مراسم استانی ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی رشت برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی رشت برگزار می‌شود.

مراسم استانی ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی رشت برگزار می‌شود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در نشست کمیته مراسم و تبلیغات بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با تاکید بر اینکه اندیشه‌های امام راحل باید برای نسل جوان واکاوی و بازخوانی شود، اظهار داشت: باید بتوانیم اندیشه‌های امام راحل را برای کسانی که ایشان را ندیده‌اند به ویژه نسل جوان به درستی منتقل کنیم.

وی افزود: وصیت‌نامه امام خمینی(ره) به عنوان یک منشور است و باید در این ایام به این مهم بیش از گذشته پرداخته شود تا تذکرات، تلنگرها و یادآوری‌ها در آن نصب‌العین ما قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه از فرصت اعیاد شعبانیه در راستای تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) به ویژه در زمینه مهدویت استفاده شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی(عج الله) است.

اشجری با بیان اینکه انقلاب امام خمینی(ره) مقدمه انقلاب مهدوی است، تصریح کرد: بین این دو انقلاب وجه اشتراک فراوانی وجود دارد و باید بتوانیم از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، هیئت‌های مذهبی و سمن‌ها در این زمینه استفاده کنیم.

وی از برگزاری چهار ویژه برنامه استانی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: مراسم سالگرد جانباز شهید مرحوم آیت الله احسان‌بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان صبح روز  ۱۳ خرداد ماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سعیدی سخنران مراسم ارتحال امام راحل در گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: صبح روز ۱۴ خرداد ماه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلای رشت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اشجری تاکید کرد: شامگاه ۱۴ خرداد ماه مراسم شهدای قیام ۱۵ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه حضرت ابالفضل العباس(ع) شهدای گمنام با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) رودبار خبر داد و افزود: این مراسم در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدای ۱۵ خرداد به ویژه شهید حجت الاسلام و المسلمین سید یونس رودباری برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه