انتصاب دادستان و رئیس جدید دادگستری بندر مرزی آستارا

مجید الهیان در مراسم تودیع و معارفه مسئولان قضایی این شهرستان، اظهار داشت: حجت‌الاسلام عبدالرحیم استواری‌مقدم به سمت رئیس دادگستری و احمد عبادی سفیدآب به عنوان دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا منصوب شدند.

انتصاب دادستان و رئیس جدید دادگستری بندر مرزی آستارا

به گزارش هشت دی نیوز، مجید الهیان در مراسم تودیع و معارفه مسئولان قضایی این شهرستان، اظهار داشت: حجت‌الاسلام عبدالرحیم استواری‌مقدم به سمت رئیس دادگستری و احمد عبادی سفیدآب به عنوان دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا منصوب شدند.

وی با تقدیر از مسئولان سابق قضایی آستارا، افزود: پیش از این احمد طالبی رئیس دادگستری آستارا و حجت‌الاسلام محمود علیزاده، دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا بودند.

قائم مقام دادگستری گیلان با تأکید بر پیگیری صیانت از بیت‌المال در دستگاه قضایی گیلان، گفت: تمام تلاش دستگاه قضایی برای از بین بردن اطاله دادرسی، مبارزه با قاچاق کالا، پیشگیری از جرم، صیانت از بیت‌المال و منابع طبیعی بسیج شده است.

الهیان با بیان اینکه با تلاش کارکنان، قضات و مدیران دادگستری گیلان بیش از ۱۳ هزار پرونده رسوبی و مربوط به سال‌های گذشته در دادگستری مختومه شد، خاطرنشان کرد: دادگستری گیلان بر رسیدگی سریع و دقیق پرونده‌های قضایی تأکید دارد.

وی با اشاره به ضرورت مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی گیلان، تصریح کرد: جنگل‌ها و مراتع جزو میراث ماندگار و متعلق به تمامی نسل‌ها و آیندگان بوده و برای صیانت از آن باید تلاش کنیم.

قائم مقام دادگستری گیلان با تقدیر از زحمات مسئولان سابق قضایی آستارا، اظهار داشت: عملکرد این مسئولان مطلوب بوده و در دوره جدید بر مبارزه با قاچاق کالا در آستارا تأکید شده است./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه