فعالیت مجدد خواننده زن با همکاری شاعر هتاک

حال مهدیه محمد خانی در آخرین پست اینستاگرام خود از آلبوم جدید خود با همکاری یغما گلرویی خبر داد.

فعالیت مجدد خواننده زن با همکاری شاعر هتاک

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از شهدای ایران، پروژه خوانندگی زنان اینبار با فعالیت مجدد مهدیه محمد خانی با همکاری یغما گلرویی شاعر ترانه های خواننده هتاک به امام هادی (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) آغاز شد.

بنا بر این گزارش؛ پروژه تک خوانی غیر قانونی زنان با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از جشنواره موسیقی زنان از سال گذشته آغاز شده بود با ورود پلیس و دستگاه قضا و احضار و ممنوع الخروج و ممنوع الفعالیت شدن خوانندگان زن و رسیدگی قضایی به انتشار غیر مجاز کنسرت ها و پاسداشت زنان کاباره و کشف حجاب تعدادی از این خوانندگان زن، مدتی پایان یافت. اما بعد از اظهار نظر های معنا دار سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اینکه هنر مند ممنوع الفعالیت نداریم! موج دوم این جریان آغاز گردید.

در این راستا ابتدا سحر محمدی اجرای اپرای سعدی را در دستور کار قرار داد که بدون هیچ برخوردی به راحتی در هفته گذشته در تالار فردوسی و با مجوز رسمی وزارت ارشاد اجرا گردید و حال مهدیه محمد خانی در آخرین پست اینستاگرام خود از آلبوم جدید خود با همکاری یغما گلرویی خبر داد.

فعالیت مجدد خواننده زن با همکاری شاعر هتاک

فعالیت آزادانه این خوانندگان در حالی است که تاکنون چندین شکایت حقوقی از پلیس امنیت و هیأت خانواده شهدا و ایثارگران علیه ایشان در قوه قضائیه مطرح شده است و پیش از آغاز سال ۱۳۹۴ ممنوع الفعالیت شدن این خوانندگان اعلام شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه