از دولت احمدی‌ نژاد قدردانی می‌کنم/ وی با انتخاب من به عنوان استاندار ریسک کرد

استاندار پیشین گیلان در ادامه اذعان داشت: از دولت احمدی‌نژاد از اینکه به بنده اعتماد کرد و با وجود ویلچری بودنم مسئولیت استان را به بنده داد قدردانی می‌کنم.

از دولت احمدی‌ نژاد قدردانی می‌کنم/ وی با انتخاب من به عنوان استاندار ریسک کرد

به گزارش ۸دی نیوز، کیهان هاشم‌ نیا در مراسم تودیع خود در سالن غدیر استانداری گیلان ابراز نمود: سال گذشته در مراسم معارفه خود گفته بودم که اگر مُردم کاری را انجام داده‌ام و اگر زنده ماندم کاری نکرده‌ام و امروز زنده‌ هستم بنابراین نمی‌توانم از عملکرد خود صحبت کنم زیرا کاری انجام نداده‌ام و اگر کار می‌کردم امروز زنده نبودم.

هاشم‌نیا با قدردانی از کمیسیون‌های مختلف تصریح کرد: از همسر عزیزم تشکر می‌کنم و یک روز به او گفتم من را برای نظام وقف کن و او گفت تو را برای همیشه وقف کردم.

استاندار پیشین گیلان در ادامه اذعان داشت: ۳۲ سال است که ویلچری هستم و از ۲۰ سالگی روی چرخ نشستم و هرگز احساس ضعف نکردم و از دولت احمدی‌نژاد از اینکه به بنده اعتماد کرد و با وجود ویلچری بودنم مسئولیت استان را به بنده داد قدردانی می‌کنم در واقع احمدی‌نژاد با این انتخاب ریسک کرد.

وی با بیان اینکه تمام افراد دارای نقص هستند، اظهار کرد: وقتی فردی مسئولیتی را به عهده می‌گیرد باید او را همراهی کرد و نقص‌ها را پوشاند و با آبروی او در سایت‌ها بازی نکرد.

محمدعلی نجفی استاندار جدید گیلان نیز در این مراسم با قدردانی از نماینده ولی فقیه و مسئولان گیلان اظهار کرد: تمام صحبتهای وزیر کشور در چارچوب تلاش برای ایجاد کار و تقویت اجتماعی است.

وی با اشاره به تخصیص ۳ درصد اعتبار سال جاری در گیلان خاطرنشان کرد: مشکلات در گیلان فراوان است که باید با تعامل و همکاری همه آن را برطرف کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه