ولیعهد عربستان وارد تل آویو شد

هواپیمای حامل ولیعهد عربستان سعودی در فرودگاه بن گوریون اسرائیل به زمین نشست. روابط عربستان و رژیم صهیونیستی بیش از یک دهه است که بصورت نیمه پنهان ادامه دارد اما این بار شاید از معدود دفعاتی است که این دو در تلاش هستند تا تحولات در منطقه را تحت الشعاع این حرکت قرار دهند.

ولیعهد عربستان وارد تل آویو شد

شبکه ی تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد هواپیمای حامل ولیعهد عربستان سعودی در فرودگاه بن گوریون اسرائیل به زمین نشست.

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از رجانیوز، اعلام این خبر در حالی است که از آغاز جنگ یمن و حملات هوایی عربستان به این کشور رایزنی بین ریاض و تل آویو بطور مستمر ادامه داشته است.
همچنین روزنامه صهیونیستی «یدیعوت احارونوت » اعلام کرد: یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی عربستان سعودی چهارشنبه شب در فرودگاه صهیونیستی « بن گوریون » در شهر تل آویو فرود آمد و موجب شگفتی حاضران دراین فرودگاه شد.
به گفته این روزنامه صهیونیستی ،این هواپیمای سعودی که از نوع « ایرباس A۳۳۰-۳۰۰ » و از مبدا بروکسل فرود امد فقط حامل خدمه پرواز بوده است و به منظور تعمیر هواپیما توسط صنایع هوایی رژیم صهیونیستی موسوم به « بیدک» در فلسطین اشغالی به زمین نشسته است.
روابط عربستان و رژیم صهیونیستی بیش از یک دهه است که بصورت نیمه پنهان ادامه دارد اما این بار شاید از معدود دفعاتی است که این دو در تلاش هستند تا تحولات در منطقه را تحت الشعاع این حرکت قرار دهند.
کارشناسان بر این باورند که هر نوع نزدیکی تل آویو و ریاض به همدیگر بیشتر در راستای مقابله با نفوذ معنوی روز افزون ایران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه