کنسرت دختران همخوان در رشت برگزار میشود!/ دعوت سایت ارشاد گیلان برای شرکت مردم!

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان علاوه بر اینکه مجوزی رسمی به این کنسرت داده، در وبسایت خود نیز جزئیات و نحوه رزرو بلیط را همراه با آدرس دقیق فروش، شماره تماس و… منتشر نموده است.

کنسرت دختران همخوان در رشت برگزار میشود!/ دعوت سایت ارشاد گیلان برای شرکت مردم!

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هشت دی نیوز، نخستین کنسرت بانوان همخوان یکی از گروه های موسیقی پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ در رشت برگزار می شود.

title-nakisa

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان علاوه بر اینکه مجوزی رسمی به این کنسرت داده، در وبسایت خود نیز جزئیات و نحوه رزرو بلیط را همراه با آدرس دقیق فروش، شماره تماس و… منتشر نموده است!

۳۲۶۵۳

این دختران خواننده که تعدادشان بالای ۱۷ نفر است در حالی روی سن خواهند رفت که می بایست علاوه بر همخوانی کردن، به گیتار زدن و نوازندگی هم مشغول باشند!

لازم به ذکر است که آقایان هم می توانند در این کنسرت شرکت کنند و حضورشان بلامانع اعلام شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
از یه [...] که به هیچ چی بای بند نیست چه توقع دارید اینها همه بستگان سیاسی دکتر نوبخت هستند که اخیرا نمونه آن را در سازمان برنامه و بودجه دیدیم
ناشناس
بستگان نه نوچه گان ودست آموزانند...
ناشناس
حیف عکس آقا وامام و آیت الله بهجت که روی چنین سایتیه جای تأسف داره.
گیله مرد در پاسخ به
شما فقط عکسش رو می بینی ناشناس !!؟ به دستورات و نظرات ایشان توجهی نداری !!؟ پس بخون و یاد بگیر : -اگر صداى زن (چه به صورت تک خوانی و یا همخوانی با زنان و یا با مردان) به صورت غنا نباشد و گوش دادن به صداى او هم به قصد لذت و ریبه نباشد و مفسده‏اى هم بر آن مترتّب نشود، اشکال ندارد، اگر مفسده داشته باشد و یا تحریک شهوت بکند، جایز نیست. س: گوش‌دادن به صداى زن هنگامى که شعر و غیر آن را با آهنگ و ترجیع مى‏خواند، اعم از اینکه شنونده، جوان باشد یاخیر، مذکر باشد یا مؤنث چه حکمى دارد؟ و اگر آن زن از محارم باشد، حکم آن چیست؟ ج: اگر صداى زن به‌صورت غنا نباشد و گوش‌دادن به صداى او هم به قصد لذت و ریبه نباشد و مفسده‏اى هم بر آن مترتّب نگردد، اشکال ندارد و فرقى بین موارد فوق نیست. س: اجراى کنسرت توسط زن براى زنان با علم به اینکه گروه نوازندگان نیز زن هستند، چه حکمى دارد؟ ج: اگر اجراى کنسرت به‌صورت ترجیع مطرب(غنا) نباشد و موسیقى هم که نواخته مى‏شود از نوع لهوى حرام نباشد، این امر فی نفسه اشکال ندارد. امیدوارم معنی « غنا » رو بدونی !!
ناشناس
۸دی تشکر،از ترس خبررابرداشتند،قطعا مشکل دارن که سریع جمعش کردن،حتما فرداهم تکذیبیه میدن ترسوها.
علیرضا
شما هم حسابی تبلیغش کردین
در حاشیه