عده‌ای منتقد دولت هستند،حق هم دارند/ خبر جلسات غیرعلنی نباید انتشار یابد

ناصر عاشوری گفت : آنچه در جلسات غیرعلنی مجلس شورای اسلامی رخ میدهد باید به عنوان امانت و مصلحت نظام بین نمایندگان حاضر در جلسه باقی بماند.

عده‌ای منتقد دولت هستند،حق هم دارند/ خبر جلسات غیرعلنی نباید انتشار یابد

به گزارش هشت دی نیوز، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن در گفتگو با بهجت نیوز در خصوص حضور اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای و اتفاقاتی که در جلسه غیرعلنی مجلس رُخ داد ، گفت : عده ای در مجلس نسبت به عملکرد دولت و تیم هسته ای منتقدند ولی بنده آن را نمی‌پسندم.

نماینده مردم فومن سپس با بیا اینکه خبر جلسه غیرعلنی مجلس نباید در رسانه ها منتشر می‌شد ، گفت : وقتی جلسه ای را غیرعلنی برگزار میکنند ، نباید خبری از آن به بیرون انتشار داده شود زیرا صحبت های حساس مربوط به کشور در آن مطرح می‌شود.

وی گفت : فیلمی که توسط یکی از نمایندگان مجلس از مشاجره لفظی ظریف و کوچک زاده منتشر شده کار اشتباهی بوده و مطمئنا این نماینده توجیه نشده است.

عاشوری ادامه داد : این نماینده قابل اطمینان نیست و نباید حرف های سری نظام را برای وی بازگو کرد زیرا وی ظرفیت حضور در این جلسات را ندارد و از صلاحیت لازم هم برای حضور برخوردار نیست.

به دروغ های مسئولین آمریکایی اعتنا نکنیم

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت مذاکرات هسته ای و دل نگرانی های مردم ، گفت : تمام حرف تیم مذاکره کننده هسته ای این است که به جز مصوبه شورای عالی امنیت ملی و منویات رهبری هیچ ماموریت دیگری نداریم.

وی ادامه داد : وقتی این صحبت توسط آقای ظریف و عراقچی مطرح میشود ما موظفیم که صحبت های این افراد را باور کنیم و به دروغ های مسئولین آمریکایی اعتنا نکنیم.

ناصر عاشوری با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ نفر از کارشناسان زُبده در مقابل چند عضو تیم مذاکره کننده هسته ای در جلسات قرار دارند ، گفت : ما باید پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای باشیم و باید به این افراد اعتماد کنیم.

عاشوری در خصوص هشدار های مکرر مقام معظم رهبری گفت : رهبر انقلاب همانطور که فرمودند ” من یک انقلابی ام ” دارند به وظیفه شان عمل میکنند و اگر قرار باشد در مقابل آمریکا نرمش از خود نشان دهد مطمئنا دشمن گستاخ تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما به تیم مذاکره کننده بعنوان نمایندگان کشور اطمینان داریم تاکید کرد: در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب تمام مسئولین است و براساس قانون اساسی کشور خطوط اصلی نظام توسط رهبری ترسیم می گردد و قطعا مسئولین نظام در این مسیر گام برخواهندداشت.

وی در پایان گفت : اگر رهبری دستور دهد که همراه تیم مذاکره کننده هسته ای باشیم مطمئن همین کار را خواهیم کرد و اگر چنین چیزی از ما نخواهد بلاشک اطاعت از سخنان وی خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه