دیپلماتهای ما بدانند ملت ایران اجازه خطا را در این جنگ سیاسی به احدی نخواهد داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مذاکرات را یک مبارزه سیاسی دانست وافزود: همه دیپلماتها باید خطوط ترسیم شده توسط انقلاب اسلامی را دراین مبارزه، رعایت کنند و ملت ایران به هیچ احدی اجازه خطا نمی دهد.

دیپلماتهای ما بدانند ملت ایران اجازه خطا را در این جنگ سیاسی به احدی نخواهد داد

به گزارش هشت دی نیوز، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور: دشمنان با تمام وجود به دشمنی با ملت ایران ادامه می دهند و ازپا نمی نشینند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوربا بیان اینکه دشمنان هیچ کمک، حمایت و نفعی به ملت ایران نمی رسانند، گفت: این موضوع، ازلحاظ علمی به اثبات رسیده است وآنها با تمام وجود به دشمنی با ملت ایران ادامه می دهند و ازپا نمی نشینند.

سردارمحمدرضا نقدی درمراسم تقدیر و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در یک جنگ تمام عیار با دشمنان انقلاب اسلامی هستیم، اظهارکرد: گستردگی پیشرفت های انقلاب اسلامی، همسنگ دشمنی های استکبار با انقلاب است.

وی به ابعاد و وسعت دشمنی های استکبار درهمه زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی اشاره کرد و افزود: حمایت های آمریکا ازشاه درقبل از انقلاب، ترور شخصیت ها و مردم در اوائل انقلاب، جنگ تحمیلی و به راه انداختن غائله سال ۷۸ و فتنه ۸۸ با برنامه ریزی ابرقدرتها اتفاق افتاده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، با بیان اینکه در۳۶ سال اخیر همه مولفه های قدرت در امریکا رو به افول بوده است، گفت: وقتی دشمنان نتوانستند درعرصه نظامی موفق شوند، به پای میز مذاکره سیاسی آمدند.

سردار نقدی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه مولفه های قدرت در ایران اسلامی پیشرفت کرده است که دراین وضعیت دشمن بیکار نمی نشیند وبرای تضعیف انقلاب اسلامی کار می کند.

وی مذاکرات را یک مبارزه سیاسی دانست وافزود: همه دیپلماتها باید خطوط ترسیم شده توسط انقلاب اسلامی را دراین مبارزه، رعایت کنند و ملت ایران به هیچ احدی اجازه خطا نمی دهد.

جانشین فرمانده سپاه درامر بسیج درعرصه اقتصادی ابعاد خیانت ها و توطئه های دشمنان بسیار وسیع است و آنها با راه اندازی هزاران شبکه تلویزیونی، رادیویی واینترنتی به دنبال از بین بردن اعتقادات ملت ایران هستند.

سردارنقدی تصریح کرد:قدرت اصلی ملت ایران، ایمان واعتقادات دینی است ودرعرصه فرهنگی نیزدشمنان یک جنگ عظیم را به راه انداخته اند.

وی با تصریح براینکه آمریکا پیاده نظامی که برای این کشور بجنگد ندارد، افزود: به همین خاطرآنها به تکفیری ها متوسل شده اند و درعرصه نظامی نمی توانند با ملت ایران مقابله کنند.

جانشین فرمانده سپاه درامر بسیج با بیان اینکه ما باید هوشیار باشیم وقدرت ما درتوکل به خدا واتکا به مردم درعرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی است، گفت: مسئولیت سپاه در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مهم وسنگین است.

سردارنقدی با اشاره به اینکه دشمنان هیچ کمک و حمایت و نفعی به ملت ایران نمی رسانند، تاکید کرد: این موضوع، ازلحاظ علمی به اثبات رسیده است وآنها با تمام وجود به دشمنی با ملت ایران ادامه می دهند و ازپا نمی نشینند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه