یادواره زنان شهیده گیلانی در صومعه‌سرا برگزار می شود/ پوستر

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: یادواره ۳۳ شهیده زن استان با محوریت شهیده سال کشور و استان در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

یادواره زنان شهیده گیلانی در صومعه‌سرا برگزار می شود/ پوستر

به گزارش هشت دی نیوز، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی اظهار کرد: نسل جوان و نوجوان کشور دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند و وظیفه مسئولان و نهادهای فرهنگی است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود آنان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنند.

وی با بیان اینکه نسل جوان به خصوص دانش‌آموزان دختر می‌توانند در زندیگیشان حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) را الگوی خویش قرار دهند، افزود: جوانان می‌توانند با خواندن وصیت‌نامه‌های شهیده‌های کشورمان درس اخلاق و از خودگذشتگی را بیاموزند.

دبیر برگزاری یادواره هفت هزار شهیده زن کشور و سی و سه شهیده زن استان با محوریت شهیده سال کشور و استان گفت: الگویی که زنان ایرانی به زنان جهان دادند الگویی است که در حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) و حضرت زینب(س) بود.

محمدی تصریح کرد: یادواره هفت هزار شهیده زن کشور، سی و سه شهیده سال استان با محوریت شهیده سال کشور شهیده طیبه واعظی دهنوی و شهیده سال استان شهیده مرضیه هادی‌زاده در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یادواره مذکور با سخنرانی دکتر فرشته روح‌افزا، استاد دانشگاه و با روایتگری کربلایی محمد لطیفی روز دوشنبه(۴ خرداد) ساعت۹:۳۰ دقیقه صبح در مصلی صومعه‌سرا برگزار می‌شود./ شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه