حفظ انقلاب مرهون تلاش های روحانیون است/ لزوم تعمق بیشتر بر آثار شهید مطهری

نماینده ولی فقیه دراستان گیلان بر لزوم تعمق بیشتر بر آثار شهید مطهری تاکید کرد و گفت: حفظ انقلاب اسلامی مرهون تلاش های روحانیان و علما است.

حفظ انقلاب مرهون تلاش های روحانیون است/ لزوم تعمق بیشتر بر آثار شهید مطهری

به گزارش هشت دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی-سیاسی درسپاه قدس گیلان با بیان اینکه، مرزداران مرزکشور را از تجاوز دشمن حفظ می کنند وگاهی از مرزهای عقیدتی ودینی محافظت می کنند، اظهارکرد: این مرزداران درقرآن، مرابطین گفته شده اند و علما و روحانیان دینی که از مرزهای عقیدتی حفاظت می کنند، نیزاز مرابطین هستند.

وی با تاکید براینکه اگر آموزه های دینی آنگونه که هستند، توسط علما برای مردم تبیین نمی شد، مردم در مقابل رژیم طاغوت وهمچنین برای دفاع ازانقلاب اسلامی بسیج نمی شدند، بیان کرد: آموزه های دینی دست ما را دردفاع از انقلاب اسلامی درصحنه نگه داشت و حفظ انقلاب اسلامی مرهون تلاش های روحانیان و علما است.

نماینده ولی فقیه دراستان گیلان افزود: سخنرانی های مقام معظم رهبری روشنگر است و این اعتقاد مراجع محترم تقلید نیزهست.

آیت الله قربانی با تاکید براینکه شهید مطهری، مغزمتفکردنیای اسلام است، گفت: شهید مطهری جریانات بشری مانند مارکسیزم را بهتر از خود مارکسیست ها می فهمید و اگر شهید مطهری در بستر از دنیا می رفت، مقام علمی و معرفتی ایشان آشکارنمی شد وبخاطر الگو شدن برای متعلمان وعالمان لازم بود شهید شود.

وی برلزوم تعمق بیشتر برآثار شهید مطهری تاکید و ابراز کرد: اگر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهید مطهری و همچنین علمای بزرگوار اسلام نبودند، مکتب روح بخش اسلام که دنیا را فرا گرفته است نداشتیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه