مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان برگزار شد/ قدردانی آیت الله قربانی از هاشم نیا و تعریف از نجفی

جلسه تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان با حضور وزیر کشور برگزار شد که امام جمعه شهر رشت در این مراسم گفت: برخی از مدیران در گذشته به گیلان تحمیل شده بودند که سبب عقب‌ماندگی استان شد.

مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان برگزار شد/ قدردانی آیت الله قربانی از هاشم نیا و تعریف از نجفی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، جلسه تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان صبح امروز(پنجشنبه) در سالن غدیر استانداری و با حضور وزیر کشور برگزار شد.

آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در این مراسم با بیان اینکه برخی از مدیران در گذشته به گیلان تحمیل شده بودند، اظهار نمود: تحمیل این مدیران سبب عقب‌ماندگی استان شد و ما هرچه گفتیم ترتیب اثر داده نشد و در حال حاضر می‌بینیم دولت تدبیر و امید به دنبال جبران گذشته بوده و هرفرد را در جایگاه خود قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه هاشم‌نیا استاندار سابق گیلان دارای حسن انجام کار، عملکرد خوب، مدیریت و تدبیر و کارنامه قابل دفاعی است، خاطرنشان کرد: محمدعلی نجفی استاندار جدید گیلان نیز از افراد مورد وثوق نظام و دارای تجربیات و آشنایی لازم به گیلان هستند.

امام جمعه شهر رشت تصریح کرد: کسانی که شایستگی دارند باید از وجود آنها استفاده لازم برده شود و دولت کنونی برای خود استدلالی دارد که می‌خواهد با افراد همسو کار کند.

ostandari

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه