۱۵۲ مددجوی زندانهای گیلان گواهینامه مهارت صنایع دستی دریافت کردند

مدیرکل زندانها واقدامات تامینی و تربیتی گیلان گفت : ۱۵۲ مددجوی زندانهای استان گواهینامه مهارت صنایع دستی دریافت کردند .

۱۵۲ مددجوی زندانهای گیلان گواهینامه مهارت صنایع دستی دریافت کردند

به گزارش ۸دی، جواد غفوریان اظهار کرد : این تعداد مددجو ، با شرکت در نخستین دوره آموزشی استاد شاگردی در رشته های قلاب بافی و معرق کاری با محوریت آموزش در مسیر اشتغال در زندان مرکزی رشت ، کانون اصلاح و تربیت و زندان زنان و شرکت در آزمون موفق به دریافت این گواهینامه شدند .

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی استاد شاگردی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در زندان های استان ، گفت : با توجه به تغییرات انجام شده در آموزش های فنی و حرفه ای تلاش بر این است تا با همکاری سایر نهادهای مرتبط در حوزه آموزش ، اوقات فراغت مددجویان در زندانها با فراگیری حرف مختلف پرشود .

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان افزود : پرکردن اوقات فراغت مددجویان گامی موثر در راستای تحقق اهداف سازمان مبنی بر فراگیری مهارت و ایجاد اشتغال سازنده است .

غفاریان طوسی خاطر نشان کرد : وجود مددجویان ماهر و آموزش دیده در حرف مختلف علاوه بر کمک به ادامه آموزش های استاد شاگردی در زندانها و پر کردن بهینه اوقات فراغت مددجویان سازمان را به تحقق شعار حماسه اقتصادی نزدیک تر کرده و گامی مهم در کاهش هزینه های آموزشی محسوب می شود .

به گفته مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان کلیه دوره های استاد شاگردی مذکور بصورت رایگان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در زندانهای استان برگزار شده است .

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه