ادامه روند مسئولیت های آقای مسئله دار؛ اینبار با انتصاب درمهم ترین پست مالی‌گیلان!

انگار پستهای آقای مسئله دار حالا حالاها تمام نخواهد شد و تا پایان دولت یازدهم این روند ادامه خواهد داشت، گویی مسئولین تدبیر و امید همچنان بدهکار آقای “ک . م” هستند!

ادامه روند مسئولیت های آقای مسئله دار؛ اینبار با انتصاب درمهم ترین پست مالی‌گیلان!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، رسانه های اصلاح طلب و اعتدالیون گیلان روز گذشته خبری را با شوق و خوشحالی بسیار منتشر و پیامک انبوه نمودند که از انتصاب شخصی بر کرسی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی گیلان حکایت داشت.

بر اساس این خبر آقای “ک . م” از فعالان جنبش سبز گیلان در انتخابات ۸۸ و دبیر حزب اعتدال و توسعه استان با حکم دکتر نوبخت به یک پست و مقام کلیدی در عرصه اقتصادی و مدیریتی استان دست یافت.

k.m

وی که از آغاز ریاست دولت یازدهم در تکاپوی مسئولیت های کلان استانی برای خود بود، ابتدا یک پست مشاورتی به وی دادند و “مشاور عالی استاندار گیلان” شد؛ بعد از آن در اداره کل ارشاد گیلان پستهای متعدد “فرهنگی” گرفت و اکنون هم بزرگان دولت به این نتیجه رسیدند که برای تکمیل سوابق فرد مذکور، یک پست اقتصادی و بودجه ای هم به وی اعطا کنند!

با این اوصاف انگار پستهای آقای مسئله دار حالا حالاها تمام نخواهد شد و تا پایان دولت یازدهم این روند ادامه خواهد داشت، گویی مسئولین تدبیر و امید همچنان بدهکار آقای “ک . م” هستند!

یک سوال اساسی که در ذهن مردم شریف استان ایجاد می شود و همواره دنبال پاسخ آن می گردند، این است که تخصص اصلی آقای “ک.م” چه می باشد؟ سیاسی، فرهنگی، مدیریتی یا اقتصادی؟! خواهشا بگویید که بالاخره در کدامیک مهارت و تبحر دارد؟؟!!

لازم به ذکر است که طراحی نظام بودجه ریزی و تهیه و تدوین بوجه های سالانه، ابلاغ بودجه مصوب، تخصیص منابع، طراحی نظام هوشمند مدیریت بودجه و مالی و… از وظایف و اهداف این سازمان می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی
این در نوع خودش یک آزادی یواشکی محسوب میشه
هادی
تیم فتنه گیلاان در حال بازسازی ساختار هستند چند روز پیش آقای [...] معاون سیاسی امنیتی استانداری وقت گیلان هم با جریان اصلاح طلبی در آستارا جلسه داشتند. داعیه دار این هستند که فرمانداران باید افرادی باشند که از آراء صیانت کنند !!!!!!!!
مجرد
افراط که تفریط می گویند همین است نه به آنکه یک شورای شهرا را از اساس منهدم می کنند و به گفته خودشون مصداق مردم سالاری دینی هست، نه به اینکه هرچی فتنه گره شدند بخشدار!!!!! و مدیرکل و رئیس برنامه ریزی استان چی شده؟ [...] کم آوردن؟؟ یا گمنامی بعضی ها در تعامل آب شد؟!
بالا
من شخصا به تیم [...] استان تبریک میگم آقا استان [...] کم آورده، یه کم از پایتخت [...] تازه نفس بفرستید ....
سید احمد
در استان گیلان یکه تازی دیگه از حدش عدول کرده آقایون اگه آقای نوبخت می خواستند برای استان کاری کنند اون موقع که نماینده بودند چرا اقدامی نکردند؟
ناشناس در پاسخ به سید احمد
[...] فوق لیسانس جامعه شناسی است دکتر نیست ثانیا عملیات پایه ریاضی را نمی داند چه طور استاندار یک همجین فردی را انتخاب کرده تا کی[...] می خواهد علت عقب ماندگی استان شود؟ کاش ما هم در فتنه ۸۸ بودیم و الان پست می گرفتیم
فاطمه
این تیم از قبل به دنبال پست بودند برای تصمیم گیری نیاز به قدرت داشتند این حرکت کاملا طبیعی بود اما اینکه چه طور از قبل توسط نهادهای نظارتی دنبال نشد جای تامل داره که البته اونم دیگه الان طبیعی هست هه هه هه
مراد
دولت تفریط .همین و بس
محمد
من نمی دانم اگرشما می فرماییدایشان مشکل داردومسأله داراست چطورپست به این مهمی به ایشون داده میشه مگه این پستها نیازبه استعلام ازمراجع نداره؟پس اگه مشکل داره چگونه تأیید میشه؟ببخشیدپس شمادروغ میگید وایشون اصلا مشکلی نداره بااین همه پست؟
امیر در پاسخ به محمد
انشاله کسی رو میزارن که در تیم شما باشه.
من تنها
زیر سر همون استعلام هست هه هه
احمدی
یه سوال چرا شورای شهر منحل کردند آبروی گیلان رفت اما در خصوص این انتصابات هیچ اقدامی نمی کنند؟
صباغ
این منصفانه نیست دستگاههای نظارتی و نهادهای امنیتی ما باید نسبت به انتصابات بدن نگاه جریانی و جناهی اقدام کنند. بعدش تکلیف انتخابات مجلس چی میشه با این ائن اوصاف؟؟
راحله سادات
این اقدام و انتصاب پیام خوبی نداره از نگاه دیگه پیامش کاملا واضحه شما باید برای انتخابات از الان برنامه داشته باشید، واگرنه تعارف ندارن این جریان
صادقی
این باید یک درس برای جریان اصولگرایی استان باشد. خیلی باید بادرایت پیش رفت. این انتصاب بسیار خطرناک هست.
حامد
عجب دکانی شده. هر کس با شما مخالف است فتنه گر است. هر کس در تیم شما نیست جنبش سبزی است. چه سندی برای حضور ایشان در فتنه دارید. اگر دارید بفرمایید دیگران هم بدانند. مگر هر کس در ۸۸ بوده فتنه گر است.
مستقل در پاسخ به حامد
جالبه که ک.م اصلا زمان فتنه در ایران نبودن...چرا اینقدر تهمت میزنین؟شما مسلمونین؟ اصلا شما ک.م رو میشناسین؟ ایشون چه اقدامی علیه نظام انجام دادن؟سند و مدرک بیارین دیگه...اگه حرفاتون مستنده فاش کنید ویلن لکل همزه لمزه(وای بر هر عیب جوی هرزه زبان)
صادقی
این انتصاب رو جدی بگیرید دغدغه مندان استان
فرهاد
اقایان ۸دی شما هم میترسید؟چرا درباره پیامک زشت اقای نماینده مجلس به یه خبرنگار موضعی نگرفتید در گیلان؟اون نماینده رو دوست دارید یا میترسید ازش؟واقعا برای شورای نگهبانی متاسفم ک همچین نماینده بی اخلاق و بی دینی رو تایید صلاحیت کنه برا مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی...
علیرضا در پاسخ به فرهاد
این اقای هوچی و حنجرهههه باید تو کل استان محکوم بشه تا بفهمه اینجا جمهوری اسلامیه و نمیتونه هر غلطی بکنه....مطمین باشید ک با این افتضاح هایی ک به بار اورده تاییدصلاحیت نمیشه و مردم و خبرنگاران و دادگاه هااااااای رشت از دست ایشون راحت میشن!
حیدری زاده
بنده واقعا و انصافا بدور از هرگونه چاپلوسی ، به وجود سایت ۸دی در گیلان افتخار می کنم... با مشاهده بقیه سایتهای گیلان راحت میشه به این قضیه پی برد آخه هیچ رسانه ای جرات و شهامت انتشار همچین اخباری رو نداره...
عالی
احسنت و درود بر ۸دی با بصیرت خدا قوت دوستان
شهدادیان
البته نباید این شخص و این طیف رو بزرگ جلوه داد اما نباید نسبت به این ها بی تفاوت گذشت
ذاکریان
چطور از سیستم فیلتر [...]گذشت؟ واقعا پس از روی این [...] نمیشه حساب کرد. شما رو به خدا از ظرفیت [...] استفاده کنید اگه [...] نیاد وسط، این جریان کشور رو به تاراج می بره
سپهر
با سلام دوستان نباید خیلی نسبت به این اشخاص نگاه تند داشت. بلکه باید اون [...] رو مورد سوال قرار داد. اگر نظارت و پیشبینی های ما صحیح باشه، اگر افراد مثل اوائل انقلاب در خصوص گزینش ها و [...] بی تعارف باشند، نباید نگران بود.
آسمان
تنظیم خبر قشنگ بود مخصوصا این تکه که جای کار بیشتر هم داشت "تخصص اصلی آقای “ک.م” چه می باشد؟ سیاسی، فرهنگی، مدیریتی یا اقتصادی؟!
امیر
اقایان ۸ دی. خوشحالم که نظر مخالف خودتان را هم منعکس میکنید. من با این انتصاب نه خوشحالم نه ناراحت . اما چرا باید بچه های مذهبی در دام سیاستمداران بیفتند. چه کسی گفته هر کس در ستاد ۸۸ کاندیدای خاص بوده پس خودش هم فتنه گراست. این تهمتها با کدام بخش ازدین سازگار است. چرا هر کس در تیم شما نیست را جنبش سبزی مینامید.
ناشناس
بابا من اصلا تایید ایشون رو از دستگاههای نظارتی کاری ندارم خوب این که طبیعیه مگه رئیس دانشگاه گیلان نبود که در فتنه ۸۸ نقش موثری داشت و تایید شد اینا رو زیاد جدی نگیرید حرف من اینه که این آقا اصلا رشته ش مدیریت و برنامه ریزی نیست اگه یک الگاریتم ازش بخواید مطمئنم که بلد نیست انجام بده تمام بدبختی های ما از نوبخته قدرت داره و تمنیات خودش رو به استان و دستگاههای نظارتی تحمیل می کند
ناشناس
ک م یکی از عناصر موثر تحریک گر فتنه ۸۸ است وی به همراه [...] فعلی دانشگاه گیلان حمله به دانشگاه گیلان را طراحی می کردند اینان اصل [...] را قبول ندارند و قطعا این سازمان تخصصی را به مقر سیاسی و قدرتی خود تبدیل می کنند من که واقعا از دولت روحانی ناامید شده ام و متاسفان استاندار گیلان هم فقط یک بازیچه است و بس
حسن در پاسخ به
چطور بدون مدرک به دیگران بخاطر منافع شخصی خود تهمت میزنیم
ناشناس
ما شاالله حزب الله آفرین بر سایت هشت دی که تنها سایتیه که جرات کرد واقعیات این انتصاب را منعکس کند بقیه سایتها اصلا محل اظهار نظر رو بستن فضای سانسور حاکم شده است و حرفهای متدینین و حزب اللهی ها را منعکس نمی کنند
ناشناس
مسولان توجه داشته باشند با این سهل انگاری ها راه امید را می بندید فردا که فتنه دیگری پیش آمد همه فتنه گر می شوند تا بعدا مانند ک م و رئیس دانشگاه گیلان پست بالا بگیرند آیا این بود دستمزد کسانی که در روز هشت و نه دی به خیابانها آمدند دستتان درد نکند واقعا
ناشناس در پاسخ به
واقعا قشنگ و درست گفتی مرسی
کاسگول
مگر مدیران برنامه ریزی در دوره احمدی نزاد متخصص مدیریت وبرنامه ریزی بودند؟ این یکی لاقل در مهمترین دانشگاه های کشور(تبریز وتهران) درس خونده! خیلی ها جدول ضرب هم بلد نیستند .........
در حاشیه