نمی خواهم لابی ها و شب نشینی های افراد خاص را به مردم بگویم/ برنده این بازی من خواهم بود

نائب رئیس شورای رشت گفت: به همه بی پرده می گویم برنده این بازی باقری خطیبانی است من برای انقلاب جان خود را هم می گذارم نمی خواهم لابی ها و شب نشینی ها را امروز تعریف کنم

نمی خواهم لابی ها و شب نشینی های افراد خاص را به مردم بگویم/ برنده این بازی من خواهم بود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی هشت دی نیوز ،محمود باقری خطیبانی در نطق پیش از دستور نود و دومین جلسه شورای اسلامی رشت  با بیان اینکه اجازه ندهید پیشکسوتان شهادت و ایثار و خون شهدا در شهر به فراموشی سپرده شود افزود: من در ارتباط با عزل و نصب ها جوابی برای خبرنگارانی که با من تماس می گیرند ندارم

وی با تاکید بر اینکه من به دنبال هیچ جوابی برای آنهایی که صحبت های من را نقد می کنند نیستم گفت:شهردار اعلام کردند ما با تجربه ریش سفیدی کاری نداریم و ما تنها با تخصص کار داریم

عضو شورای شهر رشت  با اشاره به عزل یکی از افراد در شهرداری گفت : آیا عدم تجربه باعث عزل ایشان شده است و یا پروندهایی را که به اعتراض گذاشتند باعث عزل این فرد شده است و من معیارهای گزینش را را در شهرداری ندیده ام.

وی با بیان اینکه من برای شهردار رشت احترام قائل هستم و از کارهای خوب دفاع می کنم تصریح کرد: من به عنوان نماینده مردم حافظ منافع مردم هستم و خطا را تذکر می دهم.

باقری خطیبانی تاکید کرد: من در مصاحبه خود داشتن ویلا را نقد نکردم من گفتم از کارگران فضای سبز برای ویلای شخصی استفاده کردن جرم است چراکه هر کدام از ما اعضای شورا وکیل مدافع مردم هستیم

عضو شورای شهر با بیان اینکه باید پی گیری دغدغه های مردم باشیم گفت: کارگران و خبرنگاران امروز مشکلات بسیاری دارند امروز دغدغه خبرنگاران بیمه است و در سفر رئیس جمهور مرتبا برآن تاکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز خانواده سه شهید در استان ما با مشکلات بسیاری مواجه است گفت: آیا نمی بینید تحصیل کرده های استان و شهر با چه مشکلاتی مواجه هستند و در چه وضعیتی به سر می برند.

باقری خطیبانی گفت: ما در مردم شهربازی رشت نباید دوباره مرتکب اشتباه شویم و ترکمنچای دوم را امضا کنیم اگر اینگونه ادامه دهیم شهربازی را تحویل آقایان دهیم.

وی با اشاره با مشکلاتی که در کانون های بازنشستگی رشت در اقضار مختلف وجود دارد گفت: نباید اینگونه باسد مدیر کلی که در فلان ادراه بازشسته شده اسن امروز یک موسسه را به او پیشکش کنیم و از حال دیگر بازنشستگان غافل باشیم.

وی تاکید کرد: هم اکنون دو سال از عمر شورا می گذرد و من در مورد پروژه علم الهدی و دانشگاه شریف به شهرداری نامه نوشتم ولی کسی ما را تحویل نگرفت و مدارک و اسناد در شهرداری موجود است.

وی با اشاره به اینکه در شهر سه شب برف بارید و این چلو کباب های داغ و پاداش ها چیست که در اتاق مدیران آمده است و من برای این امور توضیح خواستم گفت:کت و شلوار ۴۵۰ هزار تومانی پارسال از بین رفت که امسال دوباره خریداری شد.

باقری خطیبانی افزود: من از قتی که شورا آمده ام نه پول بنزین گرفته ام و نه از کارت استفاده و اگر بول داشته باشم پرادو هم سوار می شوم من نگفتم داشتن ویلا مشکل دارد ولی استفاده نادرست مشکل دارد.

عضو شورای شهر با بیان اینکه اگر ما باند بازی نداریم پس این افراد ی که امدند و گفتند ما فی سبیل الله کار می کنیم امروز چک های فلان قدری می گیرند از کجا آمده اند تصریح کرد: امروز کسانی که بانویی می گویند به جرم محجبه بودن باید بروید بیرون فردا خود جبهه و جنگ را می زنند

وی با تاکید بر اینکه بازم من را نقد کنید من انتظار امر به معروف دارم گفت: چه کسانی تهدید شدند ،من با تهدید به هیچ کس نگفتم به فلانی رای دهید من وارد محل تدریس و ادره کسی نشدم تهدید کنم تا به فلانی رای بدهید.

محمود باقری خطیبانی تاکید کرد: به همه  بی پرده می گویم برنده این بازی باقری خطیبانی است من برای انقلاب جان خود را هم می گذارم نمی خواهم لابی ها و شب نشینی ها را امروز تعریف کنم

وی تاکید کرد: اشتباه ما هر چه هست بگویند ما با کدام اسپانسر به آنتالیا رفته ایم ما به گذشته خود افتار می کنیم و بذاند که وصیت شهدا هرگز فراموش نمی شود ما عادت کرده ایم هر هفته به مزار شهدا بریم تجدید بعیت ما با شهدا تنها موقع گرفتن پست و مقام نیست و اجازه نمی دهیم منافع طلبان هرچه دلشان می خواهد انجام دهند.

باقری خطیبانی تاکید کرد: هر کس با اسم نظام و مردم به منافع دست یابد کد و آدرس را خواهم داد و افشاگری خواهم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امید
ایشان دیکتاتوری را با اصل شورا اشتباه گرفته اند این تعداد رای است که شخصی پذیرفته می شود این همان دموکراسی است ایشان اول باید اصل دموکراسی را بپذیرند
بلوری
جناب باقری بنظر شما این افشاگریهای جنابعالی چه سودی به حال مردم دارد. جزاینکه فضای جامعه را نا ارام میکنید. اگر اسناد دارید به اهلش منتقل کنید. شما زمانی که در حراست شهرداری واستانداری بودید واز بسیاری زدوبندها با خبر بودید چه کردید وچرا انروز افشا گری نمیکردید ودلتان بحال مردم نمیسوخت. اگر روش انروز شما جواب داد به همان شیوه عمل کنید. فرافکنی بجهت اینکه گزینه مورد نظر شما شهردار نشده امروزه خریداری ندارد. زیاده هم دلسوز انقلاب و خانواده شهدا وجنگ و.....نباشید که عملکرده ملاک است نه حرف و شعار.
سیدجواد
احسنت برتو نماینده مردم حاج محمود عزیز تو عین دموکراسی هستی که از حقوق مردم دفاع می کنی دموکراسی یعنی ازحق مردم دفاع کردن وبرای مردم تلاش کردن دموکراسی یعنی با مردم بودن که تو ثابت کردی خدا پشتیبانت باشد .
در حاشیه