نجفی با گفتمان حسن روحانی هماهنگی دارد/ در چندین استان نیازی به تغییر نداشتیم

وزیر کشور گفت: نجفی جزو مدیران شایسته از نظر علمی، تجربه و اخلاقی است که با گفتمان حسن روحانی هماهنگی دارد و فردی معتدل محسوب می‌ گردد.

نجفی با گفتمان حسن روحانی هماهنگی دارد/ در چندین استان نیازی به تغییر نداشتیم

به گزارش ۸دی نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان که صبح امروز(پنجشنبه) در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه، جابجایی‌ها نباید موجب دلخوری شود خاطرنشان کرد: هر دولتی با یک نگاه و گفتمان و رویکرد ویژه بر سر کار می‌ آید و مردم به دولتها رأی می‌دهند و توقع جابجایی‌ها را در مسئولیت‌های کلان و اصلی دارند.

وزیر کشور همچنین ابراز نمود: جابجایی استانداران در ۳۱ استان کشور انجام می‌شود و انتخاب استانداران با مشورت انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مراجعه و پیگیری مردم به طور مستمر موجب جابجایی‌ها می‌شود گفت: این امر به دلیل ضعف مدیران نیست بلکه برای حرمت گذاشتن به نظر مردم است.

رحمانی‌ فضلی با بیان اینکه در چندین استان به نظر خودم نیازی به تغییر نداشتیم، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه، نمایندگان و مردم تقاضا داشتند که تغییراتی ایجاد شود و تغییرات استانداران پاسخ به خواست مردم می باشد.

وزیر کشور با تقدیر از هاشم‌نیا استاندار سابق گیلان گفت: از ۱۶ استانداری که تودیع شده‌اند، هاشم‌نیا برنامه‌ محور و دارای دید بالاتری بود و نظام و دولت از ظرفیت‌های مدیریتی هاشم‌ نیا استفاده می‌ نماید.

وی درباره انتخاب محمد علی نجفی به عنوان استاندار جدید گیلان بیان نمود: نجفی جزو مدیران شایسته از نظر علمی، تجربه و اخلاقی است که با گفتمان حسن روحانی هماهنگی دارد و فردی معتدل محسوب می‌ گردد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه نجفی مدیون هیچ‌ کس برای تصدی استانداری گیلان نیست اظهار کرد: نجفی باید مدیون خداوند باشد و به او پاسخ دهد.

وزیر کشور با بیان اینکه نجفی روحیه بالایی دارد، افزود: استاندار جدید گیلان مدیون و وام‌ دار فردی نیست و دولت با بررسی کارشناسانه وی را به عنوان استاندار جدید گیلان معرفی کرده است.

وی همچنین تصریح کرد: در گیلان با کمترین زحمت توانستیم استاندار را تأیید کنیم و امیدواریم با اجماعی که در این استان وجود دارد این انسجام و همدلی تا پایان کار باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه