راحت طلب ها ادامه دفاع مقدس بعد فتح خرمشهر را زیر سوال می برند

راحت طلب ها در بعضی از دانشگاه ها ادامه دفاع مقدس را بعد فتح خرمشهر زیر سوال می برند و چشم خود را بر فداکاری و استقامت ملت بزرگ ایران می بندند.

راحت طلب ها ادامه دفاع مقدس بعد فتح خرمشهر را زیر سوال می برند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از رصدرودسر، سرهنگ پاسدار صفری در مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و رزمندگان فتح خرمشهر، این روز را  متعلق به تمامی آزادی خواهان مظلوم دنیا دانست و گفت:با این پیروزی تمامی متکبرین دنیا که با حمایت های مالی و تسهیلاتی صدام را به جان ملت انداخته بودند ،فهمیدند هرگز این ملت سر تسلیم در مقابل آنها فرود نخواهد آورد.

مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه قدس گیلان اظهار کرد: فتح خرمشهر نشان داد که گره های کور با حضور بسیج مردمی و کنار گذاشتن فعالیت های سیاسی و با شعار همدلی و همزبانی محقق خواهد شد.

صفری با بیان اینکه عملیات و پیروزی‌های بزرگ دوران دفاع مقدس با ورود بسیجیان به جبهه‌های نبرد آغاز شد، افزود: این حضور و از خودگذشتگی موجب شد دشمن نتواند وجبی از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند و به اهداف خود دست یابد.

وی اضافه کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دنیا را به هم ریخت و نماد مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است.

مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه جنگ ما با استکبار جهانی بر پایه اعتقاد بود افزود: کسانی که محور پیروزی خود را در دنیای مادی جستجو کنند چیزی جز شکست را برداشت نخواهند کرد.

وی با اشاره به کسانی که در دانشگاها رزمندگان دفاع مقدس را متهم به جنگ افروزی کرده و آزاد سازی خرمشهر را پایان جنگ می دانستند ، افرادی بی اطلاع از فضای واقعی جنگ دانست و افزود: صدام حتی در زمان قطعنامه ۵۹۸ هم دست از حمله به مرزهای کشور برنداشت و در هر فرصتی برای به خاک خون کشیدن ملت ایران اسلامی استفاده می کرد.

صفری اظهار کرد: راحت طلب ها در بعضی از دانشگا ها ادامه دفاع مقدس را بعد فتح خرمشهر زیر سوال می برند و چشم خود را بر فداکاری و استقامت ملت بزرگ ایران می بندند.

 

IMG_3315_wm IMG_3317_wm IMG_3320_wm

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه