رئیس مخابرات املش: دارند کار میکنند، فعلا هیچ خبری نیست!!!

با آغاز واگذاری فناوری ۳G و ۴G توسط اپراتورهای همراه (موبایل ) و تبلیغات این شرکت ها جهت فروش و جذب مشتریان و از طرفی نیاز روز افزون مردم به اینگونه فناوری ها بسیاری از شهرها با پیگیری مسئولین ، آن را در اختیار اهالی شهر های خود قرار دادند.

رئیس مخابرات املش: دارند کار میکنند، فعلا هیچ خبری نیست!!!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از املش ما ، ۲۷ فروردین ماه همزمان با ۸۶ طرح مخابراتی در استان گیلان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد ، خبری در خبرگزاری صدا و سیما درج شده بود که دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل از برخورداری نسل چهارم اینترنت در شهرهای املش – چمخاله – لنگرود – ماسوله – صومعه سرا – تالش – لاهیجان – بندر انزلی و آستارا خبر داده بود.(لینک خبر+)

از طرفی دیگر مدیر عامل شرکت همراه اول هم که استان گیلان را بهترین مکان سرمایه گذاری دانسته بود ، از راه اندازی ۲۰ هزار سایت نسل ۳ و ۴ اینترنت در استانها در سالجاری خبر داد.

ولی با همه این اوصاف در شهرستان املش هنوز نسل ۳G و ۴G راه اندازی نشده است و معلوم هم نیست که چه زمانی این فناوری برای مردم اهالی بهشت گمشده گیلان خواهد آمد.

به سراغ رئیس مخابرات املش رفتیم ، جانی پور در پاسخ به سوال خبرنگار املش ما که چه زمانی این فناوری به املش خواهد آمد ، گفت: دارند کار می کنند ، فعلا هیچ خبری نیست.

پیگیری خبرنگار ما فقط به این مسئول بسنده نکرد، برای همین به سراغ مدیر ارتباطات سیار استان گیلان رفتیم و رحمدل ما را به روابط عمومی شرکت در تهران ارجاع داد.

اگر به آرشیو رسانه های در چند ماه اخیر مراجعه کنیم ، خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان از مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در این شهرستان(املش) خبر داده بود که پس از چند ماه هنوز این مشکلات بر قوت خود باقیست.

واین چرایی فقط به مدیران مخابرات برنمی گردد، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار هم باید پیگیر آن باشند. منتظر پیگیری هاتان هستیم…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه