دوره توان‌افزایی امدادگران گیلانی برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: به مناسبت هفته هلال احمر دوره توان‌افزایی امدادگران گیلانی برگزار می‌شود.

دوره توان‌افزایی امدادگران گیلانی برگزار می‌شود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، علیرضا خصوصی‌ثانی در جمع خبرنگاران با تبریک هفته هلال احمر، اظهار داشت: هفته هلال احمر یادآور ایثار انسان‌هایی است که عاشقانه و خالصانه خالصانه بدون هیچ چشم داشتی به یاری هموطنان خود می‌روند و با هر قدم خود به خدا نزدیکتر می‌شوند.

وی شعار امسال هفته هلال احمر را « انسان مهربان دنیای آرام» بیان کرد و افزود: نخستین روز از هفته هلال احمر با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به دیدار با استاندار گیلان، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه آیت الله قربانی به منظور بهره‌مندی از راهنمایی‌های ایشان انجام می‌شود.

خصوصی‌ثانی، نشست با اصحاب رسانه، حضور در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، رژه خودرویی را از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد.

وی از کاشت ۱۸۹ نهال  درخت زیتون که نماد صلح و دوستی است توسط دانش‌آموزان طرح دادرس در  اردوگاه دانش آموزی منجیل خبر داد و گفت: این نهال‌ها به تعداد کشورهای عضو صلیب سرخ و هلال احمر کاشته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای مانور امدادی و کوهپیمایی و نمایشگاه امدادی در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: در سراسر شعب استان رؤسای جمعیت با امامان جمعه و فرمانداران دیدار می‌کنند.

خصوصی‌ثانی برگزاری برنامه‌های  امدادی و آموزشی به منظور آمادگی و ارتقای آموزش‌های امدادی  امدادگران  و اعضای هلال احمر را از دیگر برنامه‌های هلال‌ احمر دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و سالمندان، مسابقات شهرستانی دادرس، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های امدادی و مانور دریایی از دیگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته هلال احمر نمازگزاران نماز جمعه گیلان به صورت رایگان ویزیت می‌شوند، افزود: برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه  و استقرار چادرهای جمعه ایمان از دیگر فعالیت‌ها است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، پیاده روی اعضای هلال احمر، کوهپیمایی و مسابقات فرهنگی و امدادی، افتتاح کانون‌های دانش آموزی، نشست صمیمی امدادگران با روسای شعب، برگزاری کارگاه آموزشی حمایت روانی، توان‌افزایی امدادگران، جلسه کارگروه امداد و نجات، اجرای طرح عاری از دخانیات، اهدای خون و اجرای مسابقات امدادی و ورزشی  را از مهمترین برنامه‌ای این هفته در شعب هلال احمر بیان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه