یادواره سردار رشید اسلام شهید حمید احمدیان دیلمی برگزار شد+گزارش تصویری

یادواره سردار رشید اسلام شهید حمید احمدیان دیلمی فرمانده سپاه کوار شیراز با حضور مردم و مسئولین در مسجد جامع سیاهکل برگزار شد.

یادواره سردار رشید اسلام شهید حمید احمدیان دیلمی برگزار شد+گزارش تصویری

به گزارش هشت دی نیوز، یادواره سردار رشید اسلام شهید حمید احمدیان دیلمی فرمانده سپاه کوار شیراز با حضور مردم و مسئولین در مسجد جامع سیاهکل برگزار شد.

yadvareh_shahid_dar_siahkal (7)

در این مراسم حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به خاطره ای از شهید احمدیان از سرکشی به خانواده شهدا، اظهار داشت: آیا سرکشی های ما از خانواده شهدا به صورت مطلوب و در شأن این بزرگواران انجام می شود؟!

yadvareh_shahid_dar_siahkal (5)

وی یادآور شد: در تمامی وصیتانه مه های شما گفته شده که پشتیبان ولایت باشید و ما باید این کار را سرلوحه خود قرار بدهیم.

این کارشناس مذهبی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: در خارج از کشور دشمنان در حال شلوغکاری هستند و در ایران نیز برخی که خود را مدعی و صاحب انقلاب می دانند فعالیت هایی را آغاز کرده اند. می بایست مراقب فتنه ها باشیم و به آنها دچار نشویم.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره بر اینکه حفظ حجاب از وصیت های شهدا است، خاطرنشان کرد: در کشورهای پیرامون ما نا امنی و جنگ زیاد است اما به واسطه خون پاک شهدا امنیت در کشور ما برقرار است و حداقل کار بانوان ما این است که به حرمت این بزرگواران حجاب خود را رعایت کنند.

وی تأکید کرد: می بایست تمامی کارهای ما مانند شهدا برای خداوند باشد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه بالاترین مقام مانند حضرت فاطمه زهرا (س) در گمنامی است، گفت: شهدا مقام والایی دارند؛ اما شهدای گمنام مقامشان از سایرین والاتر است.

به گزارش خبرنگار درسیاهکل، در این مراسم محمد لطیفی از راویان جوان دفاع مقدس علاوه بر اجرای برنامه چند روایت نیز از این دوران پر افتخار بازگو کرد.

حاج مسعود عارفی نیز با ذکر مصیبت اهل بیت (ع) در این مراسم مداحی کرد.

گفتنی است این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل امام جمعه سیاهکل پایان یافت.

همچنین در این مراسم فیلم تشییع پیکر پاک این شهید از جنوب کشور تا لاهیجان و سیاهکل و مصاحبه با پدر شهید احمدیان منتشر شد.

 گزارش تصویری yadvareh_shahid_dar_siahkal (2)  yadvareh_shahid_dar_siahkal (4) yadvareh_shahid_dar_siahkal (14)  yadvareh_shahid_dar_siahkal (7)

yadvareh_shahid_dar_siahkal (3)   yadvareh_shahid_dar_siahkal (10) yadvareh_shahid_dar_siahkal (11)

yadvareh_shahid_dar_siahkal (23)   heydari_nadimi yadvareh_shahid_dar_siahkal (55) shahid_ahmadian (1)shahid_ahmadian (3)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه