ضعیف ترین شورا در طول دوره های گذشته بوده ایم/ شهردار رشت کمبود هایی دارد که انتقام جویانه برخورد می کند

باقری گفت:بنده از نظر مالی نیازمندترین فرد شورا هستم ولی شعار های انتخاباتی شورا را فراموش نکردم و زندگی رجایی وار را سرلوحه کار و خدمتگذاری خود اعلام کردم .

ضعیف ترین شورا در طول دوره های گذشته بوده ایم/ شهردار رشت کمبود هایی دارد که انتقام جویانه برخورد می کند

به گزارش هشت دی نیوز، نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت به گفتگوی با رشت پرس پرداخت که در ادامه می خوانی

رشت پرس: جناب آقای باقری خطیبانی لطفا در مورد فعالیت های اخیر شورا و شهرداری و اظهار نظر آقای دکتر جمشیدی در خصوص شخص جنابعالی توضیحاتی را بفرمائید ؟ضمن تشکر از حسن نظر آقای دکتر جمشیدی باید عرض کنم بنده قبل از شرکت در انتخابات شورا در مدت زمان کوتاهی یعنی ۷ روز قبل از ثبت نام بارها اذعان داشته ام که از خود چیزی برای وارد شدن و یا تبلیغات به جهت حمایت از خود نداشته و نخواهم داشت تا در قبال خواسته های آنان بدهکار و در مقابل خواسته های مردم شرمنده باشم.

من از نسل بچه های انقلاب هستم از یادگاران دوران دفاع مقدس و افتخار جانبازی در کنار شهیدان بیگلو و قلی پور دارم نظر بنده این است که همیشه باید تجربه در کنار علم باشد و حمایت بنده از قشر تحصیلکرده عضو شورا علی الخصوص آقای دکتر جمشیدی و سرکار خانم دکتر پیشگر نیز برهمین اصل استوار است زیرا به اعتقاد بنده تجربیات ما تجربه ای عملیاتی و مهندسی جنگی بوده اما افراد تحصیلکرده به واسطه علم و دانش به روز خود می توانند تاثیر بسزایی برای پیشبرد اهداف ما در شورای اسلامی شهر رشت داشته باشند.

بنده در زندگی ۳۲ ساله کارمندی خود چه در سپاه، استانداری وچه در دوره ۱۲ ساله ای که در شهرداری رئیس حراست ، که از بزرگترین توفیقات من این بوده که در این مدت به جز حقوق شهرداری ، ۱۲ ریال اضافه کاری دریافت ننموده ام زیرا اعتقادم این بوده که پاسدار هستم لذا باید اخلاق و رفتار من نیز پاسدارگونه باشد .

به نظر بنده یکی از بزرگترین حاشیه زندگی مدیران ما بحث مالی می باشد زیرا با بالا رفتن توقعات ما انتظار ما نسبت به روز دیگر افزونی پیدا کرده و در اینجاست که داشته های خود را با دیگران مقایسه می کنیم لذا بارها در نطق های خود بیان نموده ام که اگر مدیری بخواهد موفق باشد باید از خواسته های شخصی و درونی خود بکاهد.

یکی از مشکلات دیگری که ما با آن مواجه هستیم این است کهبرخی از جوانان رسانه ای در ازای قبول مسئولیت هایی به عنوان مشاور امور رسانه ای و مشاور امور فرهنگی و … معامله می کنند و طبق خواسته مدیران به تعریف و تمجید از آنان می پردازند که صحیح نیست.از سانسور کردن برخی واقعیت های ضعف مدیریتی خودداری نمائیم. پرداختن به حقایق و مشکلات زندگی مردم از جمله رفتگران ما که هنوز حقوق و معوقات سال ۹۳ خود را دریافت ننموه اند بسیار حائز اهمیت است در حالیکه معاونان شهرداری ۴۰۰ هزارتومان حق مدیریت و سیصد هزارتومان بابت ایاب و ذهاب دریافت می نمایند در حالیکه هیچکدام از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکرده و همچنن از وسایل نقلیه شهرداری استفاده می کنند که در هر حال مجموع حق مدیریت و ایاب ذهاب یک مدیر شهرداری حقوق یک ماهه رفتگران ما می باشد.

از طرفی دیگر ما هر روز شاهد تعویض وسیله های نقلیه شهرداری از قبیل سمند و غیره می باشیم در حالیکه در شهر رشت وسایل حمل زباله های چند سالی ست که تعویض نشده و همچنین ناوگان موتوری ما از زمان رمضانپور و الماسی تغییر و تحولی پیدا نکرده است.

آیا این انصاف است که یک مدیر چنین مبالغی را از شهرداری دریافت نماید و از طرفی راننده حمل زباله ما به دلیل نداشتن پول گازوییل که وظیفه تامین آن نیز بر عهده شهرداری می باشد۱۷ روز اخراج شود ، در کدام آیین اسلامی آمده است که کارگران شرکتی ما   ۶۱ روز از گرفتن حقوق خود محروم باشند.

بنده بارها اعلام داشتم که دانشکده علوم پزشکی و بهزیستی با تاسیس شرکت تعاونی به اشتغال کارگران خود دراین زمینه کمک کرده و ما با ارجاع به بخش خصوصی که پیمانکار در وهله اول به فکر مطالبات خود می باشد و در حالیکه کار خود را به درستی انجام نداده و شرکت جریمه شود از حقوق کارگر می کاهد.

اعضای شورا خود واقف به این امر هستند که رفتگران ما گاها حتی از داشتن جاروی جهت نظافت شهر نیز محروم هستند ، حال آنکه امسال بدون رویت برف از طرف کارپردازی بادگیر و چکمه در اختیار اعضای شورا قرار می گیرد.

بارها در خصو ص بر زبان آوردن پاداش بی مورد مدیران انتقاداتی بر من وارد شده ، حال باید بگویم این پاداش های کلان که در اختیار مدیران ما قرار می گیرد به مرز ۳۰ میلیون نیز رسیده در حالیکه کوچه های شهر ماهمچنان در بدترین وضعیت از نظر آسفالت به سر می برند.

با وجود اینکه یک سال مستمر اعلام می شود که شرکت تعاونی شهرداری از قبل موجودیت داشته و رضایتمندی کارگران را در پایان هر سال به جهت دریافت کالا در بر داشت ولی از همین جا اعلام می دارم از آنجا که برخی دستشان در جیب پیمانکاران می باشد از این کار ممانعت می کنند و اجازه صحبت کردن در این مورد را حتی در شورا به ما نمی دهند و در صورت بیان چنین مسایلی متهم نیز به حساب می آییم در حالیکه اگر همین شرکت تعاونی به اسم کارکنان و بازنشستگان شهرداری باشد سودش به همین شهر بر می گردد و دلیلش این است که آقایان قصد حضور در انتخابات مجلس را داشته و این به نفع آقایان نیست چرا که پیمانکاران به راحتی این سود را بعد ها در اختیار آقایان می گذارند، پس کسی به فکر شهرداری و کارگر نیست .

رشت پرس: در خصوص مخالفت جدی جنابعالی با انتخاب شهردار لطفا توضیح دهید ؟

بنده باید اعلام کم من در زمان معارفه شهردار در مکه برای زیارت خانه خدا حضور داشتم ولی از همان ابتدا نیز مخالف با انتخاب ایشان بوده ام و در اینجا استناد میکنم به حرف شخصی( احمدی نژاد ) که هرگز مورد نظر بنده نبوده ولی بیان داشت که آزموده را آزمودن خطاست. پس باید اعلام کنم که یک باردوستان ما ویران کردن شهرداری توسط دکتر شهر ساز را تجربه کرده بودند و شاهد عملکرد ایشان در دوره ی سوم شورا بودند. به اعتقاد من یک محیط خوب و آرام نیازمند یک مدیر خوب است تا بتواند به بدنه تشکیلات آرامش بدهد حال آنکه ایشان در اولین دوره مدیریت خود بدنه انسانی شهرداری را به نابودی کشاند و متاسفانه آن تجربه تلخ و تند نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه با توجه به اتفاقات اخیر افزایش پیدا کرده است.

من در اینجا اشاره می کنم به شهردار منطقه یک و چهار مهندس مهدی زاده و موسی زاده ، کسانی که در سالهای نوجوانی با حضور در جبهه و داشتن افتخار جانباری آیا مستحق این صحبت های شهردار هستند که من نه نیاز به موی سفید دارم و نه تجربه . در حالیکه این عزیزان دارای تجربه و تحصیلات مرتبط می باشند ولی با تصمیم اخیر شهردار در یک کانتینر در جاده تهران استقرار یافتند و آیا این تصمیم در شان یک فرد تحصیلکرده و دکتر شهرساز که ادعای توسعه وشهر را دارد می باشد.یک مدیر حق دارد که معاون خود را انتخاب نماید ولی این حرکات غیر عادی و عزل و نصب های صورت گرفته را طبیعی نمی دانم . آقای کامران زاده را برداشتند و آقای رسولیان را انتخاب کردند ، امروز آقای رسولیان کجاست ؟ کسی که سالها معاون عمرانی بوده و سوابق سرپرستی داشته را می بایست بعد از یک هفته عزل کرد و به عنوان یک نیروی عادی در شهرداری گماشت . با توجه به این که این حق یک مدیر است که معاونین خود را انتخاب کند ولی نباید هیچ دلیل قانع کننده ای در رفتار آن وجود داشته باشد و اینکه آیا این فرد را با انجام چنین اعمالی فرد عاقل می دانید؟

آقایان مسئول شاید محمود باقری که همواره مخالفت خود را اعلام داشته ، واقعا معظلی وجود دارد . خواهش من از مسئولین استان این است که افراد روانشناس بیاورند . بنده به عنوان شخصی که عضو شورا هستم و بدون هیچگونه تبلیغات منفی و هزینه گران با اعتماد مردم وارد شورا شدم حق دارم بگویم شهردار ما مشکل دارد یک روانشناس بیاورید با ایشان صحبت کند . اگر این شخص مشکل نداشت چه خبر در شهرداری شده است . حق من محمود باقری است که بپرسم ایشان چرا این کارها را می کند . چرا باید بعضی ها را بیاریم شهرداری به عنوان یک مهره آرام نگه داریم چون در یک دستگاه امنیتی کارکرده اند بعد با فرزندان شهدا که با فلان پست استخدام شده اند این گونه رفتار شود . آیا مدیر اداری شهرداری با پست خودش در حال فعالیت است . آیا آقای تاسکوهی شرایط احراز پست سازمانی را دارد ، در یکسال اخیر وزارت کشور نامه رسمی زده که شرایط احراز پست را ندارد حال چرا تحمل می کنید ، بدلیل اینکه نورچشمی هستند ؟

بنده فکر میکنم سایر اعضای شورا هم چنین تصوری از انتخاب مجدد ایشان نداشتند و اکثرا از این موضوع ناراحتند .

رشت پرس : دلایل عدم واکنش اعضای شورا در خصوص عزل و نصب های اخیر شهرداری را چگونه ارزیابی می کنید با این دلیل که در دوره شهردار خلیلی کوچکترین این اقدامات با واکنش های شدیدی از طرف شورای اسلامی مواجه بود؟

بنده از اولین روز بازگشت از مکه این واکنش را انجام دادم البته نه به عزل و نصب های شهردار بلکه به بر هم زدن فضای آرامش کارکنان شهرداری اعتراض کردم . اتفاقا امروز با یکی از کارکنان شهرداری ملاقاتی را داشتم که بیان می داشتهیچکدام از کارکنان شهرداری در محل کار خود دارای آرامش نیستند . بنده خودم هم مدیر بودم و سالها در شهرداری فعالیت داشتم ، در روز اول شخصی بنام آقای خالقی با دیدن بنده مضطرب شد و دلیل را جویا شدم که عنوان نمود بنده پسر عمه رئیس سابق هستم و شما بنده را تغیر خواهید داد ولی بنده عنوان کردم شما خواهید ماند تا بنده را تحت نظر داشته باشید و این پیوند قلبی با ایشان بعد از ۱۲ سال از مسئولیت بنده همچنان ادامه داشت .

بیرون کردن و انتخاب حق یک مدیر است ولی دخالت در مسائلی در حد راننده اتوبوس و … جایز نیست .

دلیل عزل خانم حسین پور چه بوده است ؟ یک شهردار در یک روز سه بار به اتاق مدیر امور مالی مراجعه کند و دستور به عزل شخصی را بدهد و با مقاومت مدیر مالی روبرو شود و در نهایت خود مستقیما خطاب به خروج نیرو نماید به نظر شما این فرد عادی و تعادل روحی دارد؟ و بعد عنوان می نماید که بنده این کار را کردم تا برای شما و سایر همکاران درس عبرتی باشد . بنده احساس میکنم سایر اعضاء شورا هم این موضوعات را فهمیدند ولی امیدی ندارند . بنده عرض میکنم به همکاران شورایی که اگر اشتباهی صورت گرفته اشکالی ندارد و مردم هم این موضوعات را بخوبی حس می کنند .

اقدامات اخیر در خصوص آسفالت خیابان های اصلی ایجاد موج است وگرنه آسفالت خیابان بیستون مشکل ما را حل نمیکند ، آسفالت خیابان های فرعی مثل آج بیشه ، نخودچر و … را چرا رسیدگی نمی شود ، این کارها کارهای تبلیغاتی برای آقایان است .

بنده از روز اول اعلام کردم و گفتم اگر آقای ثابت قدم کار خوب انجام دهد بنده وظیفه دارم خوبیها را بیان کنم ولی حالا امروز کارهای واجب تری نداریم .

بنده به آقای خلیلی رای دادم و باید این موضوع را اینجا فاش کنم که خلیلی را همین آقایان آورده اند و یکی از برنامه نویس های آقای خلیلی خود آقای ثابت قدم بوده است . شخص آقای ثابت قدم به بنده اعلام داشت قبل از معارفه آقای خلیلی ایشان به دفتر کار بنده آمدند و بنده برنامه ایشان را نوشتم ، آن شب بنده به آقای خلیلی گفتم شما با این وضعیت نمی توانی در شهر رشت کار کنید و آقای خلیلی فرمودند این شورایی که به بنده رای دهد و اعتماد کند، بنده هم این شورا را می چرخانم . همین گروهی که پشت سر آقای خلیلی بودند پشت سر آقای ثابت قدم هستند . همان شبی که آقای خلیلی آمد همان شب طرح استیضاح آقای خلیلی توسط همین آقایان خورده شد که این موضوع را خود به آقای خلیلی گفتم . البته آقای خلیلی یک ضعف عمده داشتند که در این مقال نمی گنجد .

رشت پرس : چرا شورای اسلامی در این برهه زمانی از ظرفیت نظارتی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده نمی کند ؟

متاسفانه ما به دنبال کارهای کلان نیستیم و بزرگترین موفقیت برای ما استخدام چهار نگهبان در پارکها هست که آنرا پیروزی می دانند و یا یک مدیر را تغییر دهند . این شعار در شورا وجود دارد که دخالت در امور مدیریتی ندارند ولی دیده می شود برخی دوستان از صبح تا غروب در اتاق مدیران نشسته اند و سطح بسیار پایینی از انتظارات را ایجاد کرده ایم قطعا نمی توانیم به کارهای کلان بپردازیم .

بنده به اتفاق دوستان دیگر در ملاقات با آقای نجفی استاندار محترم که زحمات بسیاری را در خصوص پروژه آب های سطحی کشیده اند مطرح شد که آقای استاندار در انتخاب آقای شهردار در صورت امکان جنابعالی هم کمک فرمائید ، یکی از دوستان حاضر در جلسه بیان داشتند که شان استاندار به حدی بالا است که شایسته نیست در انتخاب شهردار ورود پیدا کند . وقتی ما اجاره ورود و مشاوره پتانسیل های بالا را نمی دهیم و بحث مشورتی را نداشته باشیم قطعا موفق نخواهیم شد .

وقتی هنوز موضوع قومیتی را در شورا دنبال می کنند در حالی که پیامبر اکرم (ص) ۱۴۰۰ سال قبل موضوع قومیت ها را برداشته است و بنده را متهم به اصلاح طلبی می کنند و خود از رهبران فکری اصلاح طلبی بهره می برند چگونه موضوع شفتی و رشتی را مطرح می کنند ؟

متاسفانه برخی تفکرات در شورا آنقدر کوچک است که بحث بومی بودن و غیر بومی بودن در شورا را مطرح می کنند ، بعد با این تفکر انتظار داشتن شهر خوب را داریم.

در اروپا مرزها را برداشته اند بعد ما داریم بین رشتی و شفتی و خلخالی مرز می گذاریم و بیان میداریم ما شهردار رشتی می خواهیم . حال اینکه بیان نمی کنیم ما شهردار عاقل و متخصص می خواهیم .

با این تفکر ما می خواهیم در این شهر کار کنیم ؟ در دنیایی که عصر ارتباطات است .

رشت پرس : آیا وجود چنین اختلافات و اظهار نظرهایی در شورا را زمینه ساز خروج برخی اعضای شورا و ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی می دانید؟

برخی از دوستان ما نه اینکه دنبال مجلس هستند از حضور در شورا هم پشیمان هستند . آقای دکتر جمشیدی واقعا حیف است که با این پتانسیل در شورا حضور دارد . ایشان بیشترین فعالیت های علمی را در کشور و بین المللی دارد و از افتخارات شهر رشت هستند . حال چه شده است و چکار کردیم که دکتر جمشیدی تصمیم به ترک شورا گرفته است . ایشان برای حفظ آبرو این تصمیم را گرفته است و خود ایشان به خوبی میداند که در شورا نمی تواند کار کند و نمیگذارند کار کند .

بنده از هیمن جا از آقای دکتر جمشیدی سوال میکنم دلیل عدم رای دادن ایشان به آقای ثابت قدم با توجه به ارتباط تخصصی حوزه فعالیت خود با ایشان چه بوده است ؟

بنده از همین جا از تمام مسئولین استان تقاضا دارم به فکر این منابع انسانی باشند و اینها سرمایه ملی کشور ما هستند و باید حفظ شوند و باید بپذیریم عصر علم و دانش است .

رشت پرس : آینده شورای اسلامی شهر رشت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

علیرغم آمار و ارقام هایی که بعضا اعلام می شود باید عرض کنمما ضعیف ترین شورا در طول دوره های گذشته بوده ایم و همواره در حال افتتاح پروژه های مصوب دوره های قبل هستیمو شورا را تا به امروز موفق نمی بینم ولی امیدوارم پس از اتمام دوره چهارساله شورا حداقل پس از بازگشت به محله خودم بتوانم پاسخگو باشم ولی با توجه به بحران مدیریتی ، بحران روانی نیروی انسانی در شهرداری احتمال موفقیت را نمی بینم .

رشت پرس : توصیه شما به شهردار کلانشهر رشت و انتظار شما از مسئولان عالی استان چیست؟

بنده واقعا از پرورش دوران کودکی ، نوجوانی و جوانی آقای ثابت قدم بی اطلاع هستم و نمی دانم چطور سپری شده است ولی مطمئنا آقای ثابت قدم کمبود هایی دارند که اینچنین انتقام جویانه برخورد می کند و بنده اعتقاد دارم اگر شخصی می خواهد در هر جایگاه مدیریت کند ابتدا باید مدیریت دلها را سرلوحه کار خود قرار دهد و در عزل و نصب ها و برکناری افراد باید دلیل آن را هم به شخص اعلام کند و حفظ شان و شخصیت افراد باید انجام گیرد .

احساس بنده این است که برای ایشان یکسری مشکلات روحی و روانی وجود دارد و در دوره اول مدیریتی ایشان هم این مسائل وجود داشت ولی احساس بنده و دیگر اعضاء شورا این بود که شاید یک مقدار بازنگری در فکر ایشان اتفاق بیافتد . به نظر بنده با توجه به برخوردی که با آقای ثابت قدم شد ایشان از روز اول مجدد دنبال شهردار شدن بوده است و هیچ استراحت و بازنگری فکری نکرده است .

بنده معتقدم آقای ثابت قدم خودش کناره گیری کند و یک دوره استراحت و بازنگری فکری انجام دهد و با توجه به سن و سال کمی که دارد شاید در سالهای آینده بتواند موفق و به ایده آل ها برسد . ولی این روندی که ایشان دارد توصیه می کنم ایشان به دنبال استراحت برود و یا به تدریس در دانشگاه مشغول شود . ولی اگر بازهم تاکید بر شهردار شدن دارد حداقل یک دوره سه ماهه استراحت کامل داشته باشد .

البته طرف دیگر قضیه شاید نداشتن مشاور خوب است و در این صورت باید بدنبال مشاور خوب باشد واقعا عضو شورایی که درخواست تغیر مدیر را از ایشان دارد دنبال دلیل آن هم باشد . این ارزش ندارد برای ماندن در یک پست شهرداری هرچیزی را بپذیریم .

در زمان انتخاب آقای خلیلی بنده ایشان را نیاوردم ولی در آن زمان به جهت جلوگیری از ایجاد اختلاف ، بنده با اعلام اینکه آقای خلیلی را بنده آوردم به نوعی خودکشی کردم .

مردم صدای ناله های رفته گران در شهر را می شنوند ، مردم صدای ناهنجاری روانی کارگران و کارمندان و … را می شنوند پس اعضای شورا نگران نباشند و اینکه سکوت اعضاء شورا در این برهه زمانی صلاح است؟ چرا باید بترسیم که اعلام کنیم فلانی را شما آوردید و ایشان کار اشتباه انجام داده است ؟ اشکالی ندارد امروز اعلام کنیم اشتباه کردیم .

در هر صورت بنده توصیه میکنم ایشان استعفا دهد و یا حداقل برای یکدوره سه ماهه استراحت کنند و مسائل روحی خود را بازنگری نمایند .

رشت پرس : نظر جنابعالی در خصوص عیدی و پاداش و حواله کت و شلوارهای ممتاز به اعضاء شورا چیست ؟

بنده خواهش میکنم یک نیمه شب در سطح شهر حرکت کنید و به عنوان یک نیروی عادی از کارگران و رفته گران سوال کنید ، زندگی شان چطور است . بنده با توجه به اینکه کارمند استانداری هستم و در شورا هم حضور دارم ، درآمد بنده کفاف گذران زندگی را نمی کند حال چه طور یک کارگر با حداقل حقوق کارگری می تواند معیشت خود را سپری کند .

اینکه رفتگران و کارگران لباس نداشته باشند بعد ما کت و شلوار میلیونی داشته باشیم درست است ؟ حق ما است که کارگران ما به دلیل تنگدستی قادر به خرید اقلام شب عید نباشد بعد ما کارت بانکی ۲ میلیونی بگیریم؟ اگر بنده اعتراض کنم متهم به بازی با آبروی مردم هستم؟

بنده از نظر مالی نیازمندترین فرد شورا هستم ولی شعار های انتخاباتی شورا را فراموش نکردم و زندگی رجایی وار را سرلوحه کار و خدمتگذاری خود اعلام کردم .

بعضی آقایان که راه صدساله را یک شبه رفتند و از حاجی بکنده تا جنگل های لاکان را گرفتند . فرزندانشان با چه رانتی پست مدیریتی در این شهر گرفتند ؟

با این وضعیت مالی و امکاناتی کارگران شهرداری آیا برای بنده حلال است که کت و شلوار و تابلو فرش چند میلیونی و پذیرایی در رستوانهای مجلل را بهره مند شوم ؟

آیا گفتن اینها جو سازی است و باید برای بنده تبعات داشته باشد؟

رشت پرس : با توجه به اظهارات جنابعالی این سوال مطرح می گردد که شخص جنابعالی در خصوص هدایا و حواله های مطورحه چقدر سهیم بوده اید ؟

بنده اینجا اعلام میکنم هر شخصی دریافت کننده این موارد بوده است رسید داده است و اگر بنده هم گرفته باشم باید رسید امضاء نموده باشم . در روز تحویل حواله میلیونی به بنده ، شاهد این بودم که حامل پاکت خود درگیر بیماری سرطان خون فرزند خود است ، بنده در همان جا نوشتم “هدیه به همکارم در شورا” و در مورد سایرین هم به همین منوال بوده است .

بنده تا به امروز پول بنزین نگرفته ام و از کارت بنزین شورا هم استفاده نکرده ام و مطمئن باشید شفاف سازی کاملتری در خصوص نحوه بهره مندی برخی از اعضاء شورا در آینده سخنانی را خواهم گفت .

سخن پایانی ….

ضمن تشکر از شما و همکاران محترمتان در پایان باید اشاره ای به اقدام اخیر برخی از سایت ها در خصوص اینکه رای بعضی از اعضاء شورا به استیضاح آقای خلیلی را منوط به ریاست کمیسیونی دانسته اند، که جا دارد اینجا عنوان کنم این موضوع توهین به اعضاء شورا است و دو تن از افرادی که در این مورد ما را همراهی کردند آقایان کارگرنیا و شوقی بوده اند و این دو بزرگوار را بخوبی می شناسم و با اینکه در کنارشان نبوده ام ولی همواره آقای کارگرنیا بنده را همراهی کرده است و بیان داشته اند که اگر با محمود باقری اختلاف نظر دارم اما اختلاف عقیده ندارم و برای بنده شخصیت ایشان بسیار مهم است و کسی که اینقدر سعه صدر دارد و سوابق اجرایی کلان در کارنامه دارد آیا این اشخاص معامله گر هستند؟ چه کسانی پشت دست در حال تخریب چهره های ارزشی هستند . بنده در اینجا شهادت می دهم که یکی از اشخاصی که به بنده درس اخلاق می دهد آقای کارگرنیا هستند . در پایان مجدد از شما که زمینه حضور اینجانب را فراهم نمودید تشکر و قدردانی می نمایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه