرورش یکی از اساتید جانباز و جبهه رفته و حزب الله گیلان را برای سخنرانی در مراسم شون دعوت کرد.

استاد هم رفت پشت تریبون از امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع) گفت و امام سجاد(ع) و… و دراین بین گریزی هم زد به مشکلات پیش روی آرمانهای انقلاب و مردم و شاید گفته هم باشد که برخی اقدامات دولت  دارای شائبه هست و «حضرت عباسی» نیست و…الخ

بعد این سخنرانی بود که  مدیر دعوت کننده این استاد برای سخنرانی در این مرکز را فرامیخوانند که چرا منتقد دولت را اجازه دادی (دراستانی که یکی از کلید داران دولت زادگاهش است! – چند کلمه – دولت را نقد کنند) و ابلاغ مسئولیت اش را لغو می کنند . ای کاش ….

میگیم جناب آقای رییس جمهور ! دیوار شما خیلی هم کوتاه نیستا؟! این همه وزا و افراد با سابقه ی اطلاعاتی را وارد کابینه و دور و برش کردی به هرحال یه جاهایی بدرد می خورند! یه استاد سر شناس دانشگاهی آمده ۲تا انتقاد کرده من باید لغو ابلاغ بشم؟! واقعاً که ؟!

…تا هفته آینده خدا نگه دار

منتظر شنیده های شما هستیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه