سوءاستفاده ضدانقلاب از مسابقه تیم ملی والیبال

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از جنبش مقابله با رسانه های بیگانه، چند روز پیش برنامه و محل مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی سال ۹۴ مشخص شد که براساس این برنامه تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها در روز ۹ خردادماه امسال برابر تیم ملی آمریکا […]

سوءاستفاده ضدانقلاب از مسابقه تیم ملی والیبال

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از جنبش مقابله با رسانه های بیگانه، چند روز پیش برنامه و محل مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی سال ۹۴ مشخص شد که براساس این برنامه تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها در روز ۹ خردادماه امسال برابر تیم ملی آمریکا به میدان خواهد رفت.

این مسابقه در سالن دانشگاه کالیفرنیا شهر لس‌آنجلس که طی ده‌ها سال اخیر و پس از انقلاب اسلامی‌ایران به مرکز تجمع عناصر ضدانقلاب و به‌تعبیری به پایتخت اپوزسیون خارج‌نشین جمهوری اسلامی‌ایران تبدیل شده، برگزار می‌شود. برخی از آمارها تعداد ایرانیان ساکن شهر لس‌آنجلس را حتی بیش از ۹۰۰ هزار نفر تخمین زده است.

مسابقه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی‌ایران با تیم ملی والیبال آمریکا در کشوری که ایران در آن سفارت و دفاتر نمایندگی ندارد، و شهر لس‌آنجلس که مخزن عناصر ضدانقلاب است، برگزار می‌شود. از این رو ممکن است که عناصر ضدانقلاب از این فرصت سوءاستفاده کرده و این رقابت ورزشی را به محلی برای فعالیت‌های ضدانقلاب و ضدایرانی تبدیل کنند.

در روزهای اخیر برخی از شبکه‌های تلویزیونی لس‌آنجلسی از جمله «کانال یک» با مدیریت «شهرام همایون» (کلاه‌بردار فراری) در فراخوانی از مخالفان جمهوری اسلامی‌ایران خواسته‌اند تا با حضور در محل مسابقه والیبال ایران و آمریکا، از این موقعیت سوءاستفاده کرده و پرچم‌های رژیم منحوس پهلوی را در برابر دوربین‌ها به نمایش بگذارند.

با توجه به سوابق موجود، مسئولان ذی‌ربط کشورمان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه اقدامات عناصر ضدانقلاب را در نظر گرفته و به‌طور مستقیم و غیرمستقیم اجازه ندهند تا محل این مسابقات به مکانی برای اقدامات غیرقانونی و ضدایرانی تبدیل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه