ما اپوزیسیون دولت نیستیم/ از پراکندگی نیروهای اصولگرا جلوگیری می کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی گفت: ما اپوزیسیون دولت نیستیم و برای نشاط اجتماعی و جلوگیری از پراکندگی اصولگرایان تلاش می کنیم.

ما اپوزیسیون دولت نیستیم/ از پراکندگی نیروهای اصولگرا جلوگیری می کنیم

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از رصد رودسر نشست شورای همگرایی فرزندان ولایت شهرستان رودسر و املش با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با شعار (همه با هم نه همه با من) در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی اظهار کرد:زمان شناسی به عنوان یک اصل در فضای امروز جامعه باید به صورت دقیق بررسی و مورد تاکید قرار بگیرد.زمان از نگاه اسلام به عنوان تاریخ نیست بلکه تحولات و موقعیت های و شرایط هر جامعه مورد توجه است.

وی در ادامه افزود:ایران با تاریخ و فرهنگ غنی در طول تاریخ با ظلم و ستم مبارزه کرده و انقلاب اسلامی به عنوان یک نقطه عطفی در تاریخ کشور به دست روحانی رشید شکل گرفت که تمامی معادلات دو قطبی جهان را بر هم زد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید براینکه در دفاع مقدس صدها جوان با غیرت دینی خود از آرمان های انقلاب دفاع و جان خود را در راه اقتدار نظام اسلامی برپایه اسلام ناب محمدی فدا نموداندگفت: اکنون موج بیداری اسلامی که جهان سلطه را با مشکل روبه رو کرده با تاثی از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و آنها برای نابودی این الگوی مقتدر و سربلند تمامی تلاش و تحریم های فلج کننده را بکار گرفتند ولی کسانی که در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته زیر بار حرف زور نمی رود.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی با ریشه های عمیق فکری و اعتقادی در جهان خودنمایی می کند و با پرورش یک نیروی جهادی زیر سایه ولایت رژیم صهیونیستی را در مرزهای خود زندانی کرده است.استکبار جهانی بارها با زبان تهدید و تحریم ملت ایران را تحت فشار قرار داده ولی هرگز نتوانسته به اهداف خود برسد.

تقوی با اشاره به اینکه با تیم دپلماسی کشورمان با پشتوانه ملتی مقاوم در مذاکرات هسته ای از حقوق ملت ایران دفاع کند افزود: این اقتدار ارزان بدست نیامده که بخواهیم به راحتی آرمان های انقلاب را فراموش کنیم.

وی در ادامه گفت: جنگ امروز در منطقه خاورمیانه با پول های وهابیت کثیف و حمایت رژیم کودک کش صهیونیستی در حال اجراست و پوشش اسلام نما  آنها  تنها برای فریب افکار عمومی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید براینکه مشکلات امروز کشور تنها با همدلی و همزبانی بین دولت و ملت قابل رفع می باشد افزود: جریان همگرایی اصولگرایان تنها برای حرکت صمیمانه بر محور ولایت انجام می شود و هیچ برنامه سیاسی را دنبال نمی کند.

وی در ادامه اضافه کرد:هر کسی که ولایت را قبول داشته باشد و در قالب خدمت صادقانه برای مردم حرکت کند یک اصولگراست . در این جریان فتنه خط قرمز ما بوده و با حضور فتنه گران در مسئولیت های دولتی مخالفیم. در صورت لازم عملکرد دولت را نقد خواهیم کرد ولی با تخریب مخالفیم واندیشه های رهبری را دنبال می کنیم.

تقوی با اشاره به اینکه همگرایی فرزندان ولایت با حرکت دولت مخالف نیست گفت:ما اپوزیسیون دولت نیستیم و برای نشاط اجتماعی و جلوگیری از پراکندگی اصولگرایان تلاش می کنیم.

رصدرودسر :وی قبل از حضور در نشست شورای همگرایی فرزندان ولایت شهرستان رودسر و املش از روند پیشرفت مصلی الغدیر شهرستان رودسر بازدید کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه