۴۵ نفر از فرهنگیان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اعزام ۴۵ فرهنگی از این استان برای دیدار با رهبری و برگزیده شدن یک معلم گیلانی برای تجلیل در همایش کشوری خبر داد.

۴۵ نفر از فرهنگیان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

به گزارش هشت دی نیوز، مهدی حاجتی به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم گفت: ۴۵ فرهنگی از گیلان به همراه سایر فرهنگیان کشور در یکی از روزهای هفته معلم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وی در رابطه با محمد صالحی معلم متوسطه دوم (دبیر معارف) از املش به عنوان معلم گیلانی برگزیده کشوری برای تجلیل در همایش معلمان برگزیده کشور اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ پرونده از معلمان استان برای انتخاب نمونه کشوری تشکیل شد که بر اساس ارزیابی شاخص ها و معیارهای مختلف یک نفر برگزیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد: استفاده از روش های تدریس نوین، دارابودن تشویق نامه های متعدد، نگارش مقاله های مختلف و گذراندن دوره های ضمن خدمت و دریافت گواهینامه های این دوره ها از دلایل انتخاب این معلم برگزیده کشوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تصریح کرد: معلم برگزیده گیلانی نیز به همراه سایر معلمان برتر سراسر کشور سه شنبه هفته آینده در مراسمی در تهران با حضور ریاست جمهوری تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این که یک معلم نمونه غیر دولتی از گیلان نیز انتخاب و در همایشی در گرامیداشت مقام شامخ معلم در مشهد مقدس تجلیل خواهد شد، یادآور شد: در هفته معلم ۴۱۰ معلم نمونه دولتی و ۱۰ نفر غیر دولتی (منطقه ای) و ۲۲ نفر دولتی و پنج نفر غیر دولتی (استانی) استان گیلان در زیباکنار رشت تقدیر خواهند شد.

حاجتی بیان داشت: دیدار معلمان نمونه استانی، ایثارگران شاهد و بسیج فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در گیلان، برگزاری همایش فرهنگیان شاهد، ایثارگر و بسیجی و همایش معلمان استثنایی از جمله مهمترین برنامه های آموزش و پرورش گیلان در هفته معلم است.

استان گیلان دارای بیش از ۳۰ هزار فرهنگی و افزون بر ۳۷۶ هزار دانش آموز است./ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه