نیرو‌های مسلح در صورت لزوم، به هرگونه زیاده‌خواهی برون‌مرزی پاسخ جدی می‌دهند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیرو‌های مسلح در بالا‌ترین سطح آمادگی خود قرار دارند و در صورت لزوم به هرگونه زیاده‌خواهی برون‌مرزی با جدیت پاسخ داده و دشمن را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

نیرو‌های مسلح در صورت لزوم، به هرگونه زیاده‌خواهی برون‌مرزی پاسخ جدی می‌دهند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ “احمدرضا پوردستان” در مراسم اختتامیه گروه جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی ‌‌‌در حسینیه امیرالمؤمنین(ع) تیپ ۷۲ شهید کوکبیان دوکوهه، اظهار داشت: تحرکات اخیر آمریکایی‌ها بیانگر طرح کشورهای غربی در مواجهه با قدرت و توان ملی و نظامی کشور ‌است.

وی گفت: لشکر‌کشی‌های آمریکا و متحدان منطقه‌ای و جهانی به عراق و افغانستان تلاش این کشور‌ها در نبرد و تماس غیرمستقیم با جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی بود تا شاید بتوانند صلابت و اقتدار و عزت ما را خدشه‌دار کنند اما هرگز موفق نشدند.

وی با تأکید بر اینکه جنگ و کشتار عراق، سوریه، یمن و افغانستان نتیجه زیاده‌طلبی و ترویج خشونت این کشور‌ها و نقشه‌های شوم آنان به‌منظور طراحی و تأثیر بر معادلات منطقه‌ای است، اظهار داشت: این راهبرد جز قتل و کشتار نتیجه شوم دیگری برای مردم مظلوم و بی‌دفاع این کشور‌ها در سکوت مدعیان حقوق بشر به‌دنبال نداشته است‌.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با مشارکت و همراهی ملت اسلامی و هوشمندی رهبر معظم انقلاب توانسته‌اند ‌‌همواره پاسدار ارزش‌های اسلامی و ارزشی انقلاب و راه و روش شهدای این عرصه باشند.

راهبردهای غرب در منطقه غرب آسیا

امیر پوردستان ادامه داد: ترویج گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه و توسعه فعالیت‌های منفی و جنگ‌طلبی کشورهای غربی و همراهان منطقه‌ای، تغییر راهبرد این کشور‌ها در معادلات منطقه‌ای و کسب قدرت‌طلبی و آتش‌افروزی است.

نیرو‌های مسلح در بالا‌ترین سطح آمادگی خود قرار دارند

وی افزود: نیرو‌های مسلح در بالا‌ترین سطح آمادگی خود قرار دارند و در صورت لزوم به هرگونه زیاده‌خواهی برون‌مرزی و تحرکاتی که کیان مملکت و ارزش‌های اسلامی کشور را با تهدید و خطر مواجه کنند، به‌جدیت پاسخ داده و دشمن را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ماهیت جنایت‌های آمریکا تغییر پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: امروز آنها با تشکیل گروهک‌های تروریستی در کشورهایی مانند سوریه و عراق علیه بشریت به جنایت می‌پردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه