ورود فمنیست ها به شهرداری تهران!+سند

به شهرداران مناطق مختلف تهران دستور داده شده است که برای نواحی از شهردار زن استفاده کنند.

ورود فمنیست ها به شهرداری تهران!+سند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از شهدای ایران، توجه به فعالیت بانوان و اعطای سمت های مدیریتی به خانم ها برای برخی گروه ها و چهره های سیاسی تبدیل به یک بازی سیاسی شده است تا جایی که هر چه توجه به خانم ها بیشتر شود اینگونه برداشت می شود که تدبیر و تعادل بیشتری در آن چهره سیاسی دیده می شود.

در میان گروه های سیاسی فعال در کشور حضور خانم ها در سمت های مدیریتی کلان بیشتر در دوران مدیریت اصلاح طلبان و روشنفکرانی دیده شده است که سعی کرده اند وانمود کنند نقش مادری زن نگاه تبعیض آمیز میان زن و مرد بوده و باید به حضور خانم ها در عرصه سیاسی و نقش های مدیرتی اهمیت بیشتری داد و از این رو برای انکه از قافله حقوق زنان غربی عقب نمانند سمت های مدیریتی خود را میان زنان روشنفکر تقسیم کرده اند که این خود بارزترین نگاه ابزاری به زن برای موجه کردن چهره سیاسی رهبران احزاب و قدرت بوده است.

حال شهرداری تهران نیز برای اینکه از این قافله عقب نماند گویا تصمیم گرفته است که شهرداران زن را در نواحی مختلف شهری بر سر کار بگذارد.

شنیده های خبرنگار شهدای ایران حاکی از این است که به شهرداران مناطق مختلف تهران دستور داده شده است که برای نواحی از شهردار زن استفاده کنند.

اولین شهرداری ناحیه تهران که مدتی است  با همین سیاست روی کار آمده است دکتر سمیه حاجوی است که سابقاً مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۴ بود و حالا با مدرک دندان پزشکی شهردار ناحیه یک منطقه ۴ تهران شده است.

۵۹۲۷۱_۲۷۴

وی که حتی از پوشش چادر هم استفاده نمی کند تاکنون سابقه ای از مدیریت شهری نداشته و پست مدیریتی هم در کارنامه منتشر شده اش در سایت شهرداری ندارد اما یک شهردار ناحیه است.

این اقدام در حالی صورت پذیرفته است که پیش از این شهرداری تهران حتی جهت آسایش و بالارفتن کیفیت کاری پرسنل محیط کار خانم ها را از آقایان جدا کرده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه