سپاه بعد از امام خامنه‌ای بزرگترین سد در مقابل دشمنان است

رئیس سازمان بسیج مستضعین کشور سپاه را دژی مستحکم در برابر زیادی خواهی های غرب دانست و گفت:  بعد از مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سد در مقابل دشمنان است.

سپاه بعد از امام خامنه‌ای بزرگترین سد در مقابل دشمنان است

سردار محمدرضا نقدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت هشت دی نیوز، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار، اظهار کرد: دشمنان اسلام و مستکبران دنیا همواره در پی ضربه زدن به تفکر و روحیه بسیجی هستند و خواهان از بین رفتن اعتقادات مردم می باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعین کشور سپاه را دژی مستحکم در برابر زیادی خواهی های غرب دانست و خاطرنشان کرد: بعد از مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سد در مقابل دشمنان است.

وی با بیان اینکه تاکنون استکبار از هر دری که میخواسته نفوذ کند، به سد محکم و پرقدرت سپاه برخورد نموده است، تصریح کرد: آمریکا، اسرائیل و همه زورگویان دنیا به شدت از دست سپاه، بسیج و مردم عصبانی هستند و ترس و واهمه زیادی دارند.

سردار نقدی به بخشی از دستاوردهای سپاه در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: قدرت سپاه از آسمان در هوافضا، اقتدار موشکی، شکار پهبادها و از زمین و دریا در حفاظت و حراست از مرزها و دستگیری متجاوزین انگلیسی و آمریکایی به چشم می خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعین کشور به درگیری سپاه در مرزهای کشور با گروه های خرابکار و تروریست اشاره کرد و افزود: برنامه های سپاه در عرصه های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم و روشنگری عملیات عظیم فرهنگی بسیار زیاد است.

وی همچنین اضافه کرد: سپاه در راهیان نور، انتشار کتب، ساخت فیلم های انقلابی و رزمایش های فرهنگی موفقیت های خوبی داشته است.

سردار نقدی به سازندگی مناطق محروم و کمک به مردم مستضعف توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و ابراز نمود: اشتغال زایی، فعالیتهای اقتصاد مقاومتی، تلاش جهت افزایش تولیدات کشاورزی، دامی، صنعتی و… بخشی از برنامه های سپاه و بسیج برای خدمت به مردم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه