اعتراض بیش از ۱۰۰ پزشک و دانشجوی کارورز گیلانی نسبت به عدم افزایش حقوق

۱۳۲ نفر از پزشکان و کارورزان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نامه ای به پروفسور انوش برزیگر در خصوص عدم افزایش حقوقشان نسبت به استانهای دیگر اعتراض نمودند.

اعتراض بیش از ۱۰۰ پزشک و دانشجوی کارورز گیلانی نسبت به عدم افزایش حقوق

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه هشت دی نیوز، ۱۳۲ نفر از پزشکان و کارورزان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نامه ای به پروفسور انوش برزیگر در خصوص عدم افزایش حقوقشان نسبت به استانهای دیگر اعتراض نمودند.

متن این نامه به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ جناب آقای پرفسور برزیگر

ضمن عرض سلام و تبریک سال نو و آرزوی توفیق روز افزون برای شما، پیرو مکاتبات و مذاکرات شفاهی قبلی با جنابعالی مبنی بر افزایش حقوق کارورزان پزشکی که از دانشجویان ورودی ۸۶ شروع شده بود بعد از تصدی ریاست دانشگاه توسط جنابعالی علی رغم امیدهای فراوان جهت افزایش حقوق کارورزان متاسفانه دستورات شما در این رابطه به هیچ وجه عملی نشد.

آخرین مرحله پیگیری مربوط به بازدید شما از مورنینگ گروه داخلی در بیمارستان رازی بود که در آن ملاقات درخواست ما مجددا تکرار شد و از مسیری که شما برای پیگیری پیشنهاد فرمودید نیز اقدام شد ولی متاسفانه موثر واقع نشد.

این عدم افزایش حقوق از چند سال گذشته در حالی است که نرخ رشد تورم در سال های گذشته بسیار زیاد بوده و همچنین با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بار کاری کارورزان و سایر پرسنل زیادتر شده، از طرفی با توجه به تحقیق های به عمل آمده از دانشگاه های دیگر از قبیل تهران، گرگان، اردبیل، مشهد، ساری و … حقوق کارورزان آنها به مراتب بیشتر از حقوق کارورزان دانشگاه علوم پزشکی گیلان (که در حال حاضر تیپ یک نیز محسوب می شود) می باشد، که مقایسه میزان حقوق کارورزان با آن دانشگاه باعث کاهش بسیار شدید انگیزه ی آنها شده است.

لذا حداقل انتظار ما این است که حقوقمان همتراز با سایر دانشگاه ها شود. بنابراین ما کارورزان ورودی ۸۷ و  ۸۸ از جنابعالی خواهشمندیم تا با عنایت ویژه شخصا مسئولیت رسیدگی به این موضوع را بر عهده گیرید و دستور فرمایید اقدامات لازم صورت پذیرد. همچنین استدعا داریم با توجه به افزایش اعتراضات دانشجویی، نتیجه تصمیم گیری های جنابعالی و زحمات همکارانتان برای جلوگیری از فوت وقت طی ۲ هفته به نماینده کارورزان ابلاغ شود.

بدیهی است اگر تصمیم مثبتی در این زمینه اتخاذ نشود و پاسخ مناسبی به درخواست منطقی این قشر زحمتکش داده نشود، از مبادی و مسیرهای دیگر تا تحقق حقوق واقعی مان که به نظرمان در یک سال گذشته ضایع گشته، اقدام خواهد شد. پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را داریم.

با سپاس فراوان-کارورزان ۸۷ و ۸۸

رو نوشت به:

معاونت آموزشی دانشگاه جهت استحضار و پیگیری

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جهت استحضار و پیگیری

ریاست دانشکده پزشکی جهت استحضار و پیگیری

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جهت استحضار و پیگیری

حراست دانشگاه جهت استحضار و پیگیری

مشاور جوان ریاست دانشگاه جهت استحضار و پیگیری

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه