گیلان نیازمند تثبیت مدیران کارآمد است/در عزل و نصب‌ها عملکرد اولویت باشد

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به اینکه گیلان به تثبیت مدیران کارآمد نیازمند است،گفت: در عزل و نصب‌ها باید به عملکرد خوب یا بد مدیران توجه شود.

گیلان نیازمند تثبیت مدیران کارآمد است/در عزل و نصب‌ها عملکرد اولویت باشد

به گزارش ۸دی نیوز، محمود شکری در گفتگویی با اشاره به تودیع و معارفه استاندار گیلان، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با تعامل مجمع نمایندگان و استاندار جدید مشکلات توسعه گیلان را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه محمدعلی نجفی استاندار جدید گیلان از مدیران توانمند در حوزه اجرایی و اقتصادی است، افزود: تاکید داشتم تا استاندار جدید گیلان از نیروهای توانمد بومی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه استاندار بومی با شناخت نسبی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان می‌تواند موفق باشد، گفت: نجفی شناخت لازم و کافی را نسبت به گیلان دارد.

وی اضافه کرد: از موافقان انتخاب نجفی به عنوان استاندار جدید گیلان بودم و وی را از مدت‌ها قبل می‌شناسم که می‌تواند گیلان را به نحو شایسته‌ای مدیریت کند.

شکری با بیان اینکه، مجمع نمایندگان در تلاش بود تا سیاست دولت تدبیر و امید بر حفظ هاشم نیا در استانداری گیلان باشد، گفت: از زحمات هاشم‌نیا تشکر می‌کنیم و انتصاب نجفی را نیز تبریک می‌گوئیم.

وی با تاکید بر ضرورت برخی تغییرها در سطوح مدیریتی گیلان، تصریح کرد: درباره مدیران شهرستانی و استانی استاندار جدید گیلان تصمیم خواهد گرفت.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به اینکه گیلان به تثبیت مدیران کارآمد نیازمند است، خاطرنشان کرد: نباید هر دولتی که آمد، همه را تغییر دهد و در عزل و نصب‌ها باید به عملکرد خوب یا بد مدیران توجه شود.

شکری با تاکید بر تثبیت مدیران کارآمد، افزود: افرادی که به فکر خدمت به مردم نیستند و یا توان مدیریت ندارند باید تغییر کنند و این امری طبیعی است./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه