پخش موسیقی لس‌آنجلسی در بازارهای مشهد

زائران که برای بازگشت خود به دنبال سوغات راهی بازارهای مشهد می شوند در برخی بازارهای تجاری تازه افتتاح شده با ترانه های خوانندگان لس آنجلسی در بخش هایپرمارکتشان مواجه می شوند.

پخش موسیقی لس‌آنجلسی در بازارهای مشهد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از شهدای ایران، مشهد یکی از شهرهای مذهبی است که به دلیل قرار گرفتن حرم مطهر امام رضا (ع) سالیانه موجی از زائران را از اقصی نقاط دنیا در خود می پذیرد و این زائران که برای بازگشت خود به دنبال سوغات راهی بازارهای مشهد می شوند در برخی بازارهای تجاری تازه افتتاح شده با ترانه های خوانندگان لس آنجلسی در بخش هایپرمارکتشان مواجه می شوند.

بنا بران گزارش، وجود و حضور حرم امام رضا (ع) در شهر مشهد از قدیم الایام نام شهر مقدس و مذهبی را در پیشوند و پسوند این شهر افزوده است و به همین دلیل زائران زیادی در همه ایام سال در شهر مشهد جهت زیارت و سیاحت حضور پیدا می کنند و به همین دلیل بافت اصلی این شهر مذهبی و معنوی است. در سال های اخیر در راستای رشد و گسترش اقتصادی شهر مشهد بازارها و پاساژ های تجاری بزرگی در کنار بازارهای سنتی و قدیمی شهر مشهد ایجاد شده است که متاسفانه در سایه عدم نظارت و دقت برخی از مسئولین نظارتی آهنگ های لس آنجلسی به راحتی پخش می شود و زائرانی که برای خرید سوغات به این بازار ها مراجعه می کنند محکوم به شنیدن این آهنگ ها هستند.

بی توجهی و یا عدم اطلاع نیروهای نظارتی و اماکن باعث شده تا صاحبان این مغازه ها بدون هیچ محدودیتی روز به روز بر انجام این حرکات خود اصرار بیشتری داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه