تصاویر همخوانی و نوازندگی زنان در یک کنسرت موسیقی رشت!

وبسایت اطلاع رسانی ارشاد گیلان تصاویری نیز از برگزاری این کنسرت موسیقی که با همخوانی و نوازندگی زنان همراه بود را منتشر نمود

تصاویر همخوانی و نوازندگی زنان در یک کنسرت موسیقی رشت!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، معاون هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با وبسایت رسمی این اداره کل مصاحبه ای کرد و اخبار منتشر شده درخصوص کنسرت زنان همخوان را حاشیه سازی رسانه ها دانست و گفت: سایت‌های اطلاع رسانی باید آگاهانه با رویدادهای فرهنگی و هنری برخورد کنند و از ایجاد تشنج و بحران در جامعه ممانعت کنند.

 وی ضمن تعریف و تمجید از این گروه موسیقی با بیان اینکه رامشگران گروه نکیسا در رشت «شور» بپا کردند، تصریح نمود: تمامی مجوزهای صادره برای کنسرت های موسیقی در گیلان قانونی بوده و از حمایت این اداره ‌کل و مراجع ذیربط بخصوص برای گروه ‌های گیلانی برخوردار خواهند شد و مجوزهای موسیقی نیز بر اساس موازین و قوانین جاری نظام صادر می شود.

وبسایت اطلاع رسانی ارشاد گیلان تصاویری نیز از برگزاری این کنسرت موسیقی که با همخوانی و نوازندگی زنان همراه بود را منتشر نمود که در زیر مشاهده می نمایید:

برگزاری کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا در رشت ۱

برگزاری کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا در رشت ۲

 

برگزاری کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا در رشت ۳

برگزاری کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا در رشت ۴

برگزاری کنسرت موسیقی سنتی گروه نکیسا در رشت ۵vMµ)

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این کوجاش بده؟ چرا الکی گیر میدین!!!
حسن
واقعا تاسف باره که تو مملکت اسلامی شاهد نوازندگی و همخوانی دخترا باشیم!! انگار نه انگار که مسوولین ما دارن پول جمهوری اسلامی رو میخورن ولی کاراشون ذره ای با نظام و انقلاب همراستا نیست!
محجوب در پاسخ به حسن
شما چی از موسیقی و اسلام سرت میشه اونوقت؟اسلام و مراجع فقط تک خوانی رو ممنوع کردن...یعنی دارین هر حلالی رو هم حرام میکنین؟ بذارید شادی های مشروع در جامعه باشه اگه اینجوری باشه سرودها و همخوانی های زنان و مردان در صداوسیما هم پخش میشه... چیه دوست دارین مثل یکی از شهرستانهای استان شب ولادت امام زین العابدین یادواره شهدا بگیریم و سینه بزنیم؟ اینها همه مصداق بارز اسلام هراسیه
رهگذر در پاسخ به محجوب
سلام جناب محجوب... انگاره ای در باره - یادواره های شهدا- هست که انگار فقط باید در ایام عزا یادواره برگزار شود. بنظر من البته می توان با حفظ شئونات در ایام شادی نیز یادواره شهدا برگزار نمود. گر چه من نیز موافقم که در اینصورت سینه زدن و مرثیه سرایی باید تبدیل به ذگر اهل بیت و مداحی شود.
هوشنگ
ارشاد گیلان متشکریم!! دفعه بعد از دخترهای جوون و خوش صداتر استفاده کنید و بهشون مجوز بدید بیان برامون تک خونی. هم بکنن!!!
ناشناس در پاسخ به هوشنگ
شما لازم نکرده اظهار نظر کنی ! نکنه کنسرت رو تماشا کردی که میگی از دخترای جوون و خوش صداتر استفاده کنند !!؟ خجالت بکشین !
دلشکسته
برادران حزب الهی ارشاد استان شده جولانگاه رانت و پارتی. مجوز این کنسرت برای آموزشگاهی صادر شده که مدیر آموزشگاه کارشناس موسیقی اداره کل هستش. معلومه که تمام قد از همکار دفاع میکنند. کنسرت پشت کنسرت چرا مسولین سکوت کردند بس است این همه فحشا بس است این همه آبروریزی. من چندی پیش از فومن به رشت میامدم کنسرتی در سالن گلستان بود چنان صحنه زننده ای دیدم که از هر چی کنسرت و... ضده شدم وا اسلاما وا محمدا
سید
توراخدامسؤلین ارشاد کمی غیرت خرج کنید
منتقد منصف
زمانی که دیانتمون رو گم کنیم و خدارو ناظر براعمال نبینیم همین است که است..امیدواریم که مجوزی که صادرکردید ملاک هایش از شرع مقدس باشد... واقعا نیاز است که ما چنین کنسرت هایی برگزار کنیم؟ چه تاثیر فرهنگی برای شهر و مردم شهر داره؟ ایا تمام وظایف رو ارشاد داره به نحو مطلوبی انجام میده؟که فقط مجوز همخوانی زنان رو نداده بود که اینم داد!!!ماها مخالف کنسرت نیستیم ولی ای کاش مسولین کمی بصیرت و دغدغه ی فزهنگی داشت
سید
مسؤلین ارشاد تورو خدا کمی غیرت خرج کنید
در حاشیه