ارائه تبلیغات مشروبات اکلی در نمایشگاه کتاب+عکس

با گذشت حدود هفت روز از نمایشگاه کتاب هر روز شاهد شنیدن خبری از تخریب فرهنگ کشور توسط دولت تدبیرامید چه در این نمایشگاه و چه در عرصه های دیگر نظاره گریم.

ارائه تبلیغات مشروبات اکلی در نمایشگاه کتاب+عکس
به گزارش هشت دی نیوز به نقل از شهدای ایران، با گذشت حدود هفت روز از نمایشگاه کتاب، هر روز شاهد شنیدن خبری از تخریب فرهنگ کشور توسط دولت تدبیر و امید چه در این نمایشگاه و چه در عرصه های دیگر هستیم!
این وضعیت در حالی ادامه دارد که هر روز علی جنتی وزیر ارشاد، حرف از نظارت و پیشرفت در این حوزه می زند. اما در عمل شاهد بدتر شدن وضعیت فرهنگی کشور اسلامی‌مان هستیم و نمونه آن ارائه و توزیع کتب تبلیغات مشروبات الکلی و اباحه گری در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب در سال ۹۴ است!
در حالی این قبیل اتفاقات تکرار می‌شود که لاف پیشرفت در وضعیت فرهنگی کشور هر روز زده می‌شود و با تاکید سخنان رهبر انقلاب که ” فرهنگ مظلوم واقع شده”، هیچ عملی در این زمینه از سوی این دولت ندیده ایم!
شاید با انشار این تصاویر، مردم و دلسوزان فرهنگی با عنایت به نزدیکی انتخابات مجلس ،خود به فکر بیفتند و با ندادن رای به اصلاح طلبان و همراهان دولت هوشیاری خود را در این مورد اعلام نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه