نشست شهرداران شرق گیلان برگزار شد

سعیدآگشته شهردار لاهیجان در جلسه شهرداران شرق گیلان گفت:شهرهای شمالی ایران به سبب مواهب خدادای از ظرفیت های بالایی برخوردارند که با استفاده از تجربه کلان شهرها می توانند از توسعه بهره مند شوند.

نشست شهرداران شرق گیلان برگزار شد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از لاهیجان، در این نشست که با حضور سعیدآگشته شهردار لاهیجان و شهرداران برخی از شهرهای شرق گیلان در سالن جلسات دفتر شهردار لاهیجان برگزار گردید؛ کاظم کسرایی فرماندار و ابراهیم مهربان رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از میهمانان این جلسه بودند.

در این نشست فرماندار شهرستان لاهیجان در سخنانی با بیان اینکه داشتن بودجه یکی از لازمه های رعایت حقوق شهروندی می باشد و عدم تأمین منابع مالی موجب کاهش خدمات می گردد افزود:البته هنر این نیست که فقط با پشتوانه مالی خدمت رسانی انجام گیرد،بلکه هنر واقعی در این است که با برنامه ریزی و کارشناسی دقیق و استفاده صحیح از منابع بتوانیم خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کنیم.

وی در پایان سخنان خود ضمن ستودن عملکرد تیم مدیریت شهری لاهیجان،با استقبال از برگزاری چنین جلساتی افزود: با برگزاری چنین جلساتی می توان تجربه هایی تازه کسب کنیم و با هم فکری گام های ارزنده ای برداریم.

در ادامه ابراهیم مهربان رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه ما وارث سیستمی هستیم که به اشخاص بیشتر از اهداف وفادار است و با جابجایی اشخاص ،رویکرد سیستم نیز تغییر می کند و همین امر موجب کاهش خدماتی منسجم و کندی توسعه و پیشرفت می گردد گفت: البته بسیاری از شهرداران باهوش و کاردانند که توانسته اند خدمات خوب و شایسته ای را به شهروندان شهرهای خود ارائه نمایند.

سعیدآگشته شهردارلاهیجان نیز با بیان اینکه مهمترین مسئله ای که در شهرها وجود دارد این است که خواسته های مردم از سوی مسئولین و تیم مدیریت شهری به خوبی شناسایی نشده است و همین امر موجب کاهش کیفیت و نوع خدمات به شهروندان می گردد گفت:شهرهای شمالی ایران به سبب بهره مندی از مواهب خدادادی و مختصات جغرافیایی،از ظرفیت بالایی برخوردارند و باید با استفاده از تجربه کلان شهرها در جهت رفع موانع و توسعه خدمات شهر بهره مند شوند.

وی در پایان به تشکیل مجمع شهرداران استان گیلان و ایجاد کمیته سرمایه گذاری مشترک در این مجمع تأکید کرد.

به گزارش «لاهیجان»،در این جلسه شهرداران شهرهای لاهیجان،آستانه اشرفیه،بندرکیاشهر،سیاهکل، رودبنه، شلمان، اطاقور و کومله حضور داشتند.

شهرداران شرق گیلان (۲)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گیلانی
دوستان عزیز انتظار این بود حداقل در سال همدلی وهم زبانی جلساتمون هم برای وهمدلی بود و جلسه به جای شرق گیلان برای کل استان برگزار می شد که کم اینگونه اتفاقات میوفتاد و شرق وغرب نمی شد. انشا... که خیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در حاشیه