کارگر نیا از غیرکارشناسی بودن قرارداد ۹ میلیارد تومانی خرید اتوبوس در شهرداری خبر داد

رئیس کمیسیون ترافیک شورای رشت با اشاره به اینکه جلسه امروز این شورا غیرعلنی برگزار شد، گفت: قرارداد ۹ میلیارد تومانی خرید اتوبوس شهرداری رشت غیرکارشناسی است که پیگیری می‌شود.

کارگر نیا از غیرکارشناسی بودن قرارداد ۹ میلیارد تومانی خرید اتوبوس در شهرداری خبر داد

به گزارش هشت دی نیوز، محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورای اسلامی این شهر به صورت غیرعلنی، اظهار داشت: موضوع خاصی در نشست امروز مطرح نشد و نیازی به برگزاری جلسه غیرعلنی نبود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز باقری‌خطیبانی، موسوی روزان و بنده در نطق پیش از دستور سخنرانی کردیم، افزود: برخی از اعضا به برگزاری نشست غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران نقد داشتند.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای رشت با اشاره به اینکه غیرعلنی بودن نشست امروز شورا موضوعیتی نداشت، گفت: در جلسه گذشته بدون طرح دستورکار جلسه امروز به صورت غیرعلنی پیشنهاد و مصوب شده بود.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه در نطق پیش از دستور امروز به خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری توسط شهرداری رشت بدون اطلاع معاون حمل و نقل و رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری معترض بودم، تصریح کرد: قبل از تعطیلات عید نوروز شهرداری در اقدامی عجیب به صورت محرمانه و بدون کارشناسی ۲۰ دستگاه اتوبوس خریداری کرده است.

وی با اشاره به قیمت ۴۵۰ میلیون تومانی هر دستگاه اتوبوس خریداری شده از تبریز، اظهار داشت: از مبلغ ۹میلیارد تومان قرارداد خرید مبلغ ۱.۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای رشت، افزود: این خرید شهرداری بدون نظر کارشناسان فنی و کمیسیون تخصصی شورای شهر و عجولانه بوده که پیگیری می‌شود.

واثق‌کارگرنیا خاطرنشان کرد: تمام مراحل کارشناسی و خرید اتوبوس‌ها به تحقیقات محلی و در کمتر از یک‌ماه صورت گرفته است که کمیسیون تخصصی با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به دلایل برگزاری نشست شورا به صورت غیرعلنی، گفت: به درخواست و اعلام رئیس شورا این نشست غیرعلنی برگزار شد و دلیلش احتمالا بحث‌های پیش‌آمده در جلسات گذشته بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه