منتقدان فکر می کنند مذاکره کنندگان فرزندان این کشور نیستند!

استاندار گیلان، گفت: متأسفانه منتقدین ما نیز کاملا غیرمنصفانه حتی در شهرستانها به گونه ای مسائل را مطرح می کنند که انگار مذاکره کنندگان فرزندان کشورنیستند و کسان دیگری با دشمنان ملت درحال مذاکره هستند.

منتقدان فکر می کنند مذاکره کنندگان فرزندان این کشور نیستند!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از زیتون خبر، محمد علی نجفی در نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان که در مصلی امام خمینی(ره) رودبار برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از ائمه جمعه برای ایجاد زمینه لازم استقبال از سفر رئیس جمهور اظهار کرد: حضور مردم گیلان در استقبال از رئیس جمهور نمونه بارز همدلی ملت و دولت بود.

وی افزود: نمی گوییم فرمانداری ها برای استقبال برنامه ریزی نکرده بودند اما استقبال مردم در مسیر ۸ کیلومتری فرودگاه تا محل سخنرانی به صورت خودجوش و مردمی بود و به علت کمبود فضا هم بسیاری از مردم نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

استاندار گیلان با اشاره نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت و حساسیت بالا امسال را سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند.

_MG_9846

وی به سیاست خارجی دولت اشاره کرد و ادامه داد: امروز دولت با هدایتهای عالمانه رهبر معظم انقلاب گامهای بزرگی را در بخش بین الملل برداشته است.

نجفی ادامه داد: در کنار سمت و سویی که جهان در سیاست خارجی دولت می گیرد، متأسفانه منتقدین ما نیز کاملا غیرمنصفانه حتی در شهرستانها به گونه ای مسائل را مطرح می کنند که انگار مذاکره کنندگان فرزندان کشورنیستند و کسان دیگری با دشمنان ملت درحال مذاکره هستند.

وی برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی را مهم دانست و گفت: این دو انتخابات از حساسیت های سنگینی برخور دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان، با اشاره به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی بیان داشت: کاهش تورم به نرخ ۱۴ درصد در ۲۰ ماهه گذشته از عملکرد دولت است و این آماری نیست که دولت از خودش درآورده باشد بلکه آمارها نشان دهنده این نرخ هستند.

وی با بیان اینکه دولت اجازه نمی دهد ثبات اقتصادی کشور برهم بخورد از این رو به شدت به دنبال کنترل تورم است، ابراز داشت: رئیس جمهور هم تاکید دارند که پول بدون پشتوانه وارد جامعه نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه