حذف نام امام علی (ع) از آرم فروشگاه رفاه

بزرگترین تغییری که گل زاده کرمانی در بدنه فروشگاه رفاه ایجاد کرده است تغییر آرم معروف این فروشگاه است که تعجب همگان را بر انگیخته است.

حذف نام امام علی (ع) از آرم فروشگاه رفاه

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از شهدای ایران، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه (سهامی عام) در سال ۱۳۷۴ به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، با حدود ۲۱۵ فروشگاه در سراسر کشور و نزدیک به ۳۵۰۰ نفر نیروی انسانی، بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه دارد. سهامداران عمده این ابر شرکت را بانکهای ملی، ملت، صادرات، تجارت و سپه و شهرداری ها و سازمان زمین و مسکن چندین استان کشور تشکیل می دهد.

با تغییر مدیر عامل این شرکت و حضور فرشید گل زاده کرمانی که از یاران نزدیک محمد رضا عارف است در شرکت فروشگاههای رفاه؛ آرم معروف شرکت رفاه تغییر کرده و نام امام علی (ع) که به صورت گلی در آمده بود حذف شده و آرم جدیدی در سایت فروشگاه رفاه قرار گرفته که به تدریج در فروشگاه ها اعمال می شود.

تغییر آرام فروشگاه رفاه توسط مدیر انگلیس نشین

نگاهی به دو آرم قدیم و جدید فروشگاه رفاه نشان می دهد که ۵ علی در کنار هم تبدیل به آرم شده بود اما در طراحی مدرن و جدید آرم این فروشگاه نام علی به طور کامل از آن حذف شده است.

تغییر آرام فروشگاه رفاه توسط مدیر انگلیس نشین
فرشید گل زاده کرمانی به هنگام قرعه کشی برنامه پخش تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری به نمایندگی ازعارف

فرشید گل زاده کرمانی که به دلیل سکونت خانواده اش در انگلستان یک پایش در ایران است و یک پایش در انگلیس  و به خرج دولت انگلستان در حال طی کردن دوره دکترای مدیریت دانش است  عضو هیئت موسس بنیاد امید ایرانیان محمد رضا عارف بوده و از اعضای ستاد انتخاباتی عارف در انتخابات سال ۹۲ بود که بعد از گمانه زنی ها برای ورود نزدیکان عارف به عرصه سیاسی در دولت روحانی، گل زاده نخستین بازوی عارف بود که به مدیر عاملی فروشگاه رفاه نشست.

اما بزرگترین تغییری که گل زاده کرمانی در بدنه فروشگاه رفاه ایجاد کرده است تغییر آرم معروف این فروشگاه است که تعجب همگان را بر انگیخته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
توی آرم اولیه فروشگاه رفاه هم همچین نام امیر المومنین که می فرمایید معلوم نیست
در حاشیه