مسابقه تولیدات رسانه‌ای «عقیق خونین» در گیلان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه روشنگری پیرامون جنایات آل سعود و نسل کشی مسلمانان در رسانه‌ها امری ضروی است، گفت: سازمان بسیج رسانه در همین رابطه مسابقه رسانه‌ای «عقیق خونین» را برگزار می‌کند.

مسابقه تولیدات رسانه‌ای «عقیق خونین» در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه گیلان، روح‌الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه استان اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد حملات ناجوانمردانه قومی هستیم که باوجود نهادن نام خادم الحرمین برخود، در کشتار مردم مسلمان یمن از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

وی افزود: مردم یمن به جرم اینکه خواستار استقرار حکومتی مردمی برخاسته از ملت برسرنوشت خویش، مورد هجوم آل سعود قرار گرفته است.

جهاندیده با بیان اینکه سعودی‌های جنایتکار با حمایت استکبار جهانی بعد از ایجاد آشوب در سوریه و عراق، این بار به شکل مستقیم روزهای متمادی مردم بی‌پناه یمن را زیر بمباران هواپیماهای آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی قرار داده است، گفت: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که بینی آل سعود در یمن به خاک مالیده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: وظیفه همه رسانه‌ها این است که ضمن محکومیت حرکت شنیع آل سعود، به اطلاع رسانی شفاف وقایع یمن و شهادت مردم مسلمان این کشور اعم از شیعه و سنی بپردازند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه استان گیلان در همین رابطه اقدام به برگزاری مسابقه تولیدات رسانه‌ای «عقیق خونین» کرده است، تاکید کرد: این مسابقه ویژه رسانه‌های مجازی از جمله خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و رسانه‌های مکتوب مانند روزنامه، هفته‌نامه و ماهنامه است و در قالب همه بخش‌های خبری و تصویری برگزار می‌شود.

جهاندیده خاطرنشان کرد: رسانه‌های مجازی برای شرکت در این مسابقه باید عنوان مطلب یا تصویر مورد نظر خود به همراه نام رسانه را به شماره پیامک ۶۶۰۰۰۱۳۰۰۹۶ ارسال کنند و رسانه‌های مکتوب نیز یک نسخه از مطلب چاپ‌شده در نشریه خود را به آدرس رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره)، ساختمان اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان اردیبهشت ماه ۹۴، اعلام و اذعان کرد: پس از بررسی آثار، از رسانه‌های برتر در تولید آثار رسانه‌ای در مورد جنایات آل سعود در یمن تقدیر به عمل می‌آید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه