چرا اسـتانـداری گیـلان “فکت شیت” مصوبات سفر رئیس جمهور را منتشر نمی کند؟!/ “پمپاژ پول” در منطقه ممنوعه!

یکی بلند شه و پاسخ بده و فکت شیت ۱۸ طرح مورد ادعای آقای رییس جمهور برای گیلان را برای ما بفرسته؟ آقای نماینده ! مردم می فهمند!! چرا پس از این همه مدت ۱۸طرح مورد ادعا؛ اعلام نشده؟

چرا اسـتانـداری گیـلان “فکت شیت” مصوبات سفر رئیس جمهور را منتشر نمی کند؟!/ “پمپاژ پول” در منطقه ممنوعه!

به گزارش هشت دی نیوز، بسته شنیده های احرار گیل منتشر شد و می توانید در زیر بخوانید:

رقص پای اعضای گیلانی حزب نوبخت با« مثلث طلایی»!

159807677_cute-cartoon-foot-couple-with-happy-smiling-faces-image-

حلول سال بهانه ای شد تا پس از رایزنی ها و پشت درماندن ها! بالاخره دیداری با بزرگ معنوی گیلان داشته باشند .در چپ و راست این دیدار،ستارگان تابناک اعضای ستادانتخاباتی و حامیان گیلانی میر حسین موسوی؛ فتنه گر معروف سال ۸۸ چشم هر بیننده را شرمنده خود می کرد همین دیدار کافی بود تا یکی از رفقای ۸۸ این نشست (همان حامی فتنه در گیلان) در جایی و در نشستی همسو طی مطلبی  اعلام کند که پس از مدتها انتظار بالاخره «مثلث طلایی گیلان» شکل گرفت و این یعنی همان رقص پای معروف !

حاشیه هایی از حاشیه پارک قدس رشت!

thumb300x200

… یه نشست سیاسی حزبی معنوی چندی پیش در حاشیه پارک قدس رشت برگزار شد که درآستانه سفر رییس جمهور به گیلان در بین اهالی سیاسی و دانشگاهی و حزب اللهی و هیئتی و… حاشیه هایی ایجادکرد. به برخی از مسائل مطرح شده در این نشست؛ دقت کنید:

«شکر می کنیم فرزندی از گیلان در دولت پمپاژ خون و پول می کند!!- خدایی این قسمت از فرمایش عزیزدل ما نیاز به حتی یک کلمه اضافه گویی ندارد! فقط امیدواریم منظورپمپاژ ۵میلیارد اخیر نباشد!

… «در همین …. اخیر کمی تند صحبت کردم» و…  اینکه دراین نشست سیاسی حزبی معنوی «مهم» عنوان شود که برعلیه نوبخت کمی تند صحبت شده آیا این عقب نشینی، از شروط حزب نوبخت درگیلان برای این نشست بود یا در آستانه سفر رییس جمهور و «کسب فیض بزرکتر» خواستند دل آقای نوبخت که «پمپاژخون و پمپاژ پول دولت» در دست اوست را به نوعی بدست آورند ؟! و یا ….

… چگونه بزرگ ما برخی اعضای فعال حزب حامی فتنه گر سال ۸۸ را (برای عمران و آبادانی گیلان) لقب«عزیزان پای کار» دادند ولی ۱۷نفر از بزرگان جبهه و جهاد و اصولگرای استان را مایل نشدند  دیداری حتی چند دقیقه ای  … خطاب کنند؟!!

حاج آقا جان! خدایی ویل کن این پمپاژها را! . دل و دست بچه  حزب اللهی ها ، بچه کشاورزها ، بچه روستایی ها و فقرا که در «هفت آسمان این دولت» به جایی بند نیست به همین «کمی تند صحبت کردن ها خوش بوده ها؟!» مبادا دریغ شود!

فکت شیت مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان را منتشر کنید!

۲۰۰۸۰۵_۵۷۲

… خدایی اگر این استان این ۱۳نفر را نداشت براش فرقی می کرد؟! برید مصاحبه های تک تک این بزرگواران در آستانه سفر هیات دولت به گیلان را بخوانید . بعد این مصاحبه ها را در کنارمصاحبه های فرمانداران و مدیران ارشد استان مقایسه کنید ببینید کجا یک فریاد از حنجره شان بلند شد و یک طرح و یک برنامه جدید برای ملت و عمران و آبادانی گیلان ارائه شد؟

اون آقای نماینده ای که گفته کارگروه پیگیری مصوبات رییس جمهور را تشکیل میده چرا عوامفریبی می کنه؟ اصلاً دولت طرحی را برای گیلان تصویب کرد؟ کدام طرح در سفر دولت به گیلان تصویب شد؟ اصلاً طرحی ارائه شد؟!! خب همین پولهایی را که مجلس در قالب برنامه برای گیلان تصویب کرد را «توافق» شد به گیلان بدهند .آقایون ! شما به این میگید مصوبه سفر هیات دولت به گیلان؟!. تازه اگر گفتار درمانی نباشه و وعده های … نباشه!!

یکی بلند شه و پاسخ  بده و فکت شیت  ۱۸ طرح مورد ادعای آقای رییس جمهور برای گیلان  را برای ما بفرسته؟ آقای نماینده ! مردم می فهمند!! چرا پس از این همه مدت ۱۸طرح مورد ادعا؛ اعلام نشده؟ مگر آقای استاندار نگفتند که قبل از سفر هیات دولت به گیلان رفته تهران با دولتمردان نشسته و توافق کرده؟ پس چرا رسانه ای نمی کنند؟! آقایان «دولت راستگویان!» آیا سایت ها دروغ می نویسند؟!

… در آستانه سفر رییس جمهور چنان استان را گل و بلبل نشان دادند که انسان شرم میکند بگویند اینها نماینده مردمند! اینا از فرماندارا هم برای دولت اجرایی تربودند! اون یکی نماینده هم که خود را حنجره ملت قلمداد می کرد وقتی معجزه انتصاب عزیزدلش رو در طرفه العینی از سوی «پمپاژکننده پول دردولت» دید چنان سرمست و بی خود شد و رفت در درون جعبه جادویی بست نشست که مبادا شیر حلال خورده ای بخواد یه کلمه از درد مردم بگه!!! ای … براین سیاست بازی ها و تقسیم غنایم  که گاهی بعضی ها را تا کجا… می کند!!

 یقه گیری در برگزاری یکی از یادواره های رودسر!

792353-8596-b

درایام عید قرارشد که یه یادواره در یکی از روستاهای معروف و دارای «سفلی و علیا»ی رودسر برگزاربشه که با یقه گیری و درگیری طرفین سر برگزاری یادواره کار به جاهای خیلی باریک کشید و در نهایت با ورود نیروهای…و… ماجرا فعلاً ختم به خیر شد!

آقایان حزب اللهی! برگزاری مراسم شهید با قشون کشی سازگاری ندارها!! آبروی خودتون که هیچ؛ آبروی شهید رو دستاویز امیال خود نکنید!

مبادا شهید رو ببینیم و عکس شهید عمل کنیم!/ فعلاً صبوری پیشه می کنیم و از تاریخچه این حادثه در این روستای بزرگ شهرستان رودسر چیزی به زبان نمی آوریم ولی اگه ادامه پیدا کنه از دخالت های بی جا و… خواهیم نوشت… مگه این ماجرا مال امسال و پارسال بود؟! دست از … بردارید. لااقل به شهید رحم کنید.

هفت تیرکشی های حزب نوبخت با اصلاح طلبان در گیلان!

IMAGE634989859753122451

از همان موقع که  ۶۰میلیارد برای NGO ها برد برای مجلس تا مجوز بگیره ؛گمان می کردیم که خوابهایی برای سیاسی کاری انتخابات دولتمردان در سردارد .حالا کم کم آثارش داره خودشو نشون میده.

برای بدست گیری ۱۳کرسی مجلس گیلان بدجوری داره از هوش میره! شنیدیم سه تا هدف در کارتابل گیلان قرارداده و رفته تهران ؛

… خوراندن «روانگردان انتخاباتی» به آدم های مستعد برای حمایت همه جانبه از طرحهای انتخاباتی حزب!.

… ایجاد «مثلث طلایی و منطقه امن همراه با پمپاژ پول» برای دوی ۱۰۰متر بامانع و پرش برد – برد با اصلاح طلبان پس از هفت تیر کشی های اخیر…

…  شناسایی ویارگیری «هاشمی نسبان» و «ظاهرالصلاح ها» برای تشکیل «اصولگرایان معتدل» در گیلان . کسانی که با شرخری دست برسفره هر پاک و ناپاکی درازمی کنند و نام خود را هم اصولگرا میگذارند/ …تابعد.

شرابخواری آقازاده بندرنشین!

download

مورد داشتیم ایام عید  یکی از آقازاده های دولت نشین تو همین استان خودمون گیلان؛ پس از نوش جان کردن چند جرعه ای از «خم خمار» بزم مهیاشده درحاشیه یکی از شهرهای بندری،پرسه زنان واسه خودش در خیابانهای شهر «واویلا لیلی!!» صرف می کرده که دست برقضا، دست اش لای چرخ سربازان گمنام گیر میکنه  و سرود های مستانه اش نیمه تمام  رها میشه …!!

آورده اند که پدر بزرگوار این آقازاده دولت نشین که او نیز از سوابق و حال بندرنشینی و بندری خوانی و بندر چرخانی دور کمر و بندری …  هراز چند گاهی از فعل و انفعالات اون طرف آبی هابهره مند میشده و چرانده باشد دام خود را!! متوجه ای؟! آره؟!

ببین! کم پدرها نیستن که اسیر هوا پرستی پسرهاشدند و سر در گریبان دارن ها؟! ولی این یکی از این جهت عرض شد که پدر پشت خلافکاریهای پسر قد علم کرده!  به آنهایی که پشت فرمان پرونده این آقازاده نشسته اند و «فرمانداری» می کنند تا پرونده شرابخواری این آقازاده به بیراهه نره و سقوط نکنه!! پشت سرهم زنگه میزند/ مثل «حاج آقا خاطره ی» خود مون!! «م.ه.ر.ب»

جان؟ شرابخواری اولین بارش نبود؟! قبلاً هم بله؟!

 

 جلوگیری از رونمایی کتاب پیش پای رییس جمهور؟!

n00086836-b

خیلی براش تهیه دیده بود تا باز نشرش را در یکی از برنامه بگنجاند و رییس جمهور آنرا رونمایی کند . ابتدا قول داده بودند ولی …

آنقدر این کتاب برایش عزیز بود که حتی در سخنان استادیوم شهید عضدی رشت و در حضور رییس جمهور هم از آن به نیکی یاد کرد و…

راوی می گفت ؛ پایین آمدن پله به پله حاج آقا از جایگاه سخنرانی در ورزشگاه همان و حذف با«شیب ملایم» رونمایی کتاب مذکور از برنامه های رییس جمهور هم ؛ همان !!

شنیدیم این امر و چند موضوع دیگر که فعلاً در انتشارش صبوری می کنیم سبب دلخوری حاج آقای ما شد . آورده اند که حاج آقای ما از دست مثلث طلایی دولت! (استاندار ؛ نوبخت و رییس جمهور) خیلی شاکی بود.

بگو مگو ایشان با رییس جمهور؟

!!!!

«پمپاژ پول» در منطقه ممنوعه!

۴۲_۹۰۰۱۲۰_L600

ماکه دلمان به برخی پمپاژها خوش نبوده ونیست ولی هرچه هست کار کارخودشه!. میگن« اشرف مخلوقات بشره» «پول»!! عجب زوری داره ! چه گردن ها که خم نمی کنه و چه زبانها را که به لکنت درنمیاره و چه شمشیرها که بر پس گردن سرهای بی گناه تیز نمی کنه!

داریم از پمپاژش درگیلان می نویسیم و خواهیم نوشت. همه فکر می کنند که مملکت در تحریم است و دولت پول نداره تا کار کنه در حالی که  …

نمایندگان ملت و دستگاههای گیلان دارن از دوندگی شان برای گرفتن اعتبار سر پروژه ها کفش ها پاره می کنند و دریغ از حداقل همراهی و تخصیص اعتبار، ولی کمی آنطرف تر و در آستانه سفر هیئت دولت به گیلان در ملاقاتی آقای پمپاژکننده پول در دولت ، شنیدیم؛  ۵میلیارد ۵ میلیارد پول پمپاژ می کنه و یا برای موفقیت «خواهرزاده ها»ی مسئول میلیاردی میذاره تا وانمود کنه اینها مدیرانی طراح،پیگیر و سخت کوش بوده اند در حالی که ته قصه جز…. نبوده و نیست. ۱۴۰اتوبوس فقط از یه شهر عازم رشت شدند تا ورزشگاه را پر کنند و توسعه سیاسی مد نظر نوبخت در گیلان نفس بکشه!

۱۴۰اتوبوس هرگز ،حتی در دوران دفاع مقدس یکجا از این شهرستان عازم جنگ نشده بودند!!… از همان موقع که  ۶۰میلیارد برای NGO ها برد برای مجلس تا مجوز بگیره ؛گمان می کردیم که خوابهایی برای سیاسی کاری انتخابات دولتمردان در سردارد .حالا کم کم آثارش داره خودشو نشون میده. / باقی بماند برای بعد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
MORTAZA
فکت شیت نه، گزاره برگ
در حاشیه