پایان مسیر صعب العبور فرهنگی شهرمان به کجا خواهد رسید؟

آیا درشرایطی که برای ارتقای سطح فرهنگی ،دینی و مذهبی مردم در شهر حتی یک بنر تبلیغاتی با این موضوعات دیده نمی شود انتظار رشد فرهنگ صحیح است؟

پایان مسیر صعب العبور فرهنگی شهرمان به کجا خواهد رسید؟

آیا درشرایطی که برای ارتقای سطح فرهنگی ،دینی و مذهبی مردم در شهر حتی یک بنر تبلیغاتی با این موضوعات دیده نمی شود انتظار رشد فرهنگ صحیح است؟

در حالی جای خالی تبلیغات فرهنگی و دینی در بیلبوردهای شهر به شدت احساس می شود که همه روزه با تعداد زیادی از بنر های همایش وکنسرت و یا قرعه کشی های عجیب وعوام فریب روبه رو هستیم!

حالا سوالی در اینجا مطرح میشود. آیا درشرایطی که برای ارتقای سطح فرهنگی ،دینی ومذهبی مردم در شهر حتی یک بنر تبلیغاتی با این موضوعات دیده نمی شود انتظار رشد فرهنگ صحیح است؟

نقل شده که شخصی با سرعت ۲۰۰کیلومتر در ساعت در یکی از بزرگراه هادرحال رانندگی بود که ناگهان با دستور ایست مامور راهنمایی رانندگی روبه رو شد و توقف نمود! وقتی مامور راهنمایی از او گواهینامه خواست شخص راننده در پاسخ گفت:«دادی که می خوای؟!؟!؟» بله! گواهینامه نداشت!

واین همان کاریست که ما انجام میدهیم چیزی که دراختیار مردم قرار نداده ایم و از آنان مطالبه میکنیم. متصدیان امر تبلیغات محیطی شهر و مسئولین فرهنگی کمی دراین باره تأمل کنند.

حال دراین شراط چیزی که دردناکتر است این است که اگر یک نهاد فرهنگی مردمی مانند کانون های فرهنگی مساجد یا هیئات مذهبی بنری با موضوعات دینی درسطح شهر نصب کنند به استناد به عدم رعایت «زیبا سازی شهر» با آنان به شدت برخورد میشود!! البته جای بسی شکر دارد که دریکی دو سال اخیر رشد قارچ گونه کنسرت هایی توسط خوانندگان معلوم الحال چهره بسیاز زیبایی به شهرمان بخشیده! که از این بابت از مسئولین امر کمال تشکر وقدردانی داریم!

به راستی پایان مسیر صعب العبور فرهنگی و مذهبی شهرمان به کجا خواهد رسید؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یه دانشجو
اخوی دوستان شما یعنی عزیزانِ مذهبی کجای کارو گرفتند، شما و دوستانتان نمیتونین همدیگه رو ببینن
ایرانی
خواننده های معلوم الحال؟؟؟ شما چه طور به خودت اجازه میدی این طوری یه صنف رو زیر سوال ببری و معلوم الحال خطابشون کنی؟
حميد
سلام چرا حقايق رو نميپذيريم طلبه هاي جوان فقط ياد گرفتن در اين سالها از همه چيز انتقاد كنند . چرا خودشون وارد صحنه نميشن . مگه پول امام زمان رو نميخورن كه به دين و مردم خدمت كنن؟؟؟؟؟ يه جا نشستن و از همه چيز ايراد گرفتن و بيان اشكالات جامعه هنر نيست . آيا علما و بزرگان اينگونه عمل ميكردن و يا وارد صحنه ميشدن و از خودشون هزينه ميكردن . آيا تكليف رو همين اندازه احساس ميكنن كه فقط از دور درد ها رو بيان كنن. آقايون روحاني بهتره كه برگرديد و به وظايفي كه بر گردنتون هست نگاهي كنيد . شما ها الگو بشيد بهتره نه اينكه پي ساخت و ساز و .... خريد ماشين وووو باشيد . يا حق
در حاشیه