سکوت در برابر جریان فتنه و منحرف سیاسی در گیلان پذیرفتنی نیست

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان از اعتراض حزب‌الله گیلان به انتصاب فتنه‌گران در پست‌ها حساس این استان خبر داد.

سکوت در برابر جریان فتنه و منحرف سیاسی در گیلان پذیرفتنی نیست

به گزارش هشت دی نیوز، حسن کربلایی با بیان اینکه دولت اعتدال در عزل و نصب‌ها به شعار اعتدال توجه کند، اظهار داشت: از دولت اعتدال انتظار می‌رود پست‌های مهم و حساس کشوری و استانی را در اختیار افراد مومن و انقلابی قرار دهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با بیان اینکه متاسفانه در روزهای اخیر افرادی که در فتنه ۸۸ نقش اساسی را داشته‌اند در گیلان به آنان پست‌هایی داده شده است، افزود: متاسفانه هم اکنون افرادی که در فتنه ۸۸ در گیلان جوانان دانشجو را تحریک می‌کردند که حتی در جلسه امتحان حاضر نشوند و حتی بعضا سابقه دستگیری نیز دارند پست حساس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات بیگانگان، سلطنت طلبان، رژیم صهیونیستی و منافقین فتنه ۸۸ را راه اندازی کرد، افزود: هر شخصی که در این نظام می‌خواهد مسئول شود باید حداقل یکبار این فتنه‌ها را محکوم کرده باشد تا خیال مردم راحت شود و به نوعی مصداق همدلی و همزبانی باشد.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان با تاکید بر اینکه کسانی که در ستاد میرحسین موسوی فعال بودند متاسفانه امروز در استانداری پست و مقام گرفته‌اند، گفت: کسانی که با رسانه‌های بیگانگان، بی بی سی و رسانه های معاند علیه نظام مصاحبه کرده اند و مردم را به آمدن به خیابان ها تحریک می‌کردند الان با امکانات دولت کار سیاسی و حزبی انجام می‌دهند.

کربلایی با بیان اینکه اگر لازم باشد نمونه هایی از این حرکات را اعلام می‌کنم افزود: از استاندار گیلان انتظار می رود دقت نظر بیشتری در انتصابات داشته باشد همه ما رفتنی هستیم این پست‌ها و جایگاه‌ها رفتنی است و تمام اعمال کارگزاران و استاندار تحت است.

وی با تاکید بر اینکه تمام عملکرد استاندار گیلان زیرنظر دوستداران و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی است، اظهار داشت: به نظر می رسد آقای استاندار در بعضی جاها زیربار برخی فشار افراد و جریانات در دادن پست‌ها می‌رود که لازم است تجدیدنظر شود.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان  تأکید کرد: حزب‌الله گیلان از نماینده ولی فقیه در گیلان درخواست دارد که درباره عزل و نصب‌های اخیر در گیلان روشنگری کنند.

کربلایی با بیان اینکه جولان فتنه‌گران در گیلان پذیرفتنی نیست، گفت: سکوت در برابر جریان فتنه و منحرف سیاسی در گیلان هرگز پذیرفتنی نیست و مردم انتظار دارند سیاسیون سکتشان را بشکنند.

دبیر حزب موتلفه گیلان با تاکید بر اینکه نمایندگان گیلان باید در برابر این انتصابات موضع بگیرند، خاطرنشان کرد: نمایندگان گیلان باید بدانند مردمی که به شما رای داده اند بایستی حافظ منافع مادی و معنوی آنها باشید آیا منافع معنوی مردم گیلان با این انتصابات از مسئولیت‌های استانی تا فرمانداران و بخشداران زیرسئوال نرفته است.

کربلایی افزود: این نوع انتصابات و حرکات همدلی دولت و مردم نیست و لازم است در این رفتار ها تجدید نظر شود./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این انتصاب ک م انتصاب نیست انتقام است از همه کسانی که در ۸ دی به خیابانها ریختند و علیه فتنه شعار دادند حالا همانها منزوی می شوند و اینان پست و جایزه میگیرند واااااااااااااای خدا به داااااااااد ما برس
حسن
مگر موسوی را شورای نگهبان تایید نکرده بود. حالا چرا هر کسی که در ستاد موسوی بوده شده فتنه گر. مهم پس از اتفاقات و فرمایشات رهبری است نه قبل از آن. اما به هر حال کاسبی خوبی است. اینطور میشود هر کس را که در تیم شما نیست به فتنه یا انحراف منتصب کنید.
در حاشیه