بعضی از مسئولین هم باید دقت کنند و بدانند که هنوز نیروهای ارزشی و انقلابی زنده اند و ضعیف نشده اند

حجت الاسلام احمدعبدالله زاده خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به تندروی های برخی افراطیون منتسب به دولت در روزهای گذشته و حذف پرده نوشته مقام معظم رهبری از مقابل یک اداره در لاهیجان گفت:برخی افراد و مسئولین حامی آنها بدانند که هنوز نیروهای ارزشی و دلسوز انقلاب اسلامی در این شهر ضعیف نشده اند.

بعضی از مسئولین هم باید دقت کنند و بدانند که هنوز نیروهای ارزشی و انقلابی زنده اند و ضعیف نشده اند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به بعثت حضرت محمد(ص) با بیان اینکه تبلیغات مسموم علیه پیامبر اسلام بعد از هزار و چهارصدسال بر جامعه اسلامی وجود دارد افزود:دشمنان اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن به امت اسلامی و ایران اسلامی استفاده می کنند.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به حادثه مهاباد با بیان اینکه دختری به علت مسائل شخصی خودکشی می کند افزود:اما شبکه های ماهواره ای با تبلیغات مسموم خود این حادثه را به نیروهای ارزشی و دولتی نسبت می دهند .

وی با اشاره به دوستی های خیابانی با بیان اینکه این گونه دوستی ها در جامعه باعث کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق می شود گفت:این معضل هزینه های زیادی را در بخش های مختلف بر دولت وارد می کند و از سویی دیگر برای جامعه اسلامی ننگ است که آمار طلاق زیاد باشد.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه نباید به همایشات اکتفا کنیم و باید زیر بنا و اساس خانواده ها مستحکم کنیم افزود:باید نسبت به ازدواج فرزندانمان حساسیت بیشتری به خرج دهیم و هرفردی را به عنوان عروس و یا داماد خانواده قبول نکنیم.

حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به روز نکبت و سالروز ورود یهودیان صهیونیست به فلسطین اشغالی با بیان اینکه این صهیونیست ها خود را برتر از سایر مردم می دانند و همه ادیان و مذاهب را نوکران خود قلمداد می کنند افزود:این غده سرطانی و چرکین سالهای گذشته در خاورمیانه تشکیل شد و با اتحاد و وحدت مسلمین از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای و تاکید اینکه حتی اگر مذاکرات هم به نتیجه برسد باید صنعت،کشاورزی احیا شود افزود:با کاهش وابستگی ها به نفت می توانیم تولیدات داخلی را رونق بخشیم و با تدبیر اقتصاد خود را شکوفا کنیم.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری مذاکرات زیر سایه شبه تهدید را سیاست یک بام و دو هوا می دانند افزود:ایشان گزینه های نظامی آمریکا را بلوف می دانند و به خوبی فهمیدند،آمریکایی که در همه جنگهای اخیر خود شکست خورده نمی تواند غلطی کند.

حجت الاسلام احمدعبدالله زاده در پایان با اشاره به تندروی ها و افراطی گری های طی چند روز گذشته در لاهیجان با بیان اینکه برخی افراد کوچک هستند ولی خودشان را بزرگ به حساب می آوردند گفت: این افراد از لحاظ قد، قواره و فکری نیز کوچکند.

وی با تذکر جدی به این افراد با بیان اینکه در مقابل فرمایش مقام معظم رهبری ایستادن و بیانات ایشان را مناسب ندانستن و بنری که حاوی صحبت های ایشان درباره انرژی هسته ای بوده را کندن تبعاتی خواهد داشت خطاب به این افراد افزود:غلط می کنی که این حرف را می زنی و باید مواظب حرفت باشی .

امام جمعه شهرستان لاهیجان با بیان اینکه بعضی از مسئولین هم باید دقت کنند و بدانند که هنوز نیروهای ارزشی و انقلابی زنده اند و ضعیف نشده اند افزود:وقتی رهبری می فرمایند که هرکس با ملت ایران درگیر شود ملت ایران آنها را رها نخواهد کرد،آقایان شما که حسابتان روشن است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه